-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92; дизельне паливо
На потребу 2022 року
Завершена
503 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 515.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 515.00 UAH
Номер:
799d807e861243b0bd9204b227ca40c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-22-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2022 00:00
Період моніторингу:
22.11.2022 13:27 - 14.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2022 № 345
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.11.2022 № 345.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-02-005200-a, 02.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту та 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 2 частини п’ятої частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» щодо повернення зайво перерахованих коштів внаслідок безпідставного збільшення ціни на товар за відповідний період з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту вимог пункту та 19 частини другої статті 22 при складанні тендерної документації, вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону при розміщенні та оприлюдненні відповідної інформації про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чутівська центральна лікарня» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-11-02-003604-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ», протокол засідання тендерного комітету від 23.11.2021, №13.2, повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону; договір від 17.12.2021 №120-СК/317, додаткові угоди від 16.02.2022, від 18.02.2022 та від 01.03.2022 до вказаного договору, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №710).
Проведеним моніторингом встановлено, що в пункті 1.2 розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок.
Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону в пункті 2.1 розділу 3 тендерної документації Замовника наведено формальну помилку, що відсутня в Переліку, затвердженому Наказом Мінекономрозвитку №710, а саме: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
За результатами проведеної процедури закупівлі Замовником укладено з ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» договір про закупівлю від 17.12.2021 №120-CК/317 (далі – Договір №120-CК/317) на суму 468 000,00 грн з ПДВ щодо постачання бензину А-92 в кількості 12 000 л за ціною 30,00 грн з ПДВ за 1 л та дизпалива в кількості 3 600 л за ціною 30,00 грн з ПДВ за 1 літр.
Водночас, додатковою угодою від 16.02.2022 до Договору №120-CК/317 збільшено ціну бензину А-92 до 31,00 грн з ПДВ за 1 л (збільшено на 3,33%) та дизпалива – до 31,00 грн з ПДВ за 1 л (збільшено на 3,33%).
Також, додатковою угодою від 18.02.2022 збільшено ціну бензину А-92 до 32,00 грн з ПДВ за 1 л (збільшено на 3,23% від ціни додаткової угоди від 16.02.2022) та дизпалива – до 32,00 грн з ПДВ за 1 л (збільшено на 3,23% від ціни додаткової угоди від 16.02.2022).
Згідно з пунктом 2 додаткової угоди від 18.02.2022 викладено Таблицю 1 Специфікації (Додатку №1 до Договору №120-СК/317) у новій редакції, яка є невід’ємною частиною даної додаткової угоди.
Відповідно до норм пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Проте викладена у новій редакції Таблиця 1 Специфікації (Додатку №1 до Договору№120-СК/317), яка є невід’ємною частиною додаткової угоди від 18.02.2022, в електронній системі закупівель не оприлюднена, чим порушено норм пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що під час опублікування додаткової угоди від 18.02.2022 допущено технічну помилку, внаслідок чого Таблиця 1 Специфікації не розміщена в системі закупівель.
Додатковою угодою від 01.03.2022 до Договору №120-СК/317 збільшено ціну бензину А-92 до 33,00 грн з ПДВ за 1 л (збільшено на 3,13% від ціни додаткової угоди від 18.02.2022) та дизпалива – до 33,00 грн з ПДВ за 1 л (на 3,13% від ціни додаткової угоди від 18.02.2022).
При збільшенні ціни на товар вищенаведеними додатковими угодами здійснено посилання на пункт 2 частини п’ятої статі 41 Закону та пункт 3.3 Договору №120-CК/317, в якому продубльовано вищевказану норму Закону.
Відповідно до частини п’ятої статі 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Під час моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо обґрунтування підставності збільшення ціни товару додатковими угодами від 16.02.2022, від 18.02.2022 та від 01.03.2022 Замовником надано на скан-копії цінових довідок Харківської торгово-промислової палати від 07.02.2022 №193/22 та від 18.02.2022 №277/22 (далі – Цінова довідки №193/22, №277/22).
Проведеним аналізом вищевказаних Цінових довідок №193/22 та №277/22 встановлено, що ці довідки містять інформацію щодо рівня середніх роздрібних цін на дизпаливо та бензин (А-95 та А-92) на території України станом на 26.10.2021, 31.01.2022, 07.02.2022 та на 17.02.2022.
Однак, інформація щодо діапазону (рівня середніх роздрібних цін на дизпаливо та бензин після 17.02.2022 та у період між укладанням додаткових угод від 18.02.2022 та 01.03.2022 до Договору №120-CК/317 у Цінових довідках №193/22 та, №277/22 відсутня.
Також Замовником до моніторингу надано лист-звернення ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» від 01.03.2022 №388, у якому постачальником зазначено про підвищення цін на ринку паливно-мастильних матеріалів Полтавської області та вказано середню ринкову ціну на паливно-мастильні матеріали станом на 23.02.2022 згідно аналітичних даних загальнодоступного сайту https://index.minfin.com.ua/.
Отже, вищевказані Цінові довідки №193/22, №277/22, а також лист-звернення ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» від 01.03.2022 №388 не підтверджують коливання ціни відповідного товару (бензин А-92 та дизпаливо) на ринку в період між укладанням додаткових угод від 18.02.2022 та 01.03.2022 до Договору №120-CК/317.
Будь-яких інших документів на підтвердження наявності коливання ціни товару, що є предметом Договору №120-CК/317, на ринку в період між укладанням додаткових угод від 18.02.2022 та від 01.03.2022 до моніторингу не надано.
Аналізом наявної у публічному доступі інформації на сайті https://index.minfin.com.ua/ встановлено, що дані щодо цін на пальне в період з 23.02.2022 по 01.03.2022 відсутні.
Отже, сторонами Договору №120-CК/317 безпідставно внесено зміни до істотних його умов додатковою угодою від 01.03.2022, якою збільшено ціну на бензин А-92 та дизпаливо, за відсутності підтвердження коливання такого товару на ринку у відповідному періоді, чим порушено вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Відповідно до наданих до моніторингу підтверджуючих документів щодо постачання та оплати товару за Договором №120-CК/317 (видаткова накладна, рахунок-фактура, платіжне доручення) ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» поставлено Замовнику у березні 2022 року (видаткова накладна №0095/0000272 від 11.03.2022 та видаткова накладна №0095/0000290 від 14.03.2022) бензину А-92 в кількості 1 000 л за ціною 33,00 грн з ПДВ на суму 33 000,00 грн з ПДВ та дизпалива в кількості 1 600 л за ціною 33,00 грн з ПДВ на суму 52 800,00 грн з ПДВ, а також у квітні 2022 року (видаткова накладна №0095/0000493 від 05.04.2022) бензину А-92 в кількості 500 л за ціною 33,00 грн з ПДВ на суму 16 500,00 грн з ПДВ та дизпалива в кількості 300 л за ціною 36,00 грн з ПДВ на суму 10 800,00 грн з ПДВ, які оплачено Замовником в повному обсязі.
Слід зазначити, що додаткові угоди щодо збільшення ціни дизпалива до 36,00 грн з ПДВ за 1 л в електронній системі закупівель відсутні та до моніторингу не представлено.
Водночас, під час моніторингу Замовником надано пояснення, у якому зазначено, що при підготовці відповіді на запит Західного офісу Держаудитслужби ним було виявлено невідповідність в платіжних документах, а саме: в рахунку–фактурі №0095/0000541 від 05.04.2022 та видатковій накладній №0095/0000493 від 05.04.2022, ціна за одиницю товару дизельне паливо складає 36,00 грн з ПДВ, що не відповідає вказаній ціні в додатковій угоді від 01.03.2022, внаслідок чого Замовником надісланий лист ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» на повернення коштів.
Таким чином, з врахуванням безпідставного збільшення ціни товару додатковою угодою від 01.03.2022 без належного документального підтвердження коливання ціни товару на ринку та збільшення у завищеному розмірі ціни товару при поставці у квітні Замовником придбано товару (бензин А-92 та дизпаливо) за завищеною ціною на загальну суму 4 300,00 грн з ПДВ (бензину: 1 500 л х 1,00 грн з ПДВ (33,00 грн – 32,00 грн) та дизпалива: 1 600 л х 1,00 грн з ПДВ (33,00 грн – 32,00 грн) + 300 л х 4,00 грн з ПДВ (36,00 грн – 32,00 грн)).
Період усунення порушень:
08.12.2022 16:39 - 23.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2022 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КНП «Чутівська ЦЛ» відповідно до виявлених під час моніторингу порушень законодавства у сфері публічних закупівель, процедури закупівлі «Бензин А-92 та дизельне паливо» ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-005200-а, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, саме:
порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону - направлений лист на ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», щодо повернення зайво перерахованих коштів внаслідок безпідставного збільшення ціни на товар за відповідний період з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Уповноваженій особі наголошено на неухильному дотриманні вимог Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі приписів статті 22, статті 10 та статті 41 та недопущення виявлених порушень в подальшому, уважного та поглибленого розгляду питань, що стосується закупівель та відповідального ставлення до виконання своїх обов’язків. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі взяті до уваги та будуть враховані при подальшій роботі уповноваженої особи.
Дата публікації звіту:
15.12.2022 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
44f0362737f34efc8a17f16a59dbf2cc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.11.2022 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2021-11-02-005200-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Чутівська центральна лікарня» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, якщо було розміщено.
У тендерній документації Замовника (частина 4 розділу 5) зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.
Крім того відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Просимо надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» договір про закупівлю від 17.12.2021 №120-СК/317 за предметом закупівлі «Бензин А-92; дизельне паливо» (далі – Договір №120-СК/317) на суму 468 000,00 грн. з ПДВ.
До вказаного договору укладено додаткові угоди від 16.02.2022, від 18.02.2022 та від 01.03.2022 щодо зміни ціни товару – бензин А-92; дизельне паливо, а саме збільшено ціну за одиницю товару з 30,00грн до 31,00 грн, з 31,00 грн до 32,00 грн, з 32,00грн до 33,00 грн, відповідно у зв’язку з підвищенням ціни на паливно-мастильні матеріали на ринку.
Підставою для збільшення ціни за вищевказаними додатковими угодами зазначено п.2 частини п’ятої статті 41 Закону та пункт 3.3 Договору №120-СК/317.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати відповідне документально підтверджене обґрунтування щодо наявності фактичного коливання (зростання) ціни товару на ринку та наявності підстав для збільшення ціни товару додатковими угодами від 16.02.2022, від 18.02.2022 та від 01.03.2022 (бензин А-92; дизельне паливо), що є предметом Договору №120-СК/317 згідно Додатку 1 (Специфікація).
5. Надати до моніторингу інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі, накладні, платіжні доручення, видаткові накладні, тощо) щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару за Договором №120-СК/317 в розрізі кожної поставки та в розрізі встановленої згідно з договором ціни (згідно Додатку 1 (Специфікація) з врахуванням внесених додатковими угодами змін.
Згідно п.2 додаткової угоди від 18.02.2022 «Викласти Таблицю 1 Специфікації (Додатку 1 до Договору№120-СК/317) у новій редакції, яка є невід’ємною частиною даної додаткової угоди». Проте Таблиця 1 Специфікації (Додатку 1 до додаткової угоди від 18.02.2022 до Договору№120-СК/317 в електронній системі закупівель відсутня.
6. Пояснити причини не опублікування Таблиці 1 Специфікації (Додаток 1 до додаткової угоди від 18.02.2022 до Договору№120-СК/317 в електронній системі закупівель.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
353008b7b13f4b448f542702242fc05c
Назва:
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Бензин А-92 та дизельне паливо» ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-005200-а.
Дата опублікування:
29.11.2022 15:55
Опис:
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Бензин А-92 та дизельне паливо» ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-005200-а.
КНП «Чутівська ЦЛ» на запит Західного офісу Держаудитслужби (обл.) від 24.11.2022р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі закупівлі «Бензин А-92 та дизельне паливо» ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-005200-а пояснює наступне:
1.Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
- Потреба в товарі була визначена на підставі аналізу фактичного використання бензину та дизельного палива за 2021 рік та урахування запланованих завдань на 2022 рік для забезпечення діяльності КНП «Чутівська ЦЛ». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами та шляхом середньої вартості цін на паливо по Україні.
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не було розміщено на веб-сайті закладу, так як не має прямого зобов’язання розміщувати таку інформацію на своєму сайті.
3. Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів та документа про підтвердження права підписання договору про закупівлю, так як учасник надав відповідні документи під час подання пропозиції. Відповідні документи прикріплені додатком до пояснення.
4. Надаємо документальне підтвердження обґрунтування щодо наявності фактичного коливання (зростання) ціни товару на ринку та наявності підстав для збільшення ціни товару додатковими угодами від 16.02.2022, від 18.02.2022 та від 01.03.2022 (бензин А-92; дизельне паливо), що є предметом Договору №120-СК/317 згідно Додатку 1 (Специфікація) додатками.
5. Надаємо інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, платіжні доручення, видаткові накладні) щодо обсягів отриманого та оплаченого товару за Договором №120-СК/317 (згідно Додатку 1 (Специфікація) з врахуванням внесених додатковими угодами змін.
При підготовці відповіді на запит Західного офісу Держаудитслужби нами було виявлено невідповідність в платіжних документах, а саме: в рахунку –фактурі №0095/0000541 від 05.04.2022 та видатковій накладній №0095/0000493 від 05.04.2022, ціна за одиницю товару Дизельне паливо складає 36,00 грн. з ПДВ, що не відповідає вказаній ціні в додатковій угоді від 01.03.2022р.. Внаслідок чого нами був надісланий лист ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» на повернення коштів.
6. Під час опублікування додаткової угоди від 18.02.2022 УО допущено технічну помилку, внаслідок чого Таблиця 1 Специфікації не розміщена в системі закупівель. Специфікація додається.