• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Проведення санації (капітальний ремонт) будівлі дитячого та неврологічного відділення комунального некомерційного підприємства «Благовіщенська лікарня» Благовіщенської міської ради м. Благовіщенське, вул. О. Гуменюка, 2, Кіровоградська область. Коригування.» (ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)

Обсяг фінансування на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 2 000 000,00 грн. та може бути зменшений або збільшений залежно від фактичного фінансування.

Завершена

2 487 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 879.90 UAH
Період оскарження: 04.11.2021 13:46 - 16.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ціна

Номер: 2370848e396a4fbcae23e6be5eb1e09c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-04-008409-a.c1
Назва: ціна
Вимога:
Маючі значний опит роботи на будівництві об’єктів соціальної інфраструктурі, о тому числі об’єкті Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти України, уважно вивчивши тендерну документацію на відкриті конкурсні торги UA-2021-11-04-008409-a на закупівлю робіт по предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Проведення санації (капітальний ремонт) будівлі дитячого та неврологічного відділення комунального некомерційного підприємства «Благовіщенська лікарня» Благовіщенської міської ради м. Благовіщенське, вул. О. Гуменюка, 2, Кіровоградська область. Коригування.» (ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація), відповідально заявляємо, що оголошена очікувана вартість тендерної процедури UA-2021-11-04-008409-a у розмірі 2 487 990,00 грн. з ПДВ 20%, станом на листопад 2021 року значно менша від цін, які склалися на подібний вид та обсяг робіт та матеріалів як в Україні в цілому, так і в Кіровоградській області зокрема. Аналогічні роботи, з урахуванням вартості необхідної кількості матеріалів, у заявленому обсязі, станом на листопад 2021 року у Кіровоградській області, коштують 3 800 000,00 грн – 4 000 000,00 грн. Враховуючи вищевикладене, можна дійти висновку, що виконати заявлені у тендерної процедури UA-2021-11-04-008409-a роботи у повному обсязі, з використанням якісних, дозволених до застосування в Україні матеріалів, з дотриманням вимог безпеки праці та охорони навколишнього середовища, зі сплатою всіх податків та зборів, передбачених чинним законодавством України, наразі неможливо. Вимагаємо, заради збереження конкурентності торгів, та на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (з усіма редакціями та доповненнями) та Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», привести очікувану ціну тендерної процедури закупівлі UA-2021-11-04-008409-a до економічно обґрунтованої, з урахуванням виконання робіт згідно чинних вимог відповідних нормативних Актів України, із якісних, дозволених до використання матеріалів, та за умов сплати усіх податків та зборів, передбачених чинним законодавством України, та до ціни, яка склалася у Кіровоградській області на аналогічні за характером та обсягом роботи й матеріали, станом на час проведення конкурсних торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законом України від 20.09.2019 № 124 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про стандартизацію» (далі – Закон № 124) було внесено зміни, зокрема до статті 7 Закону України «Про ціни і ціноутворення», якими встановлено, що формування, розроблення та затвердження кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві, визначення порядку їх застосування, перевірка дотримання цих норм та нормативів при обчисленні вартості будівництва об’єктів, що будуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, здійснюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури. Крім цього, Законом № 124 внесено зміни до 17 статті Закону України «Про інвестиційну діяльність», якими визначено, що вартість будівництва визначається на підставі затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, кошторисних норм і нормативів з ціноутворення у будівництві, які є обов’язковими під час здійснення будівництва об’єктів із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії. На виконання вказаних законів Мінрегіоном здійснюється робота з переведення національних стандартів України з ціноутворення у будівництві у статус кошторисних норм України. Наразі розроблено Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва і Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, які найближчим часом будуть направлені на державну реєстрацію до Мін’юсту, після чого будуть введені в дію. Крім цього, наказом Мінрегіону від 15.06.2021 № 156 затверджені та введені в дію кошторисні норми України на ремонтно-будівельні роботи та експлуатацію будівельних машин та механізмів, які мають використовуватися при визначенні вартості ремонтно-будівельних робіт та експлуатації будівельних машин та механізмів. З метою врегулювання питання щодо визначення вартості будівництва об’єктів, що будуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, до прийняття вказаних Порядків та відповідних кошторисних норм України рішенням Президії Науково-технічної ради Мінрегіону (протокол № 3 від 23.06.2021) схвалено використання Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), Правил визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та ресурсних елементних кошторисних норм на відповідні види будівельних робіт (ДСТУ). Хочемо зауважити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов’язку Замовника «привести очікувану ціну тендерної процедури закупівлі UA-2021-11-04-008409-a до економічно обґрунтованої, з урахуванням виконання робіт згідно чинних вимог відповідних нормативних Актів України, із якісних, дозволених до використання матеріалів, та за умов сплати усіх податків та зборів, передбачених чинним законодавством України», а лише визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. З вищевикладеного слідує, що Замовник не може самостійно визначати вартість будівництва, а тим більше ініціювати перерахунок. Враховуючи Ваш «значний опит роботи на будівництві об’єктів соціальної інфраструктурі, о тому числі об’єкті Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти України» просимо уважно ознайомитись з вищезгаданими нормативними актами щодо формування, розроблення та затвердження кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві.
Статус вимоги: Відхилено