-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Реконструкція частини нежитлового приміщення під заклад дошкільної освіти Куяльницької сільської ради за адресою: вул.Грушевського М., 9-Ж, с.Коси Подільський район Одеська область
Завершена
12 830 706.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 128 307.06 UAH
мін. крок: 1% або 128 307.06 UAH
Номер:
85c45974e75d4f26b6619ea593fbc5d6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-14-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 16:22 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.02.2022 № 89
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.02.2022 №89
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-11-03-000910-b 03.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 22.02.2022 та 23.02.2022.
Відповідно до наданого Замовником пояснення очікувана вартість по об’єкту була розрахована на підставі проектно-кошторисної документації, згідно якої було отримано експертний (долучається до пояснень Замовника). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації. Також зазначено посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/.
Також, Замовником долучено до пояснень копію платіжного доручення № 1369 від 29 грудня 2021 р. щодо забезпечення виконання договору «Реконструкція частини нежитлового приміщення під заклад дошкільної освіти Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Грушевського М., 9-Ж, с. Коси Подільський район Одеська область».
Період усунення порушень:
10.03.2022 15:10 - 16.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.03.2022 15:10
Запити/Пояснення
Номер:
8d11123b2275424285a0cbbdf3a86edb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2022 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція частини нежитлового приміщення під заклад дошкільної освіти Куяльницької сільської ради за адресою: вул.Грушевського М., 9-Ж, с.Коси Подільський район Одеська область» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-03-000910-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надати інформацію щодо оприлюднення з посиланням на сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
4f897d75367344a29206abe1d57b2eb7
Назва:
відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2022 14:05
Опис:
Для реалізації заходу були передбачені видатки рішенням Куяльницької сільської ради «Про внесення змін до рішення Куяльницької сільської ради від 24 грудня 2020 року № 259-VIII «Про бюджет Куяльницької сільської територіальної громади на 2021 рік» від 23 жовтня 2021 року №2536- VIII та рішенням виконавчого комітету Куяльницької сільської ради №129 від 13.08.021 року був затверджений зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
В свою чергу очікувана вартість по об’єкту була розрахована на підставі проектно-кошторисної документації, згідно якої було отримано експертний звіт № 0236/08/21-ЕКМН від 13 серпня 2021 року (долучається) на загальну кошторисну вартість – 15 627,429 тис. грн.
Від загальної кошторисної вартості були відраховані витрати на утримання служби Замовника, на проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд, тому оголошена вартість закупівлі становила – 12 830 706 тис. грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації. Інформація розміщена на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів в розділі «НОВИНИ» за посиланням: https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/.
Всі вищезазначені рішення Куяльницької сільської ради опубліковані на офіційному веб-сайті за посиланням: https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/.
Номер:
789d37a380584cecabb4ef6aece530f9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2022 14:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція частини нежитлового приміщення під заклад дошкільної освіти Куяльницької сільської ради за адресою: вул.Грушевського М., 9-Ж, с.Коси Подільський район Одеська область» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-03-000910-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Пунктом 6 розділу VI тендерної документації передбачено, зокрема, що Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 відсоток від вартості договору.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із завантаженням скан-копії платіжного доручення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
f0a3784e884242a6aae31f85b07669b8
Назва:
відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.02.2022 09:04
Опис:
На виконання вимог Оголошення про проведення відкритих торгів та пункту 6 розділу VI тендерної документації під час підписання договору Переможцем було надане платіжне доручення № 1369 від 29 грудня 2021 р. щодо забезпечення виконання договору «Реконструкція частини нежитлового приміщення під заклад дошкільної освіти Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Грушевського М., 9-Ж, с. Коси Подільський район Одеська область» на 1 арк. (копію долучаємо).
Номер:
2ded624c1ff04bfaad2bf9afd8198da1
Назва:
Про припинення моніторингу процедур закупівель
Дата опублікування:
25.02.2022 11:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2022 00:00
Опис:
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби від 24.02.2022 №34 проведення моніторингів процедур закупівель, на період дії воєнного стану на території України, припинено.