• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо або еквівалент (талони)

Завершена

3 630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 150.00 UAH
Номер: 7bd88272b42144f39e363583d55bc92f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-12-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.01.2022 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 12.01.2022 13:36 - 03.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 12.01.2022 №17 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Заступник начальника управління – начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.01.2022 №17 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-11-17-009460-a 17.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamu1967@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" з урахуванням пояснень, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Екоресурс" Калуської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.12.2021 №96, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 29.12.2021 №30ПТ-15113/21, відповідь замовника на пояснення від 25.01.2022. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника не зазначено опис прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 26.01.2022 14:14 - 10.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.01.2022 14:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 28 січня 2022 року КП «Екоресурс» звернувся до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області за роз»ясненнями змісту висновку та його зобов»язань, оскільки вважаємо, що Уповноваженою особою КП «Екоресурс» в тендерній документації в V розділі «Оцінка тендерної пропозиції» в пункті 2 «Інша інформація» наведено повний перелік формальних помилок, які може допустити учасник, при наявності яких не буде відхилено його тендерну пропозицію. В тендерній документації Замовника перелічені всі формальні помилки, які затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020р. № 710. Оскільки роз»яснень нам не надано, враховуючи наведене, вважаємо що Уповноваженою особою КП «Екоресурс» не порушено норми пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 01.02.2022 16:59

Запити/Пояснення