-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області»
Завершена
3 124 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 622.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 622.50 UAH
Номер:
4fa663729af041869f7d1d83e2d0f707
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-04-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2022 00:00
Період моніторингу:
04.04.2022 18:57 - 27.04.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
04.04.2022 № 130
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2022 № 130
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
21 UA-2021-11-02-003767-a 02.11.2021 УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 37129967)
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Управління, Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-11-02-002561-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ФОП "ЗУБАТЮК РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ", ФОП Синяков Костянтин Ігорович, ПП Еліт Україна, протоколи засідання тендерного комітету Управління від 25.11.2021 № 23, № 24 та № 25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.11.2021, Договір підряду від 09.12.2021 № 29 (далі Договір № 29), Додаткові угоди до Договору № 29 від 11.02.2022 № 1 та від 21.03.2022 № 2, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 06.04.2022 через електронну систему закупівель.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі за номером ID: UA-2021-11-02-003767-a встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерні пропозиції учасників ФОП "ЗУБАТЮК РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ", ФОП Синяков Костянтин Ігорович відхилені правомірно, тендерна пропозиція учасника ПП Еліт Україна відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень:
25.04.2022 17:34 - 29.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2022 17:34
Запити/Пояснення
Номер:
5b512125dca046cc9123c1a333071cea
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.04.2022 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул. Тихого, 8 в м. Калуш Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-003767-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
392120d39b21447b8aa780879890eb54
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
06.04.2022 10:44
Опис:
Відповідно до Вашого запиту від 05.04.2022р. Управління будівництва та розвитку інфраструктури Калуської міської ради повідомляємо наступне.
Розмір бюджетного призначення щодо закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області» (далі Об’єкту будівництва) визначений відповідно до Рішення сесії Калуської міської ради від 28.10.2021р. №937 «Про внесення змін до бюджету Калуської міської територіальної громади на 2021рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі по вищевказаному об’єкту визначено на підставі проектно-кошторисної документації, яка затверджена Розпорядженням міського голови 02.11.2021 № 348-р.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначення очікуваної вартості по об’єкту будівництва було здійснено Замовником відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293, наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (Із змінами), та зведеного кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації з врахуванням позитивного експертного звіту від 30.06.2021 № 30/680-06/21/А.
З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено розрахунок наступним чином за формулою: Разом по зведеному кошторисному розрахунку (без ПДВ): 2 706 394,00грн. – глава 10 (утримання служби замовника) – 64 287,00грн. – глава 12 (проектно-вишукувальні роботи, та авторський нагляд) – 38 350,00грн. + (ПДВ 20%) -520 743,00грн. = 3 124 500,00 грн. з ПДВ.
2 706 394,00грн - 64 287,00грн - 38 350,00грн +520 743,00грн. = 3 124 500,00 грн. з ПДВ.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: є сайт Калуської міської ради: https://kalushcity.gov.ua/publicinfo/upravlinnya-budivnictva-ta-rozvitku-infrastrukturi72