• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху з заміною покриття Татарівського центру культури, дозвілля, молоді та спорту за адресою: вул. Незалежності, 37, с.Татарів, Івано-Франківської області

Завершена

1 572 986.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 729.86 UAH
Номер: 59038e39b70c44b6ab3efc4a4ef89678
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-19-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.07.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.07.2022 14:45 - 10.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.07.2022 №20-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 19.07.2022 №20-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7. UA-2021-11-12-006325-a 12.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення істотних умов Договору №497 до вимог законодавства у сфері закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Ворохтянської селищної ради (далі – Замовник) UA-P-2021-11-12-004675-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12 листопада 2021 року, запитання до процедури закупівлі від 16 листопада 2021 року та 17 листопада, відповіді Замовника від 19 листопада 2021 року, вимоги про усунення порушення UA-2021-11-12-006325-a.a2 від 08 грудня 2021 року та UA-2021-11-12-006325-a.c3 від 09 грудня 2021 року, рішення Замовника від 12 грудня 2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «Лідер-Плюс» та ТОВ «Деревобуд», протокол уповноваженої особи від 01 грудня 2021 року №1, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 14 грудня 2021 року №497 (далі – Договір №497), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 14 грудня 2021 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 29 грудня 2021 року №1 та пояснення від 27 липня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Згідно абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону Замовником у пункті 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерна пропозиція учасника повинна розрахована на підставі відомостей про склад та обсяги робіт, що закуповуються та повинна включати розрахунок ціни тендерної пропозиції виконаний відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням змін. Оскільки, відповідно Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01 листопада 2021 року №281 державні будівельні норми ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» втратили чинність. Відповідно частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Моніторингом установлено, що між Замовником та ТОВ «Деревобуд» укладено Договір №497 терміном дії до 31 грудня 2021 року. Додатковою угодою від 29 грудня 2021 року №1 до Договору №497 внесено зміни, якими продовжено термін його дії на строк до 31 грудня 2022 року. Водночас процедура закупівлі Замовником оголошена 12 листопада 2021 року, при цьому учасником ТОВ «Деревобуд» свою тендерну пропозицію подано 28 листопада 2021 року, у складі якої надано лист-згоду щодо погодження із основними істотними умовами договору, лист-гарантію щодо підтвердження можливості виконання робіт у відповідності до вимог, визначених умовами тендерної документації та проект договору, за умовами якого його дія закінчується 31 грудня 2021 року. Отже, учасник ТОВ «Деревобуд» у своїй тендерній пропозиції, гарантував виконання робіт у відповідності до умов, визначених Замовником, тобто до 31 грудня 2021 року. Поряд із цим, у розділі XV «Порядок внесення змін і доповнень до Договору» Договору №497 визначено порядок змін його умов та перелік випадків зміни істотних умов договору, зокрема щодо продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. При цьому, згідно розділу XVI «Форс-мажорні обставини» Договору №497 до обставин непереборної сили відносяться надзвичайні обставини та події (стихійні лиха, екстремальні погодні умови, пожежі, бурі, повінь, землетрус, блискавка, снігопад, вибух, війна, терористичний акт, блокада, військові події, антитерористична операція, стихійні народні заворушення, страйк, дії державних органів влади, встановлення карантину тощо), які впливають на виконання зобов'язань, і не можуть бути передбачені сторонами в період укладення цього договору або у разі виникнення яких неможливо вжити відповідних заходів. Згідно пункту 16.2 Договору №497 форс-мажорні обставини можуть підтверджуватися, зокрема: Торгово-промисловою палатою України про настання обставин непереборної сили або стихійного лиха на території України; Міністерством з надзвичайних ситуацій або його територіальними підрозділами; рішенням Кабінету Міністрів України про визнання окремого району України постраждалим від повені, пожежі, іншого стихійного лиха; документами інших органів, уповноважених засвідчувати форс-мажорні обставини. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором в наслідок форс-мажорних обставин повинна протягом трьох днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі, надавши при цьому, підтверджуючі документи, видані органами визначеними пунктом 16.2 Договору №497. Відповідно до пояснень Замовника, наданих на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, додаткову угоду від 29 грудня 2021 року №1 до Договору №497 укладено про продовження строку дії до 31 грудня 2022 року, у зв’язку з обставинами непереборної сили (складними погодними умовами), що унеможливлюють виконання робіт в строки, передбачені договором на підставі листа ТОВ «Деревобуд» від 28 грудня 2021 року №224 та акту обстеження будівлі Татарівського центру культури та дозвілля, молоді та спорту від 29 грудня 2021 року. Враховуючи викладене, лист ТОВ «Деревобуд» та акт обстеження будівлі з урахуванням пояснень Замовника, не є документальним підтвердженням об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, що спричинили продовження строку дії договору. Отже, Замовник документально не підтвердив об’єктивних обставин продовження строку дії Договору №497 до 31 грудня 2022 року, чим порушив вимоги пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону, а саме Замовник вніс зміни до істотніх умов договору про закупівлю у випадках не передбачених законом.
Період усунення порушень: 11.08.2022 16:00 - 26.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2022 16:00

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 02/059/2022ПР
Дата відкриття провадження: 16.01.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 3/354/49/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення не може бути усунено у зв'язку з повним виконанням фінансових зобов'язань по даному договору № 497.
Дата публікації звіту: 16.08.2022 10:23

Запити/Пояснення