-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Код CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» ( послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва)
Код ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва) ( згідно технічного завдання. місце,обсяг постачання послуг . Київ, Солом’янський район. Визначено Додатком № 3. Кількість: (1 послуга) _857 од (ліфтів).
Завершена
19 193 827.25
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 191 938.28 UAH
мін. крок: 1% або 191 938.28 UAH
Номер:
bc0deb2bc62b4559a4564bb0c5a87099
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-19-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2022 00:00
Період моніторингу:
19.07.2022 10:34 - 10.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2022 № 144
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-11-19-005417-b 19.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на вимогу, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Елевейтор сервіс» та ТОВ «ЮНІТ-Л», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Колегії АМКУ, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на вимогу, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Колегія АМКУ), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.01.2022 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Елевейтор сервіс» (далі – ТОВ «Елевейтор сервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІТ-Л» (далі – ТОВ «ЮНІТ-Л»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця
від 27.01.2022 № 7/01, повідомлення про намір укласти договір 27.01.2022, договір про закупівлю послуг з технічного обслуговування ліфтів від 15.02.2022 № 16/2022 (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 08.04.2022 № 1, рішення Колегії АМКУ від 20.12.2021 № 27990-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 01.08.2022 року.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.08.2022 18:48 - 16.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2022 18:48
Запити/Пояснення
Номер:
24ccebef11824d729af11ad1b72e0771
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
28.07.2022 18:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту ліфтів на умовах співфінансування у житловому будинку за адресою: вул. Кошиця Олександра, 9 Дарницького району м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
UA-2021-11-19-005417-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ec768ada881f4279a83e9a25e62b9ac8
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснень в ході здійснення моніторингу (UA-M-2022-07-19-000025) по закупівлі UA-2021-11-19-005417-b
Дата опублікування:
01.08.2022 17:00
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень в ході здійснення моніторингу (UA-M-2022-07-19-000025) по закупівлі UA-2021-11-19-005417-b повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі UA-2021-11-19-005417-b є послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва за кодом CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів».
В рамках вказаної процедури закупівлі не здійснювалась закупівля робіт з капітального ремонту ліфтів на умовах співфінансування у житловому будинку за адресою: вул. Кошиця Олександра, 9 Дарницького району м. Києва, а тому ми не маємо можливості надати запитувану Вами інформацію та документи в частині закупівлі робіт з капітального ремонту ліфтів на умовах співфінансування у житловому будинку за адресою: вул. Кошиця Олександра, 9 Дарницького району м. Києва.
Разом з тим надаємо пояснення на запит по закупівлі послуг № UA-2021-11-19-005417-b за кодом CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» ( послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва).
З предметом закупівлі послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва за кодом CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» визначались виходячи з примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 року № 150 з врахуванням Змін до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд затверджених наказом Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.11.2014 № 330.
Технічні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до технічної документації заводів-виробників (паспортів) ліфтів.
Якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог:
1. Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2018 № 190;
2. Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 № 73;
3. Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76.
Очікувана вартість послуги технічного обслуговування ліфтів визначено відповідно до планових витрат, передбачених розрахунком вартості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затверджених Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.06.2017 № 668. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі застосовувався аналіз цін на послуги з технічного обслуговування ліфтів у закупівлях минулих періодів з урахуванням умов для учасників/постачальників, які визначені тендерною документацією (строк надання послуг, умови розрахунків та інше).