-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту приміщень АЗПСМ №1 КНП «ЦПМСД №4» КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 21
Завершена
2 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 29 000.00 UAH
Номер:
02e07403ed294231889837d304fa652f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-21-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.06.2022 00:00
Період моніторингу:
21.06.2022 14:22 - 15.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2022 № 10-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.06.2022 №10-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2021-11-16-000937-b від 16.11.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини п’ятої статті 17, пунктів 2,11,14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель зокрема при складанні тендерної документації (частини п’ятої статті 17, пунктів 2,11,14 частини другої статті 22 Закону) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Криворізької міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.11.2021 №3-2, тендерну документацію зі змінами від 18.11.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПЛЕКТСНАБ» (далі – ТзОВ «КОМПЛЕКТСНАБ»), вимога про усунення невідповідностей, протокол уповноваженої особи від 08.12.2021 №3-4 щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможцем торгів ТзОВ «КОМПЛЕКТСНАБ», повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2021, договір від 24.12.2021 за №10-12/2021, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 24.06.2022.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону, а саме:
- на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 3 розділу 3) невірно зазначено протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними. Так, в тендерній документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття, в той час як в Законі визначено не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 1 розділу 4) не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- на порушення пункту 2 частини другої статті 22 та частини п’ятої статті 17 Закону в тендерній документації (пункт 1 додатку №4) зазначено вимогу щодо подачі інформації яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Період усунення порушень:
30.06.2022 12:21 - 15.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2022 12:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В ході проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, (ID моніторингу: UA-M-2022-06-21-000098), щодо відкритих торгів за предметом закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщень АЗПСМ №1 КНП «ЦПМСД №4» КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 21», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-16-000937-b) встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме невідповідність тендерної документації вимогам Закону, а саме:
- на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 3 розділу 3) невірно зазначено протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними. Так, в тендерній документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття, в той час як в Законі визначено не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 1 розділу 4) не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- на порушення пункту 2 частини другої статті 22 та частини п’ятої статті 17 Закону в тендерній документації (пункт 1 додатку №4) зазначено вимогу щодо подачі інформації яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Висновок моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 30.06.2022 р. зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель зокрема при складанні тендерної документації (частини п’ятої статті 17, пунктів 2,11,14 частини другої статті 22 Закону) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Згідно з ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Уповноважена особа замовника зобов’язується дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації та проведенні закупівель у майбутньому, зокрема частини п’ятої статті 17, пунктів 2,11,14 частини другої статті 22 Закону
Дата публікації звіту:
04.07.2022 13:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
03.08.2022 13:30
Запити/Пояснення
Номер:
6ebf35688d504bd3b71024a118d892c1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.06.2022 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщень АЗПСМ №1 КНП «ЦПМСД №4» КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 21», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-16-000937-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення з документальним підтвердженням надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
818d0f1b66e749398ce76c02080911fc
Назва:
Відповідь на Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.06.2022 10:29
Опис:
На Запит замовнику на пояснення від 21.06.2022 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщень АЗПСМ №1 КНП «ЦПМСД №4» КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 21», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-16-000937-b), яким замовника зобов’язано надати пояснення:
- Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
- Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Надаємо затребувану інформацію і документи.
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є Послуги з поточного ремонту приміщень АЗПСМ №1 КНП «ЦПМСД №4» КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 21, які закуплено в обсязі, необхідному для підтримання експлуатаційних характеристик приміщень лікувального закладу.
Технічні та якісні характеристики послуг відповідають дефектному акту та передбачають усунення слідів протікання води на стелі, відновлення покриття стін, полу, заміну дверей та виконання інших послуг, що є мінімально необхідним для забезпечення можливості продовження повноцінної експлуатації лікувального закладу.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Також для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом: - проведення аналізу закупівель відповідних послуг з відповідними та іншими технічними характеристиками в договорах що укладались по місту; - проведення аналізу цін на відповідні послуги з відповідними та іншими технічними характеристиками в інтернет-ресурсах та шляхом опрацювання розцінок на виконання послуг та вартість матеріальних ресурсів.. Надаємо копію дефектного акту на послуги з поточного ремонту (додаток).
Посилання на сторінку власного веб-сайту Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" Криворізької міської ради з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://krcpmsd4.lic.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmetiv-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-2/