-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень щодо забезпечення харчування підопічних закладу (аутсорсинг).Canteen services for providing food to the wards of the institution(outsourcing)
Увага!!! Внесено зміни!
Завершена
12 224 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 122.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 122.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2021 11:23 - 24.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимоги по закупівлі
Номер:
632f81c509ee4ce5817d0986db6f6b47
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-16-001159-b.c1
Назва:
Вимоги по закупівлі
Вимога:
Замовник: Комунальний заклад «Криворізький психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради»
Процедура закупівлі: UA-2021-11-16-001159-b
Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги їдалень щодо забезпечення харчування підопічних закладу)
Тендерна документація містить дискримінаційні та обтяжуючі умови:
1. Відповідно до п.6 р.III Тендерної документації встановлено умову відповідно до якої Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, відповідно до додатку 5 тендерної документації.
Виконати дану умову Тендерної документації не є можливим зважаючи на те, що не всі технічні, якісні, кількісні та інші вимогам до предмета закупівлі, передбачені Додатком 5 можуть бути підтверджені документами.
Наприклад, яким документом можна підтвердити наступну умову: «У місці надання послуг їдалень Виконавцю дозволяється самостійно приготування страв за асортиментом згідно тижневого перспективного меню».
Такі умови можуть бути підтверджені інформацією, а не документами.
Просимо викласти зазначену умову Тендерної документації в наступній редакції:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, відповідно до додатку 5 тендерної документації».
2. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації встановлено вимогу надати в складі тендерної пропозиції копії технічних паспортів на спеціалізований автотранспорт не менше 2 одиниць (ізотермічні фургони з холодильним обладнанням).
Слід зазначити, що на транспорт, який використовуватиметься для надання послуг, що є предметом закупівлі можливо надати лише свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, а не технічний паспорт.
Просимо викласти зазначену умову Тендерної документації в наступній редакції:
«копії технічних паспортів/свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований автотранспорт не менше 2 одиниць (ізотермічні фургони з холодильним обладнанням)».
3. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації встановлено вимогу надати в складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління якістю продукції ISO9001:2015, виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції разом зі звітом про перевірку системи управління якістю і рішенням щодо можливості видачі вказаного сертифікату, а в разі отримання сертифікату учасником більше одного календарного року до дати оголошення цієї процедури закупівлі додатково надати звіт за результатами наглядового аудиту системи управління якістю.
Встановлення вимоги про надання в складі тендерної пропозиції звіту про перевірку системи управління якістю і рішення щодо можливості видачі вказаного сертифікату є не логічним.
Звіту про перевірку системи управління якістю і рішення щодо можливості видачі вказаного сертифікату є передумовою видачі самого сертифікату. Без наявності цих документів сертифікат не видається. Отже наявність сертифікату є підтвердженням наявності звіту про перевірку системи управління якістю і рішення щодо можливості видачі вказаного сертифікату.
Антимонопольним комітетом України розглядались подібного роду скарги. Зокрема, згідно умов тендерної документації вимагалось надання заяви на видачу ліцензії і саму ліцензію. За результатом розгляду скарги було прийнято рішення про дискримінаційність вимоги в частині надання заяви про видачу ліцензії оскільки сам факт наявності ліцензії свідчить про наявність заяви про її видачу.
Просимо викласти зазначену умову Тендерної документації в наступній редакції:
«сертифікат на систему управління якістю продукції ISO9001:2015, виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, а в разі отримання сертифікату учасником більше одного календарного року до дати оголошення цієї процедури закупівлі додатково надати звіт за результатами наглядового аудиту системи».
4. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації встановлено вимогу надати в складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг громадського харчування (ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018), виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції разом зі звітом про перевірку системи управління якістю і рішенням щодо можливості видачі вказаного сертифікату, а в разі отримання сертифікату учасником більше одного календарного року до дати оголошення цієї процедури закупівлі додатково надати звіт за результатами наглядового аудиту системи управління якістю.
Встановлення вимоги про надання в складі тендерної пропозиції звіту про перевірку системи управління якістю і рішення щодо можливості видачі вказаного сертифікату є не логічним.
Звіту про перевірку системи управління якістю і рішення щодо можливості видачі вказаного сертифікату є передумовою видачі самого сертифікату. Без наявності цих документів сертифікат не видається. Отже наявність сертифікату є підтвердженням наявності звіту про перевірку системи управління якістю і рішення щодо можливості видачі вказаного сертифікату.
Антимонопольним комітетом України розглядались подібного роду скарги. Зокрема, згідно умов тендерної документації вимагалось надання заяви на видачу ліцензії і саму ліцензію. За результатом розгляду скарги було прийнято рішення про дискримінаційність вимоги в частині надання заяви про видачу ліцензії оскільки сам факт наявності ліцензії свідчить про наявність заяви про її видачу.
Просимо викласти зазначену умову Тендерної документації в наступній редакції:
«Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг громадського харчування (ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018), виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, а в разі отримання сертифікату учасником більше одного календарного року до дати оголошення цієї процедури закупівлі додатково надати звіт за результатами наглядового аудиту системи управління якістю».
5. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів встановлено вимогу надати в складі тендерної пропозиції оригінали актів наданих послуг по наданим договорам за період виконання договорів, завірені замовником згідно чинного законодавства на суму фактичного виконання договорів, документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше).
Відповідно до Примітки: під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. За таким договором учасник повинен мати досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), про що має бути зазначено у тексті договору.
Дана вимоги є дискримінаційними зважаючи на те, що навіть за умови коли аналогічним договором передбачалось можливість заміни послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), то на практиці реалізація цієї умови фактично є нездійсненна .
Просимо вилучити дані умови з тендерної документації зважаючи на її явний дискримінаційний характер, оскільки ми та багато інших суб’єктів, маємо досвід що відповідає предмету закупівлі, разом з тим, у зв’язку з відсутністю підтвердженого факту заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв, ми не маємо можливість прийняти участь у процедурі закупівлі.
6. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів зазначено примітку, відповідно до якої на виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системи закупівель та може бути перевірений в системі «Prozorro».
Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі «Prozorro», у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів.
Дана умова носить дискримінаційний характер оскільки вона дозволяє прийняти участь у процедурі закупівлі лише тим учасникам, які виконували аналогічні договори згідно процедур закупівлі, які проводились через електронну систему закупівель «Prozorro».
При цьому слід звернути увагу, що для оприлюднення в системі «Prozorro» звіту про виконання договору більшість замовників розривають не до кінця виконаний договір (і не виконаний в переважній більшості з вини замовника чи інших чинників) для того щоб відзвітувати про договір в кінці (або на початку) року.
Проте зважаючи на комплексні вимоги до аналогічного договору прийняти участь зможуть лише ті учасники які мають не менше двох укладених і не розірваних договорів через систему «Prozorro» та які мають підтверджений факт заміни послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв.
Просимо вилучити дану умову з тендерної документації.
7. Відповідно до п.2 Додатку 2 Тендерної документації Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати скан-копії документів про фахову освіту технолога, шеф-кухаря, кухарів відповідно до займаної посади, які надані у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Підтвердженням професійності кухаря є його досвід роботи. Відповідно до переліку професій закладів освіти які навчають даних спеціалістів не має такої професії як шеф-кухар тому не має можливості надати документи про фахову освіту шеф-кухаря. Просимо вилучити дану умову з тендерної документації.
9. Відповідно до п.1.4 Додатку 2 Тендерної документації на підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2020 рік або за ІІ півріччя 2021 року або за 9 місяців 2021 року за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2020 рік або за І півріччя 2021 року або за 9 місяців 2021 року за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 17.03.2017 № 369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.04.2017 за № 478/30346) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно та сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини).
Дана вимога в частині вимог, що стосується фізичної особи-підприємця є незаконною і дискримінаційною виходячи з наступного.
Відповідно до ст.16 Закону України замовник має право на встановлення кваліфікаційного критерію наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Отже фінансова спроможність підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до преамбули Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність» цей Закон визначає правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні.
Згідно ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність» фінансова звітність - звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства.
Статтею 2 Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність» встановлено, що цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності (далі - підприємства), які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів з урахуванням бюджетного законодавства.
Таким чином фінансовою звітністю, у розумінні чинного законодавства є фінансова звітність підприємства.
Жоден нормативно-правовий акт не визначає що фінансова звітність є і у фізичних осіб підприємців, чи що податкова декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця є фінансовою звітністю.
Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» замовникам надано право на встановлення вимоги щодо надання фінансової звітності виключно для підприємств, а не для фізичних осіб підприємців.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже замовник має право вимагати надання фізичними особами-підприємцями податкової декларації платника єдиного податку, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752 в якості інших документів, але не в якості документів фінансової звітності на підтвердження фінансової спроможності.
Слід відмітити, що за цією процедурою закупівлі, вимагається надання податкової декларації платника єдиного податку в редакції що вже відмінена, а отже учасники не зможуть виконати цих вимог.
Зважаючи на те, замовник має право встановлювати вимогу про надання фізичними особами-підприємцями податкової декларації платника єдиного податку, в якості інших документів, то умова, якою встановлюється сума доходу, в тому числі і в розмірі 100% від вартості закупівлі, є дискримінаційною.
Антимонопольним комітетом України розглядались подібного роду скарги. За результатом розгляду скарги було прийнято рішення про дискримінаційність даної вимоги.
Просимо вилучити дану умову з тендерної документації.
10. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації в складі тендерної пропозиції повинно бути надано гарантійний лист, про те, що учасник, в разі визнання його переможцем процедури закупівлі, в 10-ти денний термін після підписання договору про закупівлю зареєструє потужності оператора ринку за місцем надання послуг (за адресою харчоблоку Замовника).
Згідно з пунктом 3.1 розділу III наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 березня 2016 року за № 382/28512, державна реєстрація потужності здійснюється територіальним органом компетентного органу протягом 15 робочих днів після отримання заяви оператора ринку про таку реєстрацію.
Таким чином Замовником встановлено вимогу, яку виконати не є можливим протягом 10 календарних днів , оскільки її виконання залежить не від учасника, а від державних органів, яке керується чинним законодавством і вплив на строки розгляду питання реєстрації потужностей у учасника є обмежений.
Зрозуміло, що в складі тендерної документації гарантійний лист можна надати проте виконання взятого зобов’язання у зазначені строки є неможливим.
Просимо вилучити дану умову з тендерної документації.
11. Відповідно до п.11 Додатку 3 Тендерної документації З метою дослідження вимог санітарії та гігієни під час карантинних заходів надати Витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку щодо наявності зареєстрованої потужності за місцезнаходженням складського приміщення, інформацію про який надає учасник у складі пропозиції.
Підтвердженням реєстрації потужності є документ встановленого разку реєстрація потужності. А витяг видається держпродспоживслужбою коли втрачається оригінал реєстрації потужності.
Просимо вилучити дану умову з тендерної документації.
12. Відповідно до п.12 Додатку 3 Тендерної документації Учасником копії документів про виконання діючого законодавства з охорони праці, а саме: копію/ї наказу/ів про призначення відповідальної/них особи/іб за стан охорони праці у учасника та копію/ї діючого документу(ів), виданого органом, який має право проводити навчання з питань охорони праці, що підтверджує проходження відповідальною особою учасника навчання за вказаною темою. Учасник надає в складі тендерної пропозиції сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про відсутність порушень Учасником вимог ЗУ «Про охорону праці» за останній рік, що передує поточному.
Відповідно до ЗУ « Про охорону праці» На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Ви дискримінуєте підприємства в яких штат менше 20 співробітників. Просимо вилучити дану умову з тендерної документації.
13. Відповідно до п.13,14 Додатку 3 Тендерної документації На виконання пункту 2 частини 2 ст. 20 Закону України №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- завірен(у)і Учасником копі(ю)ї наказ(у)ів про призначення особи(іб), відповідальних за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках;
- скановану з оригіналу довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що Учасник забезпечив належну підготовку однієї або декількох осіб, яка(і) відповідальна(і) за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках під час виробництва та/або обігу харчових продуктів.
14. На виконання Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» учасник повинен надати:
- сканований(і) з оригіналу графік(и) проведення внутрішніх навчань працівників, інформація про яких надана у складі пропозиції учасника, які не мають сертифікати та/або посвідчення про проходження навчання;
- скановані з оригіналу протоколи оцінки навчання працівників, інформація про які надана у складі тендерної пропозиції учасника.
Ми розуміємо, що Ви хочете впевнитися у впроваджені системи НАССР на підприємстві учасників, але протоколи, програми передумов, КТК є індивідуальні для кожного підприємства та розроблення програми НАССР є внутрішньою інформацією нашого підприємства коли ми навчаємо і які оцінки ставимо. На підтвердження впровадження системи НАССР ми можемо надати акти держпродспоживслужби та сертифікати данні документи видаються після оцінки впровадження системи.
Просимо вилучити данні умови з тендерної документації.
15. . Відповідно до Додатку 5 Тендерної документації Учасник надає розрахунок ціни послуг в гривнях в довільній формі відповідно до тижневого перспективного меню, що вказане нижче із обов’язковим зазначенням, що послуги їдалень та приготування їжі будуть надаватися шляхом приготування страв за меню за місцезнаходженням та з використанням матеріально-технічної бази Замовника, а в разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії, несприятливих природних умов та інше) послуги повинні надаватися шляхом видачі готових страв (перші та другі страви), індивідуально порційно запакованих для однієї особи з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів таким чином, щоб уникнути псування, пошкодження готових страв, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час їх транспортування до місця надання послуг. Індивідуально запаковані готові страви повинні мати відповідні документи, які підтверджують якість зазначеної продукції та її відповідність ТУ виробника і можуть використовуватися при температурі повітря 0 +25 С зі строком зберігання більше 1 місяця, повинні пройти відповідні лабораторні дослідження та бути повністю придатними до споживання людиною без додаткової термічної обробки.
Учасник повинен надати лист із зазначенням переліку готових страв (перші та другі страви), які він пропонує до постачання в разі наявності підстав, визначених вище.
По-перше в разі форс-мажорних обставин які унеможливлюють приготування їжі на харчоблоці замовника ми пропонуємо приготування їжі за вашим меню у себе на потужностях які будуть доставлені в найкоротші терміни з збереження температурного режиму и всіх санітарних норм.
По-друге можливо підключити електрогенератор та продовжити приготування їжі, та привести воду.
По-трете відповідно до температурних меж в яких зберігається готова страва яку ви вимагаєте підпадають тільки добових раціонів ДПНП-Р в польових умовах у спеціально обладнаних укриттях да інженерних спорудах, які забезпечують збереження раціонів ДПНП-Р від впливу атмосферних опадів і ґрунтових вод, за температури від 0 °С до 25 °С не менше трьох місяців. Відповідно до ТУ У 10.8-00034022-201:2018. Ваш заклад знаходиться в полі ? Ви закуповуюте послуги харчування чи добові пайки для армії ? Вимоги ставите до альтернативного харчування більше чим до основного тому, що Ваш учасник має такі документи. Відповідно до ДСТУ 4607:2006 Консерви м’ясо-рослинні каші з м’ясом, ДСТУ 4450:2005 Консерви м’ясні м’ясо тушковане, зберігання цих консервів встановлене не більше 20 градусів. С.
Та відповідно до, п. 12.6 Інструкції про порядок санітарно-технічного контролю консервів на виробничих підприємствах, оптових базах, в роздрібній торгівлі та на підприємствах громадського харчування, яка затверджена Постановою Головного Державного санітарного лікаря України 07.11.2001 N 140, передбачено, що Повні консерви (за виключенням консервів дитячого харчування), в яких виявлені термофіли - збудники бомбажу чи плоскокислого псування, необхідно зберігати при температурі не вище 20 град.С. При збереженні нормальних органолептичних властивостей повні консерви, які містять термофіли, можуть бути реалізовані протягом року із зазначенням у супровідному документі (якісному посвідченні) на необхідність зберігання їх при температурі від 0 до 20 град.С.
Просимо вилучити данні умови з тендерної документації або привести умови тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. У випадку невнесення залишаємо за собою право на звернення до ДАСУ правоохоронні органи та до АМКУ зі скаргою на дискримінаційні умови.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 02.12.2021 12:25
Дата подачі:
29.11.2021 13:06
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога розглянута.
До тендерної документації будуть внесені зміни з метою приведення документації до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Відхилено
неправомірне допущення до аукціону
Номер:
268e34b197b74d5d970adea57374ed59
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-16-001159-b.a2
Назва:
неправомірне допущення до аукціону
Скарга:
Фізична особа підприємець Коновалова Світлана Петрівна
50096; місто Кривий Ріг ; вулиця Ватутіна ; будинок 43/9 квартира 16;
іпн 22276069823
телефон 0970619218;e-mail; konovalova_cp@ukr.net
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, ул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана
Петрівна
код ІПН 2227606823
місцезнаходження: 50065, Україна, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Соборності, буд.,38, кв.12
тел.0970619218; e-mail- konovalova_cp@ukr.net
Замовник:
Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
50033, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
СКАРГА
на допущення учасників до аукціону
Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднив оголошення та тендерну документацію за № UA-2021-11-16-001159-b на проведення процедури відкритих торгів на закупівлю:
Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора:
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Закупівля проводиться з урахуванням вимог ч.3 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерні пропозиції подали:
1. ТОВ «Лікеа».
2. ТОВ «Міка груп»
3. ФОП Коновалова С.П. - скаржник
4 січня 2022 р. мою тендерну пропозицію було відхилено, а інших учасників допущено до аукціону.
Вважаємо, що допущення інших учасників здійснено з порушенням умов Тендерної документації та Закону України «Про публічні запкупівлі».
Наші твердження грунтуються на наступному.
1. Умови Тендерної документації
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантажуються наступні документи, зокрема:
- інформація щодо початкової ціни та інших умов тендерної пропозиції за формою «Ціна тендерної пропозиції»(додаток 1).
Аналіз тендерних пропозицій ТОВ «Лікеа і ТОВ «Міка груп»
Аналіз дає можливість встановити відсутність в складі пропозицій тендерної пропозиції за формою «Ціна тендерної пропозиції» (додаток 1), що не відповідає умовам Тендерної документації та є підставою відхилення.
2.Умови Тендерної документації
Відповідно до Додатку 5 Тендерної пропозиції Учасник надає розрахунок ціни послуг в гривнях в довільній формі відповідно до тижневого перспективного меню, що вказане нижче із обов’язковим зазначенням, що послуги їдалень та приготування їжі будуть надаватися шляхом приготування страв за меню за місцезнаходженням та з використанням матеріально-технічної бази Замовника, а в разі неможливості фактичного приготування страв за місцезнаходженям Замовника (відключення електричної енергії, несприятливих природних умов та інше) послуги повинні надаватися шляхом видачі готових страв (перші та другі страви), індивідуально порційно запакованих для однієї особи з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів таким чином, щоб уникнути псування, пошкодження готових страв, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час їх транспортування до місця надання послуг.
Аналіз тендерних пропозицій ТОВ «Лікеа і ТОВ «Міка груп»
Аналіз Тендерної пропозиції дає можливість встановити відсутність в її складі зазначеного розрахунку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Допустивши до участі в закупівлі ТОВ «Лікеа» та ТОВ «Міка груп» Замовником було порушено норми чинного законодавства, в тому числі і закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Я приймаю активну участь на ринку забезпечення харчуванням організацій та установ України та маю значний відповідний досвід поставки. Діями Замовника порушуються мої права і інтереси прийняти участь в процедурі закупівлі, стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір про закупівлю та отримати прибуток.
Враховуючи викладене вище, на підставі», ст.ст. 1, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ «Лікеа» та ТОВ «Міка груп»
- Документи для розгляду скарги наявні в системі закупівель
Фізична особа-підприємець С.П.Коновалова
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 06.01.2022 14:36
- платіжне доручення 06.01.2022 14:36
- Рішення від 11.01.2022 № 419.pdf 11.01.2022 16:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.01.2022 № 1122.pdf 20.01.2022 12:55
- Рішення від 19.01.2022 № 1122.pdf 24.01.2022 14:07
- Заперечення на скаргу 14.01.2022 18:36
- Відповідь площадка 18.01.2022 19:02
- Відповідь на звернення цінова,калькуляція 18.01.2022 19:02
- Відповідь на звернення ціінова 18.01.2022 19:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.01.2022 14:17
Дата розгляду скарги:
19.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.01.2022 16:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.01.2022 14:07
Задовільнена:
Так