-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень щодо забезпечення харчування підопічних закладу (аутсорсинг).Canteen services for providing food to the wards of the institution(outsourcing)
Увага!!! Внесено зміни!
Завершена
12 224 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 122.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 122.00 UAH
Номер:
ab46803955ba44feac2a7c2f9edbd373
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-30-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.06.2022 00:00
Період моніторингу:
30.06.2022 14:57 - 22.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.06.2022 № 172
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.06.2022 № 172
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
4. UA-2021-11-16-001159-b
Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" Послуги їдалень щодо забезпечення харчування підопічних закладу (аутсорсинг)
12 224 400,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення норм вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору-порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.12.2021 № 142 (далі – ТД), тендерні пропозиції ФОП Коновалова Світлана Петрівна, ТОВ «МІКА ГРУП», ТОВ «ЛІКЕА» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.01.2022, реєстр пропозицій від 27.01.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою собою від 30.01.2022 № 27, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2022, договір від 15.02.2022 № 150, додаткову угоду від 15.02.2022 № 1, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.01.2022 № 1122-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 06.07.2022.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку 3 ТД Замовником зазначено, що учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме інформація про те, що: фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Однак, відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922 підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922, тобто вимагається інформація про те, що фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за злочин, а не за кримінальне правопорушення, як визначено пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922.
Отже, на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922 в ТД Замовника зазначено підстави, встановлені статтею 17 Закону № 922 з недотриманням вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922.
Період усунення порушень:
18.07.2022 09:31 - 02.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2022 09:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Адміністрація Комунальний заклад «Криворізький психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» повідомляє, до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender UA-2021-11-16-001159-b.
Ми з великою повагою відносимося до всіх Ваших зауважень та вказаних на порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922. Наш заклад є бюджетною установою та утримується за рахунок місцевого бюджету, який в своїй діяльності суворо дотримується чинного законодавства. Тому, ми щиро вдячні Вам за ретельне вивчення тендерної документації, яка стосується проведеної закупівлі.
Вивчивши висновок моніторингу Північного офісу Держаудитслужби, Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення встановлених у ході моніторингу порушень у подальшому.
Враховуючи вищенаведене, адміністрацією інтернату з метою удосконалення роботи уповноваженої особи, була проведена роз’яснювальна робота та винесено зауваження з питань порушень, виявлених під час моніторингу та рекомендовано постійно підвищувати свій професіональний рівень.
Дата публікації звіту:
19.07.2022 11:08
Запити/Пояснення
Номер:
7f9c20fc56574321aa32c1f3f84fd175
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.07.2022 21:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2022 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
722ca3708d8847dfb31b42e3f855bdbd
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 04 липня 2022 року до процедури закупівліhttps://prozorro.gov.ua/tenderUA-2021-11-16-001159-b
Дата опублікування:
06.07.2022 12:35
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги їдалень щодо забезпечення харчування підопічних закладу (аутсорсинг)» інформацію опубліковано в електронній системи закупівель за номером: ID UA-2021-11-16-001159-b та відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23. Постала потреба в отриманні пояснення: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у Тендерній документації, яка затверджена Рішенням Уповноваженої особи від «16» листопада 2021 року Протокол № 128. В період уточнення закупівлі згідно протоколу №142 від 17 грудня 2021року була оновлена Тендерна документація. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована згідно розміру середньої вартості продуктів харчування, розміру середньої заробітної плати по галузі та інших витрат з урахуванням вартості на аналогічні послуги інших Замовників та вартості послуг минулого бюджетного періоду. Розрахунок вартості здійснено з урахуванням фінансування видатків Замовника згідно із річного плану закупівлі, який опубліковано за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-11-16-001341-c.
Замовник під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону. Самостійно та безоплатно, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону, інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у технічному завданні тендерної документації, відповідно до вимог Закону.