• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні автобуси

Завершена

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер: e7dcbfc4049441b78920a593f72eb20a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-04-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.04.2022 19:24 - 27.04.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 04.04.2022 № 130 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2022 № 130 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 17 UA-2021-11-05-002686-a 05.11.2021 Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 39356695) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АВТОГРАД-2007", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, інформація на сайті https://www.if.gov.ua/publichni-zakupivli-if-oda/zakupivli-za-derzhavni-koshti-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli (сторінки: «Публічні закупівлі у структурних підрозділах ОДА»; «Закупівлі за державні кошти: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі»; «Відомості про закупівлі за бюджетні кошти у структурних підрозділах ОДА (на виконання рішення обласної ради)»), звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 01.12.2021р. №157), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі Колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.11.2021 №26003, від 26.11.2021 №26522, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "АВТОГРАД-2007", протокол засідання тендерного комітету Замовника про визначення учасника переможцем від 15.12.2021 №162, повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2021, договір від 28.12.2021р. №55 та додаткова угода до нього від 28.12.2021 №1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2021-11-05-002686-а встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція учасника ТОВ "АВТОГРАД-2007" відповідає умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця.
Період усунення порушень: 20.04.2022 15:09 - 27.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.04.2022 15:09

Запити/Пояснення