• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Код CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» ( послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва)

Код ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва) ( згідно технічного завдання. місце,обсяг постачання послуг . Київ, Солом’янський район. Визначено Додатком № 3. Кількість: (1 послуга) _857 од (ліфтів).

Завершена

19 193 827.25 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 191 938.28 UAH
Номер: bc0deb2bc62b4559a4564bb0c5a87099
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-19-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.07.2022 10:34 - 10.08.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.07.2022 № 144 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2021-11-19-005417-b 19.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на вимогу, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Елевейтор сервіс» та ТОВ «ЮНІТ-Л», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Колегії АМКУ, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на вимогу, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Колегія АМКУ), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.01.2022 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Елевейтор сервіс» (далі – ТОВ «Елевейтор сервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІТ-Л» (далі – ТОВ «ЮНІТ-Л»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 27.01.2022 № 7/01, повідомлення про намір укласти договір 27.01.2022, договір про закупівлю послуг з технічного обслуговування ліфтів від 15.02.2022 № 16/2022 (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 08.04.2022 № 1, рішення Колегії АМКУ від 20.12.2021 № 27990-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 01.08.2022 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 10.08.2022 18:48 - 16.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.08.2022 18:48

Запити/Пояснення