-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі та прилеглої території КНП «Смілянська міська лікарня» СМР за адресою: вул. Героїв Холодноярців, 82, м. Сміла, Черкаської області
Обсяг виконання робіт – згідно додатку 2 до тендерної документації; згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" цього оголошення та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації
Завершена
20 675 235.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 124 051.41 UAH
мін. крок: 0.6% або 124 051.41 UAH
Номер:
ad0ed5929b434941a9216e60e8d301a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-20-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.04.2022 00:00
Період моніторингу:
20.04.2022 16:21 - 17.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.04.2022 № 3-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 20.04.2022 № 3-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2021-11-11-015933-a 11.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК РЕСТАЛ» встановлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника з підстав, не передбачених частиною першою статті 31 Закону.
Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання роз’яснень на звернення учасників, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства "Смілянська міська лікарня" Смілянської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.11.2022 № б/н, запитання учасників та відповіді замовника до процедури закупівлі, оприлюднені в електронній системі закупівель, вимога щодо усунення порушення від 16.11.2021 за номером ID: UA-2021-11-11-015933-a.a1, відповідь Замовника на звернення від 18.11.2021, вимога щодо усунення порушення від 10.12.2021 за номером ID: UA-2021-11-11-015933-a.a2, відповідь Замовника на звернення від 15.12.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.11.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СК РЕСТАЛ» (далі – ТОВ «СК РЕСТАЛ»), протокол щодо прийняття рішення тендерним комітетом Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК РЕСТАЛ» від 07.12.2021 № 106, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БК СПЕЦПРОМБУД» (далі – ТОВ «БК СПЕЦПРОМБУД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «БК СПЕЦПРОМБУД», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ «БК СПЕЦПРОМБУД» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення тендерним комітетом Замовника про визначення переможця від 10.12.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.12.2021, договір підряду від 29.12.2021 № 775 (далі – Договір).
Моніторингом встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 07.12.2021 № 106 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СК РЕСТАЛ», яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Згідно вказаного протоколу пропозиція відхилена відповідно до п.2 частини 1 ст.31 Закону, з причини не відповідності вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та додатково з підстави, що передбачена згідно п.1 частини 1 ст.31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам учасника до законодавства).
Відповідно до протоколу від 07.12.2021 № 106 надана учасником ТОВ «СК РЕСТАЛ» інформація у складі файлу «Кошторис.pdf» не відповідає п. 5.21. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме: в розрахунку договірної ціни учасника не враховано кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період. Крім того, проект договору підряду складений не у відповідності з вимогами умов закупівлі.
Разом з тим, в ході моніторингу встановлено, що згідно пункту 3.1 розділу 2 «Відомості згідно ст. 22 Закону» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі:
- Розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (у формі, що передбачена згідно п. 1.3. цього розділу), в тому числі: локальні кошториси згідно всього обсягу робіт, що визначені цією тендерною документацією; підсумкова відомість ресурсів; всі інші розрахунки витрат, вартість яких враховано у складі договірної ціни, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»;
- Найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт (технічну специфікацію) визначено згідно додатку 2 цієї тендерної документації. Вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та додатку 2 цієї тендерної документації.
Згідно пункту 1.9 розділу 3 «Інша інформація» тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції проект договору, складений учасником у відповідності до додатку 1 цієї тендерної документації та заповнений учасником з урахуванням умов закупівлі (в тому числі з реквізитами сторін). Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що передбачені згідно ч. 5 ст. 41 Закону.
Водночас, в ході моніторингу здійснено аналіз наданих учасником ТОВ «СК РЕСТАЛ» документів, та встановлено, що файли «Кошторис.pdf», «Додаток 2. Pdf», «Проект договору.pdf», «Календарний графік.PDF», «Листи 1. Pdf» містять документи, а саме: договірна ціна, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, інші розрахунки витрат, в яких відображено вичерпний перелік інформації, що вимагалася тендерною документацією та додатком 2 «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі».
Слід також зазначити, що згідно положень п.18 Розділу 2 «Відомості згідно ст. 22 Закону» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, опис, перелік та приклади яких встановлено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». До формальних (несуттєвих) помилок зокрема відноситься недодержання встановлених форм згідно Додатків до тендерної документації, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданих документах.
Враховуючи факт наявності в складі тендерної пропозиції ТОВ «СК РЕСТАЛ» вказаних вище документів, відхилення такої пропозиції Замовником є безпідставним. Отже, в порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СК РЕСТАЛ» без наявності підстав, визначених Законом.
Крім того, з огляду на те, що пропозиція ТОВ «СК РЕСТАЛ» за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, її безпідставне відхилення порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, визначені пунктами 2, 4, 5 частини першої статті 5 Закону.
Період усунення порушень:
11.05.2022 16:08 - 26.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.05.2022 16:08
Оскарження висновку в суді
Опис:
Не погоджуючись з інформацією, викладеною у висновку, замовником оскаржено висновок до суду шляхом подання позовної заяви від 25.05.2021р. та згідно ч. 10 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата публікації:
26.05.2022 23:03
Дата відкриття провадження:
20.06.2022 13:00
Номер відкриття провадження:
580/2361/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-11-11-015933-a (висновок від 11.05.2022р.)
Керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ надає заперечення до висновку від 11.05.2022р., а саме наступне.
Рішенням тендерного комітету від 07.12.2021р. відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ" з підстави, що передбачена згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), та додатково з підстави, що передбачена згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Згідно змісту висновку від 11.05.2022р. зазначено, що в ході моніторингу здійснено аналіз наданих учасником ТОВ «СК РЕСТАЛ» документів, та встановлено, що файли «Кошторис.pdf», «Додаток 2. Pdf», «Проект договору.pdf», «Календарний графік.PDF», «Листи 1. Pdf» містять документи, а саме: договірна ціна, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, інші розрахунки витрат, в яких відображено вичерпний перелік інформації, що вимагалася тендерною документацією та додатком 2 «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі». В той же час, зміст рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції не містить відомостей про неподання учасником інформації/та або документів у складі тендерної пропозиції, що вимагались згідно тендерної документації, натомість підставами відхилення фактично є невідповідність поданих учасником розрахунків договірної ціни вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а так само невідповідність поданого учасником проекту договору підряду вимогам тендерної документації.
При цьому, щодо підстави відхилення №1 слід зазначити наступне.
Згідно п. 1.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова), остання визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Вказана Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Згідно п. 3.1.1. розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники надають в тому числі розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (у формі, що передбачена згідно п. 1.3. вказаного розділу), в тому числі: локальні кошториси згідно всього обсягу робіт, що визначені цією тендерною документацією; підсумкова відомість ресурсів; всі інші розрахунки витрат, вартість яких враховано у складі договірної ціни, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». При цьому, згідно п. 3.3. вказаного розділу тендерної документації вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та додатку 2 тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації.
Правила визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) врегульовано згідно розділу 5 Настанови. Так зокрема, згідно п. 5.21. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) враховуються кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період, якщо таке планується. Зазначені кошти визначаються тільки на обсяг робіт, виконання яких планується у зимовий період. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «СК РЕСТАЛ» надано проект календарного графіку виконання робіт, згідно якого передбачається виконання окремих розділів будівельних робіт в тому числі протягом грудня 2021р. – лютого 2022 року. Також у складі тендерної пропозиції учасником надано розрахунок договірної ціни (у складі файлу «Кошторис.pdf»), згідно якого вбачається, що учасником у вартості такої договірної ціни не враховано кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період, та за умови, що такі роботи плануються до виконання учасником у вказаний період згідно наданого календарного графіку. Таким чином, в цій частині розрахунок договірної ціни учасника не відповідає п. 5.21. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а так само тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Додатково слід зазначити, що кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період є однією зі статтей витрат, що входять до складу загального розрахунку вартості договірної ціни, відповідно розмір таких витрат, що враховані учасником у складі договірної ціни, або так само факт не включення таких витрат до розрахунку договірної ціни, що мало місце в даному випадку, впливає на зміст розрахунків витрат договірної ціни та її загальну вартість в цілому, та відповідно означене не може вважатись формальною/несуттєвою помилкою згідно п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону.
Щодо підстави відхилення №2 слід зазначити наступне.
Згідно п. 1.9. розділу 3 «ІНША ІНФОРМАЦІЯ» тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції проект договору, складений учасником у відповідності до додатку 1 цієї тендерної документації та заповнений учасником з урахуванням умов закупівлі (в тому числі з реквізитами сторін). Згідно умов оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-11-11-015933-a оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Замовник має право перерахувати Підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт Після отримання зазначених документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 7 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. В той же час згідно ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК РЕСТАЛ» надано проект договору підряду, згідно п. 15.2. якого передбачено: «15.2. Після отримання документів, передбачених п. 15.1. цього Договору Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 (десяти) днів з дати складення Сторонами вказаних документів», отже в цій частині проект договору підряду складений не у відповідності з вимогами умов закупівлі.
В той же час, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено перелік формальних помилок, до яких належить зокрема наступне:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери;
уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Таким чином, вказаний вище перелік формальних помилок визначений у встановленому законодавством порядку та є вичерпним. При цьому, зазначені у рішенні тендерного комітету від 07.12.2022р. невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК РЕСТАЛ» не належать до жодного з видів формальних помилок, що передбачені згідно наказу Уповноваженого органу від 15 квітня 2020 року № 710.
З урахуванням вказаного вище вважаємо, що висновки про наявність порушень законодавства з питань публічних закупівель, що вказані у змісті висновку від 11.05.2022р. є необ’єктивними, та такими, що не враховують положень чинних нормативно-правових актів, в тому числі (але не виключно) наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», та у зв’язку з цим Замовником буде вжито заходів щодо оскарження висновку до суду у встановлені Законом строки.
Дата публікації звіту:
17.05.2022 18:30