-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дарницького району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника)
Завершена
30 001 932.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 300 019.32 UAH
мін. крок: 1% або 300 019.32 UAH
Номер:
4c34a5938b9341bf91228a5aabb9accc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-19-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2022 00:00
Період моніторингу:
19.07.2022 11:06 - 10.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2022 № 144
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
52 UA-2021-11-11-016533-a 11.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» та ТОВ «ЮНІТ-Л», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до нього та його оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 17.02.2022 № 31/2 зі змінами, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІТ-Л» (далі – ТОВ «ЮНІТ-Л»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.03.2022, протокол уповноваженої особи Замовника від 08.04.2022 № 40/1, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2022, договір про надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів від 25.04.2022 № 04/25-ВТ/168, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 20.12.2021 № 27995-р/пк-пз та від 31.01.2022 № 1913-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.07.2022.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
09.08.2022 17:49 - 13.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.08.2022 17:49
Запити/Пояснення
Номер:
be8f7b908bb5423781e317d67ded7e9c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.07.2022 12:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дарницького району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника)» (ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-11-016533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5c6fc9ed23e6456cbe5d421116c6074f
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
02.08.2022 10:21
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України під час здійснення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-11-016533-а на закупівлю: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дарницького району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника) 50750000-7 Lift-maintenance services (Services of full maintenance of the elevators in the residential buildings in the Darnytskyi district, Kyiv, which are under the economic control of the customer) [ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) – 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів], Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" (далі – Замовник) надає пояснення стосовно:
1. 1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Виконавець зобов’язаний надати Замовнику послуги, якість яких забезпечить безперебійну та безпечну роботу ліфтів відповідно до технічної документації заводів – виробників та нормативних документів:
- «Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні», затверджено наказом Державного комітету будівництва архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 року №73;
- «Правила утримання жилих будинків та прибудинкових територій», затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року №76;
- «Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів», затверджено наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 року №190;
- «Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд», затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 року №150 з врахуванням затвердження змін до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.11.2014 року №330;
- «Порядок встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації», затверджено наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 року №369;
- Положення «Про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні», затверджено наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 року №73.
Обґрунтування кількісних характеристик предмета закупівлі:
Визначені Замовником, враховуючи потребу на 2022 рік відповідно до кількості ліфтів та поадресного переліку житлових будинків і споруд, що перебувають у господарському віданні Замовника.
Очікувану вартість на 2022 рік визначено виходячи з середньої вартості наданих комерційних пропозицій:
- ТОВ « СП ЛІФТ» - 2 494 600 грн. 93 коп. з ПДВ.
- ТОВ « Укрліфт» - 2 525 478 грн. 40 коп. з ПДВ.
- ТОВ «Елевейтор Сервіс» - 2 480 404 грн. 75 коп. з ПДВ.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Замовник не використовує бюджетні кошти, а тому не розміщує на сторінці власного веб-сайту або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів вищезазначені обґрунтування.
Проте, відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р. N 1036 Замовник, як підприємство, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг вносить інформацію до інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/). Отже, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі містяться за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/24E703138F3E1FCEC225878A0050F228.