ДК 021:2015 код 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019 код: 58093 – Набір для проведення гемодіалізу, 35849 – Концентрат гемодіалізу, 47739 – Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)
Лот 1 Витратні матеріали для гемодіалізу (5 найменувань), Лот 2 Витратні матеріали для гемодіалізу (1 найменування).
Інформація щодо наявності/відсутності підстав, встановлених у статті 17 Закону, надається Учасником в складі своєї тендерної пропозиції у вигляді довідки (довідок) у довільній формі або відповідно до наведеної форми (листа-гарантії) в Додатку 4 до Тендерної документації, з обов'язковим розміщенням необхідних позначок, які засвідчуюсь наявність/відсутність зазначених підстав в електронній системі закупівель, а також, у разі необхідності, заповненням електронних полів. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації). Строк поставки: з моменту підписання договору по 01.12.2022 р. Товар поставляється партіями згідно письмових заявок Покупця транспортом Постачальника, в термін до 10 календарних днів після отримання письмової заявки.
Завершена
23 600 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 136.00 UAH
Період оскарження:12.11.2021 14:16 - 09.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Your answer
Номер:9d6b11b6e2ce4c65b85a474860113398
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-12-010869-a.a2
Назва:Your answer
Вимога:
Dear Buyer,
We fully understand how it works and understand your problems. That's why we propose to schedule shipping as one container in 6 months, containing 1/6 of the contract.
Otherwise I would advise you to buy water treatment machine and to buy dry concentrates. In this case delivery by air is possible.
Thank you,
----------------------------
Шановний покупець,
Ми повністю розуміємо, як це працює, і розуміємо ваші проблеми. Тому ми пропонуємо планувати відправку одним контейнером на 6 місяців, що містить 1/6 контракту.
В іншому випадку я б порадив вам придбати апарат для очищення води і купити сухі концентрати. У цьому випадку можлива доставка повітряним транспортом.
Дякую,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.11.2021 13:37
Вирішення:Dear Participant,
According to both tender announcement and tender documentation the Customer has established the requirement that goods are delivered in batches by means of the Supplier's transport in accordance with the written applications of the Buyer within 10 calendar days after the written application has been received. The tender documentation was prepared by the Customer in accordance with the Current Law of Ukraine "On Public Procurement" with mandatory observance of all principles of procurement. The Customer's many years’ experience as well as other customers experience in similar purchases indicate that there is no any discrimination in establishing the requirement for delivery of goods in batches within 10 calendar days after receipt of a written request.
In addition, the Customer has no storage facilities for the delivery of goods in full. Thus, delivery is possible only in limited quantities.
Due to the above, your claim cannot be satisfied.-----------------------------------------------------
Шановний Учаснику! Відповідно до оголошення торгів та тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: Товар поставляється партіями згідно письмових заявок Покупця транспортом Постачальника, в термін до 10 календарних днів після отримання письмової заявки. Тендерна документація підготовлена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з дотриманням всіх принципів здійснення закупівель. Багаторічний власний досвід Замовника та досвід інших замовників у проведенні аналогічних закупівель свідчить про відсутність будь-якої дискримінації при встановленні вимоги щодо поставки товару партіями у термін 10 календарних днів після отримання письмової заявки.
Крім того, у Замовника відсутні складські приміщення для поставки товару в повному обсязі. Поставка можлива лише обмеженими по кількості партіями.
У зв’язку з вищевикладеним, Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Вирішена
10 days
Номер:fe19de2273a44a12b06c0a6b7d465d06
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-12-010869-a.a1
Назва:10 days
Вимога:
You ask for delivery of 60 tons of water within 10 days! That is possible only if you send an aircraft for your cost... Other hospitals are buying dry concentrate and water treatment machine.
All except solutions might be delivered by air. So, please split this tender into 2 Lots.
------------------------------------------
Ви просите доставку 60 тонн води протягом 10 днів! Це можливо, тільки якщо ви відправите літак за свій кошт... Інші лікарні купують сухий концентрат і апарат для очищення води.
Усі компоненти, крім розчинів, можуть бути доставлені повітрям. Тому, будь ласка, розділіть цей тендер на 2 лоти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:12.11.2021 15:04
Вирішення:Dear Participant!
According to the tender announcement and tender documentation, the Customer has stated the following requirements:
- Delivery time: from the moment of signing the contract till 01.12.2022
- The goods are delivered in batches according to the written applications of the Buyer by the Supplier's transport within 10 calendar days after the written application has been received.
Therefore, the information about the need to supply 60,000 liters of concentrate within 10 days is not true. The customer does not have technical ability to place such an amount of concentrate in its own warehouses. Since the hemodialysis is financed by the National Health Service of Ukraine on a monthly basis, the Customer will also order the goods in batches that meet monthly needs.
Purchasing all the consumables for hemodialysis in one indivisible lot is also justified by the fact that the hemodialysis procedure requires all consumables at once: dialyzer, blood lines, fistula needles, sodium bicarbonate powder cartridge, liquid acid concentrate. The absence of at least one of these positions will lead to the absolute impossibility of hemodialysis procedure and this situation will definitely deteriorate clinical condition of patient and even cause death. Thus, division of any consumables for hemodialysis in separate lots has high risks of failure of their purchase because of various reasons.
In addition, it should be noted by us that all transportation costs are included in the cost of goods as well as the delivery of goods is the responsibility of the expense of the "Supplier" - the participant with whom the contract is concluded.
Due to the above, your claim cannot be satisfied.
The Tender Committee of the Chernihiv Regional Hospital emphasizes that we do strictly observe all the principles of procurement and current legislation in the field of procurement.
Sincerely,
Chernigiv Regional Hospital,
Chernigiv, Ukraine ------------------------------------------
Шановний Учаснику!
Відповідно до оголошення торгів та тендерної документації, Замовником встановлено такі вимоги:
- Строк поставки: з моменту підписання договору по 01.12.2022 р.
- Товар поставляється партіями згідно письмових заявок Покупця транспортом Постачальника, в термін до 10 календарних днів після отримання письмової заявки.
Отже твердження про необхідність постачання 60 000 літрів концентрату протягом 10 днів не відповідає дійсності. Замовник не має технічної можливості в розміщенні такої кількості концентрату на власних складських приміщеннях. Оскільки фінансування лікування пацієнтів методом гемодіалізу здійснюється Національною службою здоров’я України щомісячно, Замовник також замовлятиме товар партіями, що відповідатимуть місячній потребі.
Закупівля всіх витратних матеріалів для гемодіалізу одним неподільним лотом обгрунтована тим, що для проведення процедури гемодіалізу обов’язкова наявність всіх відразу витратних матеріалів: діалізатору, кровопровідних магістралей, фістульних голок, порошкового картриджу бікарбонату натрію, рідкого кислотного концентрату. Відсутність бодай одного з перелічених найменувань призведе до абсолютної неможливості проведення процедури гемодіалізу, що загрожує пацієнтам стрімким погіршенням клінічного стану та смертю. Відокремлення будь-яких найменувань витратних матеріалів для гемодіалізу в окремі лоти містить в собі високі ризики зриву закупівлі цих найменувань по різноманітним причинам.
Крім того, необхідно зазначити, що всі витрати на транспортування входять у вартість товару і доставка товару здійснюється за рахунок «Постачальника» - учасника, з яким укладено договір.
У зв’язку з вищевикладеним, Ваша вимога не може бути задоволена.
Тендерний комітет КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР наголошує на тому, що дотримується всіх принципів здійснення закупівель та діючого законодавства у сфері закупівель.