-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівель медичного закладу з утепленням стін, покрівлі, заміною покриття, заміною системи опалення за адресою м. Суми, вул. М. Вовчок,2 (проведення робіт по утепленню та заміні покрівлі чотирьохповерхової будівлі хірургічного корпусу)
Завершена
3 691 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 500.00 UAH
Номер:
3e0b55fc49c34c278ed5d51c8807388e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-15-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
15.02.2022 17:45 - 11.03.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2022 №57
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 14.02.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 №57
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
59. UA-2021-11-05-002417-a 05.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.03.2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство «КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів.
Період усунення порушень:
01.04.2022 23:12 - 07.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2022 23:12
Запити/Пояснення
Номер:
a1d56d1d658540e1a3c92d60b5dd0352
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2022 08:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівель медичного закладу з утепленням стін, покрівлі, заміною покриття, заміною системи опалення за адресою м. Суми, вул. М. Вовчок,2 (проведення робіт по утепленню та заміні покрівлі чотирьохповерхової будівлі хірургічного корпусу)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-05-002417-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
bba48cf518ee4c31b73535755cb7dfca
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
21.02.2022 13:26
Опис:
Враховуючи, що питання виділення коштів для фінансування виконання проекту «Капітальний ремонт будівель медичного закладу з утепленням стін, покрівлі, заміною покриття, заміною системи опалення за адресою м. Суми, вул. М. Вовчок,2 (проведення робіт по утепленню та заміні покрівлі чотирьохповерхової будівлі хірургічного корпусу)» було вирішено у жовтні 2021р., розробка технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розрахунок розміру витрат та очікуваної вартості, підготовка тендерної документації та оголошення до закупівлі проводились відповідно до дефектного акту, виготовленої проєктно-коштористної документації, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. Також зазначаємо, що на даний час готується пакет документів по коригуванню проекту «Капітальний ремонт будівель медичного закладу з утепленням стін, покрівлі, заміною покриття, заміною системи опалення за адресою м. Суми, вул. М. Вовчок,2 (проведення робіт по утепленню та заміні покрівлі чотирьохповерхової будівлі хірургічного корпусу)» з урахуванням Кошторисних норм в будівництві, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, так як реалізація даного інвестиційного проекту передбачена на 2021-2022 роки. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://panteleimon-hospital.sumy.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-2/ та https://panteleimon-hospital.sumy.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-3/
Номер:
8cf6f842423e4fa6b8e0ea8c9742269f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2022 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівель медичного закладу з утепленням стін, покрівлі, заміною покриття, заміною системи опалення за адресою м. Суми, вул. М. Вовчок,2 (проведення робіт по утепленню та заміні покрівлі чотирьохповерхової будівлі хірургічного корпусу)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-05-002417-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
У річному плані закупівель на 2021 рік зазначено розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі у сумі 3 431 100,00 гривень.
Проте, в оголошенні про проведення закупівлі за номером UA-2021-11-05-002417-a очікувана вартість предмета закупівлі зазначена у сумі 3 691 100,00 гривень.
Одже, поясніть невідповідність очікуваної вартості предмета закупівлі у річному плані закупівель на 2021 рік та оголошенні про проведення закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
d61acb54dca94152a2c60e42fe23d7be
Назва:
Про зупинення заходів державного фінансового контролю
Дата опублікування:
26.02.2022 09:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2022 00:00
Опис:
Відповідно до наказу від 24.02.2022 №34 з 24.02.2022 року моніторинг призупинено