• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019 код: 58093 – Набір для проведення гемодіалізу, 35849 – Концентрат гемодіалізу, 47739 – Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)

Лот 1 Витратні матеріали для гемодіалізу (5 найменувань), Лот 2 Витратні матеріали для гемодіалізу (1 найменування). Інформація щодо наявності/відсутності підстав, встановлених у статті 17 Закону, надається Учасником в складі своєї тендерної пропозиції у вигляді довідки (довідок) у довільній формі або відповідно до наведеної форми (листа-гарантії) в Додатку 4 до Тендерної документації, з обов'язковим розміщенням необхідних позначок, які засвідчуюсь наявність/відсутність зазначених підстав в електронній системі закупівель, а також, у разі необхідності, заповненням електронних полів. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації). Строк поставки: з моменту підписання договору по 01.12.2022 р. Товар поставляється партіями згідно письмових заявок Покупця транспортом Постачальника, в термін до 10 календарних днів після отримання письмової заявки.

Завершена

23 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 136.00 UAH
Номер: b6ed4cfb9b484f3dbf061958d1387f29
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-04-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2022 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 04.10.2022 15:45 - 26.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 04.10.2022 № 49-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-12-010869-а 12.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.11.2021 № 13 (далі – тендерна документація), роз’яснення від 17.11.2021, від 22.11.2021 на вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 12.11.201, від 17.11.2021 відповідно, по лоту № 1 «Витратні матеріали для гемодіалізу (5 найменувань)»: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) «Діалсервіс» (далі – ТОВ «ДІАЛСЕРВІС»), ТОВ «Діалайф» (далі – ТОВ «Діалайф), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 29.12.2021 № 103, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 17.01.2022 № 204/1 ЧВ, укладений між Замовником та ТОВ «ДІАЛСЕРВІС» (далі – Договір № 204/1 ЧВ), додаткові угоди від 01.02.2022 № 1, від 12.05.2022 № 2, від 06.06.2022 № 3, від 05.07.2022 № 4, від 26.07.2022 № 5, від 01.09.2022 № 6 до Договору № 204/1 ЧВ, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; по лоту № 2 «Витратні матеріали для гемодіалізу (1 найменування): тендерні пропозиції учасників ТОВ «ДІАЛСЕРВІС», ТОВ «Діалайф», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 29.12.2021 № 103, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 17.012022 № 204/2 ЧВ, укладений між Замовником та ТОВ «ДІАЛСЕРВІС» (далі – Договір № 204/2 ЧВ), додаткова угода від 01.09.2022 № 1 до Договору № 204/2 ЧВ, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; пояснення Замовника, надані в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 20.10.2022 10:55 - 26.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.10.2022 10:55

Запити/Пояснення