-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Проведення санації (капітальний ремонт) будівлі дитячого та неврологічного відділення комунального некомерційного підприємства «Благовіщенська лікарня» Благовіщенської міської ради м. Благовіщенське, вул. О. Гуменюка, 2, Кіровоградська область. Коригування.» (ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)
Обсяг фінансування на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 2 000 000,00 грн. та може бути зменшений або збільшений залежно від фактичного фінансування.
Завершена
2 487 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 879.90 UAH
мін. крок: 1% або 24 879.90 UAH
Номер:
bffab7339fdf422589c68452ccdff71f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-30-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.06.2022 00:00
Період моніторингу:
30.06.2022 14:55 - 22.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.06.2022 № 172
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, додається (далі – Перелік).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.06.2022 № 172
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
8. UA-2021-11-04-008409-a Комунальне некомерційне підприємство «Благовіщенська лікарня» Благовіщенської міської ради ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Проведення санації (капітальний ремонт) будівлі дитячого та неврологічного відділення комунального некомерційного підприємства «Благовіщенська лікарня» Благовіщенської міської ради м. Благовіщенське, вул. О. Гуменюка, 2, Кіровоградська область. Коригування.» (ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація) 2 487 990,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 5 статті 8, пункту 1 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.11.2021 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ПП «БУДКОМПЛЕКТ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.11.2021 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2021, договір від 06.12.2021 № 236.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 01.07.2022 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Однак, Замовник на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII не надав через електронну систему закупівель зазначені пояснення, інформацію та/або документи, чим не обґрунтував визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість.
Крім цього, відповідно до пункту 1.4 Додатку 2 до ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 та 12 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII, а саме: Електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія документа (-ів) виданого Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, який надається на:
- особу уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції;
- особу уповноважену на підписання договору про закупівлю.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що, відповідно до установчих документів Переможця, особою уповноваженою на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю є директор ПП «БУДКОМПЛЕКТ» - Михайло Анатолійович МЕДВІДЬ (наказ про призначення директора від 26.03.2021 № 5-од).
Натомість, Переможцем до електронної системи закупівель завантажено довідку про не притягнення до кримінальної відповідальності станом на 23.11.2021 № 2132743517053003825, видану МЕДВІДЮ Анатолію Васильовичу, чим, відповідно, не дотримано вимоги пункту 1.4 Додатку 2 до ТД та частини 6 статті 17 Закону № 922-VIII.
Відповідно до частини 7 статті 33 Закону № 922-VIII у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
До того ж, відповідно до пункту 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Враховуючи зазначене, в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «БУДКОМПЛЕКТ», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених для переможця торгів статтею 17 Закону, а, натомість, уклав з ним договір від 06.12.2021 № 236 на загальну суму 2 437 255,04 гривень.
Період усунення порушень:
18.07.2022 10:03 - 02.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2022 10:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби від 14 липня 2022 року, повідомляє про те, з метою здійснення заходів щодо усунення порушень, договір №236 від 06 грудня 2021 року про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів розірвано та вчинено відповідні дії в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
25.07.2022 15:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionFailureDocuments: Відсутній механізм
Опис:
-
Дата публікації:
29.07.2022 11:01
Запити/Пояснення
Номер:
96ad1aa27a1a4d70b77d91a81869afda
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
01.07.2022 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.07.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.