• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Торги відмінено

4 858 740.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 293.70 UAH
Номер: a8550b37578b4993a15457d06c47f089
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-16-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.11.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 16.11.2021 16:01 - 08.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 16.11.2021 № 706 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.11.2021 № 706 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-11-12-017255-a 12.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої та третьої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 17.11.2021 Замовник відмінив тендер по зазначеній процедурі закупівлі відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.11.2021 № 197).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік за номером UA-P-2021-11-12-013495-a, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію з додатками до неї, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 17.11.2021. За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель видом (предметом) закупівлі є товари. Відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель по відкритих торгах (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-12-017255-a) очікувана вартість закупівлі 4 858 740,00 грн. Дата оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюдненого в електронній системі закупівель – 12 листопада 2021 року. Офіційний курс євро до гривні за інформацією Національного банку України станом на 12 листопада 2021 року – 29,9144 грн. Враховуючи курс євро на 12.11.2021 сума еквівалентна 133 тисячам євро на вказану дату складає 3 978 615,20 гривень. Тобто, очікувана вартість закупівлі перевищує суму еквівалентну 133 тисячам євро. Враховуючи вищевикладене, Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 4 858 740,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги частини першої та третьої статті 10 Закону. Як наслідок, Замовник установив строк для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог пункту 10 частини другої статті 21 Закону. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель річним планом закупівель Замовника на 2022 рік за номером UA-P-2021-11-12-013495-a, передбачено проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів з очікуваною вартістю 4 858 740,00 грн (п. 8 та п. 9 плану), а не за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Оскільки опублікований 12.11.2021 річний план UA-P-2021-11-12-013495-a знаходиться в статусі «оголошено тендер» у Замовника відсутня можливість внести зміни в річний план щодо процедури закупівлі. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 19.11.2021 13:53 - 04.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.11.2021 13:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі ID UA-2021-11-12-017255-a від 12 листопада 2021 року повідомляємо, що зазначені порушення, виявлені під час моніторингу закупівлі ID UA-2021-11-12-017255-a, розглянуті Замовником, прийняті до відома та будуть враховані в подальшій роботі. Що стосується усунення порушень: повідомляємо про скасування закупівлі ID UA-2021-11-12-017255-a. Уповноважена особа зобов`язується дотримуватися Ваших зауважень та вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель Протокол уповноваженої особи №197 від 17.11.2021 щодо прийняття рішення про відміну закупівлі додається.
Дата публікації звіту: 25.11.2021 17:47

Запити/Пояснення