• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі стаціонарного відділення для постійного або тимчасового проживання за адресою: вул. Карпенка, 1 в смт Софіївка Софіївського району Дніпропетровської області із застосуванням енергозберігаючих технологій

Завершена

3 091 066.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 455.33 UAH
Номер: e6b604d30f654df289329ef9eb88946f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-29-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.06.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 30.06.2022 08:51 - 22.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.06.2022 № 13 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 29.06.2022 № 13 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-11-19-008241-a 19.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 645-87-21, tender262531boyko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічна закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Софіївської селищної ради Софіївського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 19.11.2021 № 34, вимоги про усунення порушення від 09.12.2021 та рішення Замовника до процедури від 13.12.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Оса Наталія Валеріївна, протокол щодо прийняття рішення тендерним комітетом від 07.12.2021 № 40, повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2021, договір на виконання робіт від 21.12.2021 № 6, укладений Замовником з ФОП Оса Наталія Валеріївна (далі- Договір), додаткові угоди до Договору від 28.12.2021 №1, від 31.03.2022 № 2, від 13.06.2022 №3, від 01.07.2022 №4, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.07.2022. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме − технічні помилки та описки. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам пункту 19 частини другої статті 22 Закону, зокрема Замовником в тендерній документації не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок.
Період усунення порушень: 21.07.2022 17:21 - 05.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.07.2022 17:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись з висновком ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ за предметом закупівлі - «Капітальний ремонт будівлі стаціонарного відділення для постійного або тимчасового проживання за адресою: вул. Карпенка, 1 в смт Софіївка Софіївського району Дніпропетровської області із застосуванням енергозберігаючих технологій, код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 3 091 066,80 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-19-008241-a, в якому вказано що, за результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам пункту 19 частини другої статті 22 Закону, зокрема Замовником в тендерній документації не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок. Враховуючи, що дане порушення було допущено вперше, зобов’язуємось прийняти до уваги виявлені невідповідності та запевняємо, що будуть вжиті усі необхідні заходи для недопущення, вказаних у Висновку, порушень при проведенні публічних закупівель, зокрема при формуванні тендерної документації. Крім того, Сінютіну І.І., яка на той час виконувала обов’язки секретаря тендерного комітету зобов’язано пройти навчання з питань проведення та організації публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 25.07.2022 15:14

Запити/Пояснення