-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Вокзальна ( від вул. Нове Шосе до вул. Яблунська) із влаштуванням кільцевої розв’язки на вул. Жовтнева в м. Буча Київської області". Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015:45453000-7 Єдиний закупівельний словник
Завершена
13 266 715.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 132 667.15 UAH
мін. крок: 1% або 132 667.15 UAH
Номер:
e8568d6e57ad43e68757d6cac47cd2e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-01-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.02.2022 00:00
Період моніторингу:
01.02.2022 16:28 - 23.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2022 № 40
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
01.02.2022 № 40
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-11-05-002771-c 05.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення абзацу 2 частини 2 статті 24, абзаців 1 та 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16.02.2022.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.11.2021 №49 (зі змінами), далі – ТД, реєстр отриманих пропозицій від 26.11.2021, тендерну пропозицію ТОВ «СБМУ «Підряд» (переможець), протокол розкриття, повідомлення про намір укласти договір від 02.12.2021, договір від 13.12.2021 № 562, додаткові угоди від 17.12.2021 №1 та №2, пояснення Замовника від 04.02.2022 року.
Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону № 922 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Моніторингом встановлено, що Замовником внесені зміни до ТД, однак, в порушення абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону № 922, додатково до початкової редакції тендерної документації не оприлюднено нової редакції тендерної документації.
Крім того, слід зазначити, що ТД та оголошення про проведення відкритих торгів містять суперечливі відомості, оскільки відповідно до п.1 Розділу IV ТД кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 21.11.2021 року, а згідно з умовами оголошення – 25.11.2021 року.
Також, за результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СБМУ «Підряд» вимогам ТД.
Так, згідно з підпунктом 2 пункту 1 Таблиці 4 Додатку 2 до ТД учасник має підтвердити наявність виробничої бази/складу, відстань до якого від місця виконання робіт за предметом закупівлі складає не більше 15 км. Для підтвердження вказаної інформації учасник має надати довідку довільної форми із зазначенням адреси такої бази, її опису, права володіння/користування та документи, що підтверджують зазначену інформацію (документи на право власності, договір оренди, тощо).
Відповідно до предмету закупівлі місцем виконання робіт визначено вул. Вокзальну (від вул. Нове Шосе до вул. Яблунська) із влаштуванням кільцевої розв’язки на вул. Жовтнева в м. Буча Київської області.
На підтвердження вимог, встановлених підпунктом 2 пункту 1 Таблиці 4 Додатку 2 до ТД у складі тендерної пропозиції ТОВ «СБМУ «Підряд» надано довідку від 23.11.2021 № 23/11-1, в якій зазначено, що TOB «СБМУ «Підряд» має одну власну виробничу базу, яка розташована за адресою: Київська область, Бучанський (Києво-Святошинський) район, м. Вишневе, вул. Київська, 31-А. При цьому, відповідно до даних безкоштовного картографічного веб-сервісу (https://goo.gl/maps/Bw8XGj1vkMPwa6yG8) фактична відстань від виконання робіт до зазначеної бази/складу складає 27,2 км, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 1 Таблиці 4 Додатку 2 до ТД.
Відповідно до абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону.
Також, відповідно до частини 1 розділу 3 ТД під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 року № 851-IV та «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 року № 2155-VIII (далі - Закон № 2155). Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, де поряд з іншими є вимога про накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію, якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ. Тобто, ТД вимагає накладення учасником при поданні пропозиції саме КЕП.
При перевірці електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify/ - було встановлено, що на пропозицію ТОВ «СБМУ «Підряд» накладено УЕП.
Однак, відповідно до статті 1 Закону №2155: УЕП (удосконалений електронний підпис) –- електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Тоді як КЕП (кваліфікований електронний підпис) – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Відповідно до роз’яснення Міністерства цифрової трансформації від 16.02.2021 № 1/06-3-1587: «Якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Враховуючи зазначене ТОВ «СБМУ «Підряд» не виконано вимогу частини 1 розділу 3 ТД.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи зазначене, в порушення абзаців 1 та 2, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СБМУ «Підряд» як таку, що не відповідала кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а укладено з ним договір від 13.12.2021 № 562 на загальну суму 12 798 465,00 гривень.
Період усунення порушень:
17.02.2022 10:32 - 04.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.02.2022 10:32
Запити/Пояснення
Номер:
375a67bbc557451f84de793bc677b59f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.02.2022 13:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту дороги комунальної власності по вул. Вокзальна (від вул. Нове Шосе до вул. Яблунська) із влаштуванням кільцевої розв’язки на вул. Жовтнева в м. Буча Київської області, замовником яких є
Комунальне підприємство "Бучасервіс" Бучанської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-05-002771-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9cfbf3cc93044f9c970d2a5473d6b321
Назва:
Роботи «Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Вокзальна ( від вул. Нове Шосе до вул. Яблунська) із влаштуванням кільцевої розв’язки на вул. Жовтнева в м. Буча Київської області»
Дата опублікування:
04.02.2022 15:51
Опис:
Про надання пояснень
На Ваш запит повідомляємо наступне:
Роботи «Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Вокзальна ( від вул. Нове Шосе до вул. Яблунська) із влаштуванням кільцевої розв’язки на вул. Жовтнева в м. Буча Київської області» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (Додаток 1). Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. https://www.bucha-rada.gov.ua/content/rishennya