-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Вокзальна ( від вул. Нове Шосе до вул. Яблунська) із влаштуванням кільцевої розв’язки на вул. Жовтнева в м. Буча Київської області". Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015:45453000-7 Єдиний закупівельний словник
Завершена
13 266 715.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 132 667.15 UAH
мін. крок: 1% або 132 667.15 UAH
Період оскарження:
05.11.2021 16:07 - 21.11.2021 00:00
Скарга
Скасована
Відсутність банківських реквізитів, необхідних для оформлення гарантії
Номер:
f93454b5316f432d83dfb5872d9ebb19
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-05-002771-c.c6
Назва:
Відсутність банківських реквізитів, необхідних для оформлення гарантії
Скарга:
Прошу вказати в тендерній документації банківські реквізити Замовника (Бенефіціара) , які необхідні для оформлення банківської гарантії
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
15.11.2021 15:17
Вимога
Відхилено
дискримінаційна та недоречна вимога щодо обовязкового надання банківської гарантії виданої банком з державною часткою
Номер:
99645537895b420e99fe5024c56f6b5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-05-002771-c.a5
Назва:
дискримінаційна та недоречна вимога щодо обовязкового надання банківської гарантії виданої банком з державною часткою
Вимога:
Шановний Замовнику! В підпункті 9 пункту 2 розділу 3 тендерної документації Вами встановлено дискримінаційну та недоречну вимогу щодо "Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного данку України))". Дана необгрунтована та недоречна вимога замовників неодноразово була оскаржена в АМКУ. Стала практика АМКУ вказує на дискримінаційність, необгрунтованість та недоречність даної вимоги замовників. Вимагаємо прибрати дискримінаційну, необгрунтовану та недоречну вимогу щодо "Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного данку України))".
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 5.docx 15.11.2021 15:06
Дата подачі:
10.11.2021 23:31
Вирішення:
Доброго дня! Вимога щодо надання банківської гарантії банком з часткою державної власності не є дискримінаційною, оскільки не обмежує учасників в участі у даній процедурі. Учасник для отримання гарантії не зобов’язаний обслуговуватись в державних банках, в яких держава володіє часткою не менше 75% статутного капіталу. Для отримання покритої банківської гарантії банки не проводять оцінку платоспроможності учасників, та надають таку послугу всім, оскільки банківська гарантія забезпечена грошовими коштами. Отже, для отримання банківської гарантії в банках з державною часткою статутного капіталу може отримати будь-який учасник. А учасники які обслуговуються в таких банках не отримують переваг, адже для отримання банківської гарантії необхідною умовою є відповідне забезпечення
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційну та недоречну вимогу щодо обовязкового надання акту огляду (відрізку дороги, будівельного майданчику) за підписом замовника.
Номер:
291dc3f49fab4763a1e1a01848c8dec9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-05-002771-c.a4
Назва:
дискримінаційну та недоречну вимогу щодо обовязкового надання акту огляду (відрізку дороги, будівельного майданчику) за підписом замовника.
Вимога:
Шановний Замовнику! В підпункті 16 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Вами встановлено дискримінаційну та недоречну вимогу щодо обовязкового надання акту огляду (відрізку дороги, будівельного майданчику) за підписом замовника.
Дані необгрунтовані та недоречні вимоги замовників неодноразово були оскаржені в АМКУ.
Стала практика АМКУ вказує на дискримінаційність, необгрунтованість та недоречність даних вимог замовників.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну, необгрунтовану та недоречну вимогу щодо обовязкового надання акту огляду (відрізку дороги, будівельного майданчику) за підписом замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу 4.docx 15.11.2021 16:27
Дата подачі:
10.11.2021 23:23
Вирішення:
Задля оцінки надання якісних послуг Виконавцем, Замовником визначено умови для можливості рівної участі у тендерній закупівлі, а саме: «надання акту огляду (відрізку дороги, будівельного майданчику) за підписом замовника» При цьому, Замовником не розголошується та не зазначається відомості про Учасників відвідування майданчику, враховуючи ЗУ «Про персональні дані».
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 5 розділу І Тендерної документації.
Акт огляду об'єкту будівництва, що вимагається в тендерній документації, НЕ Є ДВОСТОРОННІМ, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
дискримінаційна та недоречна вимога щодо обовязкового підтвердження виконання аналогічних робіт, а саме тротуарів
Номер:
85a6f668b3d0499d96d43018bbdba682
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-05-002771-c.a3
Назва:
дискримінаційна та недоречна вимога щодо обовязкового підтвердження виконання аналогічних робіт, а саме тротуарів
Вимога:
Шановний Замовнику! В пункті 3 Таблиці 4 Додатку 2 до тендерної документації Вами встановлено дискримінаційну та недоречну вимогу щодо обовязкового підтвердження виконання аналогічних робіт, а саме щодо визначення" "Аналогічними вважатимуться договори на виконання робіт з капітального ремонту ТРОТУАРІВ укладені із контрагентами, що є замовниками в розумінні Закону та інформація про які міститься в системі електронних закупівель. Учасники в складі пропозиції повинні надати лист в довільній формі, що містить посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори."
Зауважимо, що предметом закупівлі є капітальний ремонт доріг, а не тротуарів.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну та недоречну вимогу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 3.docx 15.11.2021 14:32
Дата подачі:
10.11.2021 23:14
Вирішення:
В пункті 3 Таблиці 4 Додатку 2 до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
дискримінаційна та недоречна вимога щодо підтвердження наявності виробничої бази та (або) складів для підготовки виробництва та зберігання матеріалів на відстані не більше 15 км від місця виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Номер:
ea8fe247384b4282b8a60015c83a06f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-05-002771-c.a2
Назва:
дискримінаційна та недоречна вимога щодо підтвердження наявності виробничої бази та (або) складів для підготовки виробництва та зберігання матеріалів на відстані не більше 15 км від місця виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику! В пункті 1 Таблиці 4 Додатку 2 до тендерної документації Вами встановлено дискримінаційну та недоречну вимогу щодо надання довідки (складеної учасником в довільній формі) про наявність виробничої бази та (або) складів для підготовки виробництва та зберігання матеріалів на відстані не більше 15 км від місця виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Зауважимо, що зазначена Вами відстань не більше 15 км від виробничої бази та (або) складів для підготовки виробництва та зберігання матеріалів до місця виконання робіт не регламентована жодним нормативним документом. Дана вимога обмежує коло потенційних учасників та впливає на якість виконання робіт.
Виробнича база нашого підприємства знаходиться на відстані 60 км від місця виконання робіт, проте враховуючи дискримінаційні обжеження по відстані, встановлені Замовником, наше підприєство не зможе взяти участь в тендері.
Вимагаємо прибрати вимогу щодо надання довідки (складеної учасником в довільній формі) про наявність виробничої бази та (або) складів для підготовки виробництва та зберігання матеріалів на відстані не більше 15 км від місця виконання робіт, що є предметом закупівлі. Або вимагаємо викласти вимогу у новій редакції "надання довідки (складеної учасником в довільній формі) про наявність виробничої бази та (або) складів для підготовки виробництва та зберігання матеріалів на відстані не більше 60 км від місця виконання робіт, що є предметом закупівлі".
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 2docx.docx 15.11.2021 16:25
Дата подачі:
10.11.2021 23:11
Вирішення:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Дана вимога дасть можливість оперативного реагування під час виконання капітального ремонту на визначеному об’єкті з найменшими затратами часу на підготовчі та інші робочі потреби. А також дозволить уникнення ситуацій пов’язаних із зберіганням матеріалів та техніки поряд з об’єктом на якому проводиться ремонт, що може спричинити порушення безпеки дорожнього руху.
Оскільки, фінансування даних робіт проводяться за кошти місцевого бюджету, Замовник хоче пересвідчитись, що роботи будуть виконані вчасно та якісно, згідно із якими саме підрядник організовує процес роботи та відповіде за неї, а не як зазначено вище особа за цивільно-правовою угодою організовує процес роботи та відповідає за неї.
В той же час, Замовник встановивши даний кваліфікаційний критерій передбачив рівні умови учасників тендерної закупівлі, та тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційна та недоречна вимога щодо обовязкового підтвердження наявності обладнання
Номер:
50436f82a5e64461a405984c166f82a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-05-002771-c.a1
Назва:
дискримінаційна та недоречна вимога щодо обовязкового підтвердження наявності обладнання
Вимога:
Шановний Замовнику! В пункті 1 Таблиці 4 Додатку 2 до тендерної документації Вами встановлено дискримінаційну та недоречну вимогу щодо обовязкового підтвердження наявності наступного обладнання:
- Лазерний планувальник Optimas PlanMatik або еквівалент;
- Укладальна машина Optimas H99 або еквівалент.
Зауважимо, що перелік робіт передбачених технічним завдання передбачає укладання ЛИШЕ 1169,64м2 покриття з фігурних елементів мощення на ТРОТУАРАХ ТА КІЛЬЦЮ, в той час як основним видом робіт є асфальтування, якого передбачено 9160,8м2. Окрім того обєктом ремонту, згідно назви предмету закупівлі є капітальний ремонт ДОРОГИ, а не тротуару.
Улаштування 1169,64м2 покриття з фігурних елементів мощення не потребує обовзякового залучення СПЕЦИФІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ.
Тобто, вимагати від учасників підтвердження СПЕЦИФІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ, які не є обовзяковими для виконання неосновних видів робіт є дискримінаційною вимогою. яка підлягає оскарженню в АМКУ.
Вимагаємо прибрати вимогу, щодо підтвердження наявності наступного обладнання:
- Лазерний планувальник Optimas PlanMatik або еквівалент;
- Укладальна машина Optimas H99 або еквівалент.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 1.docx 15.11.2021 16:24
Дата подачі:
10.11.2021 22:50
Вирішення:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема те, що Учасник має в наявності обладнання, необхідного для виконання робіт, . Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на те, що оплату данних робіт буде проводитися за рахунок коштів міського бюджету, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника належної техніки для виконання улаштування покриття з фігурних елементів мощення на тротуарах та кільці (влаштування кільцевої розв’язки). Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має у наявності техніку з допомогою якої виконають роботу якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Статус вимоги:
Відхилено