-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Торги відмінено
4 858 740.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 293.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 293.70 UAH
Номер:
a8550b37578b4993a15457d06c47f089
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-16-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.11.2021 00:00
Період моніторингу:
16.11.2021 16:01 - 08.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.11.2021 № 706
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.11.2021 № 706
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-11-12-017255-a 12.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої та третьої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 17.11.2021 Замовник відмінив тендер по зазначеній процедурі закупівлі відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.11.2021 № 197).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік за номером UA-P-2021-11-12-013495-a, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію з додатками до неї, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 17.11.2021.
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель видом (предметом) закупівлі є товари.
Відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель по відкритих торгах (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-12-017255-a) очікувана вартість закупівлі 4 858 740,00 грн. Дата оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюдненого в електронній системі закупівель – 12 листопада 2021 року.
Офіційний курс євро до гривні за інформацією Національного банку України станом на 12 листопада 2021 року – 29,9144 грн. Враховуючи курс євро на 12.11.2021 сума еквівалентна 133 тисячам євро на вказану дату складає 3 978 615,20 гривень.
Тобто, очікувана вартість закупівлі перевищує суму еквівалентну 133 тисячам євро.
Враховуючи вищевикладене, Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 4 858 740,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги частини першої та третьої статті 10 Закону. Як наслідок, Замовник установив строк для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог пункту 10 частини другої статті 21 Закону.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель річним планом закупівель Замовника на 2022 рік за номером UA-P-2021-11-12-013495-a, передбачено проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів з очікуваною вартістю 4 858 740,00 грн (п. 8 та п. 9 плану), а не за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Оскільки опублікований 12.11.2021 річний план UA-P-2021-11-12-013495-a знаходиться в статусі «оголошено тендер» у Замовника відсутня можливість внести зміни в річний план щодо процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
19.11.2021 13:53 - 04.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2021 13:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі ID UA-2021-11-12-017255-a від 12 листопада 2021 року повідомляємо, що зазначені порушення, виявлені під час моніторингу закупівлі ID UA-2021-11-12-017255-a, розглянуті Замовником, прийняті до відома та будуть враховані в подальшій роботі. Що стосується усунення порушень: повідомляємо про скасування закупівлі ID UA-2021-11-12-017255-a. Уповноважена особа зобов`язується дотримуватися Ваших зауважень та вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Протокол уповноваженої особи №197 від 17.11.2021 щодо прийняття рішення про відміну закупівлі додається.
Дата публікації звіту:
25.11.2021 17:47
Запити/Пояснення
Номер:
1b79b11cf16a437bba7588f39c7b1ab9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.11.2021 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Електричної енергії (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-12-017255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель видом (предметом) закупівлі є товари.
Відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель по відкритих торгах (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-12-017255-a) очікувана вартість закупівлі 4 858 740,00 грн. Дата оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюдненого в електронній системі закупівель – 12 листопада 2021 року.
Офіційний курс євро до гривні за інформацією Національного банку України станом на 12 листопада 2021 року – 29,9144 грн. Враховуючи курс євро на 12.11.2021 сума еквівалентна 133 тисячам євро на вказану дату складає 3 978 615,20 гривень.
Тобто, очікувана вартість закупівлі перевищує суму еквівалентну 133 тисячам євро.
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому в електронній системі закупівель опубліковано річний план закупівлі на 2022 рік за номером UA-P-2021-11-12-013495-a яким передбачено проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів, а не закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Вкажіть підстави не оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі додатково англійською мовою. Також, поясніть чому у зв’язку з перевищенням вартості закупівлі межі, встановленої у частині третій статті 10 Закону, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерна документація, оприлюднені не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, а не в строк не пізніше 30 днів, як це визначено частиною першою статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
63e5119263e9455f83e28443bae8eecd
Назва:
ПОЯСНЕННЯ ПО МОНІТОРИНГУ (ID: UA-2021-11-12-017255-a)
Дата опублікування:
17.11.2021 12:53
Опис:
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради є замовником у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
На Ваш моніторинг UA-M-2021-11-16-000033 по закупівлі ID UA-2021-11-12-017255-a від 12 листопада 2021 року відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради (далі – Замовник) повідомляє:
1. Зазначені Вами зауваження щодо закупівлі UA-2021-11-12-017255-a:, розглянуті Замовником, прийняті до відома та будуть враховані у подальшій роботі.
2. Що стосується суті порушень: повідомляємо про скасування закупівлі UA-2021-11-12-017255-a з огляду на неможливість усунення порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Протокол уповноваженої особи №197 від 17.11.2021 щодо прийняття рішення про відміну закупівлі додається.