-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
меблі для НУШ та кабінетів закладів освіти
Торги не відбулися
439 830.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 199.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 199.15 UAH
Номер:
89970b3f845e4e45a0716e8e21c73b71
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-29-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.06.2022 00:00
Період моніторингу:
30.06.2022 08:09 - 22.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.06.2022 № 22-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.06.2022 № 22-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-11-03-002075-c, 03.11.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни закупівлі встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасність виконання та оприлюднення виконання рішення АМКУ; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
–
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасність виконання та оприлюднення виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ); своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю; наявності підстав для відміни закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради (далі – замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-03-002075-c; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 03.11.2021 № 2; скарга учасника ТОВ «КАМІНО ЛТД»; рішення Колегії АМКУ № 27156-р/пк-пз від 07.12.2021; скарга учасника ТОВ «УТП ГРУП»; рішення Колегії АМКУ № 181-р/пк-пз від 05.01.2022; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель 04.07.2022, протокольне рішення засідання уповноваженої особи від 04.07.2022 № 7.
Відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником 10.12.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Проте, відомості щодо укладення договору відсутні.
Під час моніторингу органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 30.06.2022 надано запит замовнику, а саме:
1) Чи укладався замовником договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ «КАМІНО ЛТД»?
2) У разі, якщо договір був укладений, чому замовником такий договір не був оприлюднений в електронній системі закупівель?
3) У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі?
Замовником 04.07.2022 в електронній системі закупівель надано відповідь: «Щодо закупівлі відкритих торгів за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) - 39160000-1 - Шкільні меблі (меблі для НУШ та кабінетів закладів освіти) за ідентифікатором UA-2021-11-03-002075-c, повідомляємо наступне: 20.12.2021 року Учасником ТОВ "УТП ГРУП", Код ЄДРПОУ:42769125 було подано скаргу до Антимонопольного комітету України на дії Замовника. Розгляд даної скарги було призначено на 05.01.2022 року. В оголошенні про проведення процедури закупівлі вказано, що постачання товару, за предметом закупівлі, повинно бути до 31.12.2021 року. Тобто процедура закупівлі була призупинена та після розгляду скарги Антимонопольним комітетом України, в Замовника не було можливості закупити товар передбачений предметом закупівлі, та договір не був укладений через порушення термінів постачання товару. Відповідно до статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», терміни на визнання тендеру таким, що не відбувся не визначені. Рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся прийнято 04.07.2022 року, та відповідно оприлюднене у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.». Проте, на дату початку моніторингу (30.06.2022) договір не було укладено.
Крім того, на дату початку моніторингу (30.06.2022) процедура закупівлі UA-2021-11-03-002075-c через не укладення договору не була відмінена, про що свідчать відомості електронної системи закупівель. Вказане є порушенням пункту 2 частини першої статті 32 Закону, в частині невідміни процедури закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Проте, в ході моніторингу замовником усунуто встановлені порушення, про що свідчать відомості електронної системи закупівель. Так, 04.07.2022 замовником в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про скасування процедури закупівлі UA-2021-11-03-002075-c, відповідно до протокольного рішення засідання уповноваженої особи від 04.07.2022 № 7.
Слід вказати, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «УТП ГРУП» в ході моніторингу не розглядалась, оскільки була предметом розгляду Колегії АМКУ в ході розгляду скарги ТОВ «КАМІНО ЛТД» з винесеним рішенням № 27156-р/пк-пз від 07.12.2021.
Також, тендерна пропозиція учасника ТОВ «КАМІНО ЛТД» в ході моніторингу не розглядалась, оскільки була предметом розгляду Колегії АМКУ в ході розгляду скарги ТОВ «УТП ГРУП» з винесеним рішенням № 181-р/пк-пз від 05.01.2022.
Період усунення порушень:
11.07.2022 19:08 - 26.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2022 19:08
Запити/Пояснення
Номер:
670e834470e94180be1f1a40d61a5aa7
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.06.2022 08:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Меблі для НУШ та кабінетів закладів освіти», очікуваною вартістю 439 830,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-03-002075-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2021 і до теперішнього часу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель будь-яка інформація щодо укладення договору відсутня.
1. Чи укладався замовником договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ «КАМІНО ЛТД»?
2. У разі, якщо договір був укладений, чому замовником такий договір не був оприлюднений в електронній системі закупівель?
3. У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
43d1b67e222846d18c0e330c6d210f93
Назва:
Щодо запиту по моніторингу № UA-M-2022-06-29-000012
Дата опублікування:
04.07.2022 14:58
Опис:
Щодо запиту по моніторингу № UA-M-2022-06-29-000012
Щодо закупівлі відкритих торгів за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) - 39160000-1 - Шкільні меблі (меблі для НУШ та кабінетів закладів освіти) за ідентифікатором UA-2021-11-03-002075-c, повідомляємо наступне:
20.12.2021 року Учасником ТОВ "УТП ГРУП", Код ЄДРПОУ:42769125 було подано скаргу до Антимонопольного комітету України на дії Замовника. Розгляд даної скарги було призначено на 05.01.2022 року. В оголошенні про проведення процедури закупівлі вказано, що постачання товару, за предметом закупівлі, повинно бути до 31.12.2021 року. Тобто процедура закупівлі була призупинена та після розгляду скарги Антимонопольним комітетом України, в Замовника не було можливості закупити товар передбачений предметом закупівлі, та договір не був укладений через порушення термінів постачання товару.
Відповідно до статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», терміни на визнання тендеру таким, що не відбувся не визначені.
Рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся прийнято 04.07.2022 року, та відповідно оприлюднене у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».