• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо або еквівалент (талони)

Завершена

3 630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 150.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2021 14:47 - 29.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Непогодження з рішенням Замовника щодо визначення переможця

Номер: cd551d5c571a4a5d8f2306d88ac1b734
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-17-009460-a.c1
Назва: Непогодження з рішенням Замовника щодо визначення переможця
Вимога:
Непогодження з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ". Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам процедури закупівлі Відкритих торгів та вимогам до предмету закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Щодо вимоги «Непогодження з рішенням Замовника щодо визначення переможця» від 10.12.2021 № UA-2021-11-17-009460-а.с1 КП «Екоресурс» надає наступну інформацію. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» міститься довідка від 29.11.2021 № 2020/3 «Гарантійний лист про відсутність нижчезазначених підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, передбачених ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (файл – "Довідка про підстав за ст.17 ЗУ КІО.pdf"), відповідно до якої зазначено відсутність підстави за п.6 ч.1 ст.17, а саме, що: службова (посадова) особа ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» Кучабську І.О., яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку"; Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо, зокрема: - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. У даних формулюваннях є розбіжності в одне слово "кримінальне правопорушення - злочин", але з юридичної точки зору обидва поняття є правопорушенням, і Учасником ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» було зазначено інформацію про те, що уповноважена особа не притягалася до відповідальності за правопорушення саме у сфері злочинів з корисливими мотивами. Відповідно до частини першої статті 12 Кримінального кодексу України кримінальні правопорушення поділяються на кримінальні проступки і злочини. Відповідно до частини другої статті 12 Кримінального кодексу України кримінальним проступком є передбачене цим Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або інше покарання, не пов’язане з позбавленням волі. Слід зазначити, що хабарництво, шахрайство та відмивання коштів не відноситься до проступків. Така позиція підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України № 3678-р/пк-пз від 26.02.2021, та № 3122-р/пк-пз від 19.02.2021 Також враховуючи те, що дані щодо притягнення чи не притягнення особи до кримінальної відповідальності у будь-якій сфері (не тільки щодо корисливих мотивів) наявні у відкритому реєстрі https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ та https://wanted.mvs.gov.ua/test, Замовник має право та повноваження самостійно перевірити таку інформацію. Згідно частини 5 статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Крім того, Тендерну документацію замовник може розміщувати як у вигляді завантажених файлів, так в окремих електронних полях, які заповнює в ЕСЗ. Якщо інформація, яка розміщена в ЕСЗ у завантажених документах, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені в електронних полях, автентичною вважають інформацію, розміщену в електронних полях (п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 № 1082). Учасник-переможець, коли подавав пропозицію, позначив галочками відповідність відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). На підставі вищевикладеного, змушені відхилити вашу вимогу.
Статус вимоги: Відхилено