• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Торги відмінено

4 858 740.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 293.70 UAH
Період оскарження: 12.11.2021 21:36 - 24.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Центр обслуговування споживачів

Номер: 1e1f062867ea4a5c937862103986d456
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-12-017255-a.c1
Назва: Центр обслуговування споживачів
Вимога:
Під час аналізу умов Тендерної документації була встановлена наявність характерних рис дискримінаційних положень. Учасник повинен надати в в складі своєї тендерної пропозиції документи, зокрема: Підтвердити наявність на території Рівненської області власного структурного підрозділу - центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, який приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. На підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати довідку за формою згідно додатку №7 про наявність такого Центру за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання); Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку за формою згідно додатку №8 про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Рівненської області або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Надати довідку, що засвідчує можливість надання Замовнику платіжних документів безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві тощо у м.Рівне чи за місцем реєстрації Замовника (із вказанням місця розташування, посади, ПіБ та контактного телефону особи) Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами публічної закупівлі. Вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, спрямованою на недопущення до ринку електроенергії на території Замовника постачальників з інших регіонів України. Безпосередньо, дискримінаційність вимог Замовника полягає в територіальному місцезнаходженню центрів обслуговування споживачів (клієнтів)/ власного окремого структурного підрозділу/ посадової особи, з робочим місцем. За таких умов участь у закупівлі мають змогу взяти виключно ті Постачальники, що мають підрозділ на території Рівненської області. Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії, жодним чином не вказує на обов’язок Постачальника створювати на території Замовника Центру обслуговування споживачів. Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів. У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії. Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення Центру обслуговування споживачів (клієнтів) або структурного підрозділу на відповідній території. Кореспондуючись з вищевикладеним зазначаємо, що законом не встановлено й вимоги щодо створення робочого місця для посадової особи на території Рівненської області. Так, наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області. Це виключно право не обов’язок Ліцензіата (Товариства). В свою чергу, повідомляємо, що відсутність відділів/підрозділів Постачальника на території Рівненської області жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача. Товариство володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повністю задовольняють потреби Споживача. Просимо: Видалити вимогу щодо наявності на території Рівненської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) та структурного підрозділу, або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Повідомляємо, що вказана закупівля буде відмінена у зв`язку із виявленими порушеннями, які неможливо усунути. В новій закупівлі врахуємо ваше прохання.
Статус вимоги: Задоволено