• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області»

Завершена

3 124 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 622.50 UAH
Період оскарження: 02.11.2021 10:51 - 15.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо неправомірного визначення переможця

Номер: 5d12a110f3744210b0826835976e1768
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-003767-a.a4
Назва: щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Скарга на неправомірні дії Замовника, щодо незаконного визнання переможця тендерної пропозиції 02.11.2021 року Управлінням будівництва та розвитку інфраструктури Калуської міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: «Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області», (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2021 11-02-003767-a Аукціон було проведено 22.11.2021 року. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: ТОВ "БУДІНВЕСТ-ІФ" 3 124 500,00 грн ФОП "ЗУБАТЮК РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" 3 123 116,31 грн ФОП Синяков Костянтин Ігорович 3 119 595,00 грн ПП Еліт Україна 3 115 312,80 грн Відповідно до Протоколу №25 від 25.11.2021 року було вирішено прийняти пропозицію відкритих торгів на закупівлю робіт: ««Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області», (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА», як таку що відповідає вимогам тендерної документації . ФОП СИНЯКОВ КОСТЯНТИН ІГОРОВИЧ не погоджується з рішенням Замовника, оскільки Замовник детально не вивчив тендерну пропозицію ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА», що призвело до неправомірного визначення переможця тендерної закупівлі. 1. Згідно ч.5 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником вимагалось надати Лист-згоду на обробку персональних даних (за формою наведеною у додатку 6 до тендерної документації). Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Згідно ст.2 Закону України "Про захист персональних даних 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи згідно додатку 6 тендерної документації, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТ УРАЇНА» надав цивільно-правові угоди: №1 укладену з Грицишин Андрієм Ярославовичем; №2 укладену з Захаровим Олександром Володимировичем; №3 укладену з Малишевським Юрієм Ігоровичем; №4 укладену з Малишевським Павлом Ігоровичем; №5 укладену з Микитин Назаром Орестовичем; №6 укладену з Кобащук Дмитром Васильовичем. Хочу зауважити, що відповідними цивільно-правовими угодами, укладеними з відповідними фізичними особами, не передбачали згоди на обробку персональних даних для забезпечення участі у процедурі торгів. Згідно п.9 «Юридичні адреси, поштові та платіжні реквізити сторін на момент укладення договору» згідно цивільно-правових угод, згаданих вище, було опубліковано персональні дані вище згаданих фізичних осіб, проте в складі тендерної пропозиції не було надано листа-згоди на обробку персональних даних (за формою наведеною у додатку 6 до тендерної документації) зазначених фізичних осіб, а пропозиція учасника ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» не відповідає вимогам документації, що повинно було призвести до відхилення пропозиції такого учасника. 2. Згідно ч.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції згідно п.5.1 Перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону Замовником вимагалось надання оригіналу інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі (наявність будівельних машин і механізмів, матеріалів, виробів, транспортних засобів, устаткування, конструкцій тощо. Учасник не повинен відступати від даної форми. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан (нове, справний, кількість) Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору) 1. Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування 1.1 1.2 2. Офісне приміщення Адреса Площа м2 3. Матеріально- технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо) Адреса Площа м2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна). - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. В складі тендерної пропозиції учасником ПП ЕЛІТ УКРАЇНА, на підтвердження Матеріально-технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо) було надано Договір оренди приміщення №5 від 04.01.2021р. Згідно даного договору Орендарем виступає ПП ЕЛІТ УКРАЇНА, в особі головного інженера Мендели Юрія Івановича , діючого на підставі Доручення №1 від 17.01.2020 року., про те даного доручення, на яке посилається учасник в договорі оренди , не додано в складі тендерної пропозиції, а з вище згаданого учасник ПП ЕЛІТ УКРАЇНА не підтвердив правочин договору оренди приміщення №5 від 04.01.2021р. Згідно договору оренди приміщення №5 від 04 січня 2021 року термін оренди складає 1 рік з моменту прийняття об’єкта, що орендується, і до моменту закінчення договору (п.3.1 договору), акт приймання передачі приміщення підписаний 04 січня 2021 року, тобто термін оренди до 04 січня 2022 року, якщо припустити, що договір в майбутньому буде продовжений ще на 6 місяців (п.3.3 договору), то термін його дії до 04 липня 2022 року, а в тендерній документації термін виконання робіт встановлений до 28.10.2022 року і на цей термін мають бути в наявності вся матеріально технічна база та обладнання, в тому числі і по даному договору. А те, що в п.9.1 вказано, що договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2022 року свідчить про не правильне його складання і не можна брати його до уваги, оскільки термін оренди по договору складає 1 рік. З вище викладеного Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ПП ЕЛІТ УКРАЇНА, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Згідно ч.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції замовником вимагалося надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. А саме: - Пояснювальна записка до договірної ціни. - Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності). - Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій. - Розрахунок загальновиробничих витрат. - Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки). - Локальні кошториси по переліку робіт, передбачених у Додатку 2 до тендерної документації. Учасник ПП ЕЛІТ УКРАЇНА в складі пропозиції надав документ «10 розрахунок вартості машин.pdf», який передбачає контроль ціни для орендованих машин, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки Замовником вимагалось надати Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності). Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо, відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі: Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області», (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) відповідно до п.2 частини першої статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку з неможливістю усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до пп.2.1. п.5.1 ч.5 Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі Учасник може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у вигляді довідки, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру. Учасник - ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» у своїй пропозиції надав довідку №3-11 від 15.11.2021 про залучення осіб для виконання робіт на підставі цивільно-правових договорів та відповідні цивільно–правові угоди. Зазначаємо, що вимогами пп.2.1. п.5.1 ч. ч.5 Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не передбачено надання Листи-згоди на обробку персональних даних на залучених працівників до виконання робіт, а Лист-згода на обробку персональних даних (за формою наведеною у додатку 6 до тендерної документації) подається Учасником відповідно до пп.4. п. 5.1 ч.5 Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Згідно пп.1 п.5.1 ч. ч.5 Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що Учасники надають Оригінал інформаційної довідки (Таблиця «А»), яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі (наявність будівельних машин і механізмів, матеріалів, виробів, транспортних засобів, устаткування, конструкцій тощо). Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна). - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. В складі тендерної пропозиції учасником - ПП ЕЛІТ УКРАЇНА на підтвердження матеріально-технічної бази надано Договір №5 від 04.01.2021р. на оренду приміщення. Згідно даного договору, Орендарем виступає ПП ЕЛІТ УКРАЇНА, в особі головного інженера Мендели Юрія Івановича, який діє на підставі доручення №1 від 17.01.2021р. Хочемо зазначити, що тендерною документацією не вимагалось надання доручення на підтвердження підпису щодо договорів оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо, тобто достатньо надати скан.копію відповідного договору. Щодо терміну дії договору оренди приміщення №5 від 04.01.2021 року повідомляємо, що пп.1 п.5.1 ч. ч.5 Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Даний договір оренди приміщення №5 від 04.01.2021 року діє до 31.12.2022р. та є чинний на дату подання тендерної пропозицій Учасником - ПП ЕЛІТ УКРАЇНА, що не є порушенням умов Тендерної документації. Щодо розрахунку вартості машин повідомляємо, ПП ЕЛІТ УКРАЇНА в своїй тендерній пропозиції надало документ «Контрольні ціни для орендованих машин», що є складовою розрахунку вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (вартість оренди машино-години орендованої техніки), а саме:- Загальні вихідні дані; - Розрахунок за усередненими показниками; - Розрахунок за даними підрядника виключає Амортизаційні відрахування. В учасника ПП ЕЛІТ УКРАЇНА відображено тільки орендована техніка в підсумковій відомості ресурсів та в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 16.11.2021 року № 01/11-21, тобто виходячи наведеного ПП ЕЛІТ УКРАЇНА виконало всі умови тендерної документації. На підставі викладеного Ваша Вимога не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

щодо неправомірної дискваліфікації

Номер: 862fb5ed49894279a9328eeebee29440
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-003767-a.b3
Назва: щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Скарга на неправомірні дії Замовника, щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції 02.11.2021 року Управлінням будівництва та розвитку інфраструктури Калуської міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: «Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області», (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2021 11-02-003767-a Аукціон було проведено 22.11.2021 року. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: ТОВ "БУДІНВЕСТ-ІФ" 3 124 500,00 грн ФОП "ЗУБАТЮК РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" 3 123 116,31 грн ФОП Синяков Костянтин Ігорович 3 119 595,00 грн ПП Еліт Україна 3 115 312,80 грн Відповідно до Протоколу №24 від 25.11.2021 року було вирішено відхилити пропозицію відкритих торгів на закупівлю робіт: ««Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області», (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), ФОП СИНЯКОВ КОСТЯНТИНА ІГОРОВИЧА відповідно до ч.1 ст 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Відповідно до вимог п.2.1. ч.2. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії, детальний опис до оформлення вказані у Додатку 7 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ» до цієї документації», проте згідно Додатку 7 ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, Замовник ввів в оману учасника, оскільки не привів у відповідність тендерну документацію та Додаток 7 до тендерної документації. Згідно п.1 Реквізити «Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності)», Замовник не виключав про можливості надання забезпечення тендерної пропозиція від банківських установ, жодного посилання не міститься у Додатку №7, про те що гарантія повинна бути виключно «страховою гарантією» та видана страховою установою. Згідно ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 згідно п.1 «Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант)» , хочемо відзначити, що в трактуванні Закону по суті гарантом може фігурувати як страхова компанія, фінансова установа так і банк, по своїй суті, зміст та функціональні характеристики гарантії нічим не відрізняються. ЗУ «Про публічні закупівлі» не надає Замовнику дозволу ставити обмеження, яка конкретно установа її має надати, адже це вважаться дискримінаційною вимогою. Жодним законодавчим актом, нормативно-правовим актом також не надано подібних повноважень Замовнику при складанні тендерної документації. Завданням забезпечення є надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія (ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Відповідно до ст. 560 ЦК України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Статтею 563 ЦК України встановлено, що У разі порушення боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, гарант зобов'язаний сплатити кредиторові грошову суму відповідно до умов гарантії. Звідси вбачається, що гарант відповідно до цивільного законодавства під час видачі гарантії бере на себе відповідні обов’язки. Порушення цих обов’язків тягне за собою відповідальність гаранта (ст. 566 ЦК України). Закон України та жоден інший законодавчий/підзаконний акт не містять привілеїв або пріоритетних оцінок установ, які можуть видавати гарантії. Відсутні у чинному законодавстві і норми, які б вказували, що гарантії певних установ є привілейованими перед гарантіями інших установ. Вважаю, що Замовник прийняв необґрунтоване та безпідставне рішення, грубо порушив Закон України «Про публічні закупівлі» з повним ігноруванням основних положень та принципів здійснення публічних закупівель встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме: принципи, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, не дослідив належним чином тендерну пропозицію ФОП СИНЯКОВА КОСТЯНТИНА ІГОРОВИЧА , що потягло за собою прийняття оскаржуваного рішення щодо відхилення моєї тендерної пропозиції. Відповідно до Протоколу №24 від 25.11.2021 року п.2 Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до вимог пп.4 п.5.1 ч.5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Замовником вимагалося надання Розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності), проте даний розрахунок несе тільки інформаційний характер, та не впливає на зміст та вартість нашої пропозиції в цілому. Всі витрати договірної ціни, приведено у відповідності до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, про що надано гарантійний лист №07/11-21 від 16 листопада 2021р. Просимо, відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі: Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області», (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) відповідно до п.2 частини першої статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку з неможливістю усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно ч.1 ст. 25. Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Замовник згідно чинного законодавства України підчас підготовки тендерної документації може встановлювати: банківську, страхову гарантію так і гарантію фінансових установ для забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до вимог п.2.1. ч.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії, детальний опис до оформлення вказані у Додатку 7 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ» до цієї документації. Також, Учасник торгів під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - Свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - Ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка містить посилання на офіційний сайт Нацкомфінпослуг та підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність);- Лист від страхової компанії щодо підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію; - Лист гарантія від страхової компанії щодо того, що текст «страхової гарантії», «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: умови про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); умови, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; умови про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії. Хочемо зазначити, що згідно Додатку 7 «ФОРМА «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації визначено основні умови оформлення забезпечення тендерної пропозиції, за якими учасник мав врахувати їх при оформлення забезпечення тендерної пропозиції. З вищевикладеного випливає, що в тендерній документації чітко були прописані умови надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії згідно п.2.1. ч.2. Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», крім того умови забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії були викладені в оголошенні про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-02-003767-a) у розділі «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників». Ви, надали Гарантію №BG/U/03-2-15561 від 19.11.2021р. видану акціонерним товариством «Український будівельно-інвестиційний банк», яка не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи наведене у Вашій тендерній пропозиції відсутнє забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії та відсутні документи до гарантії, що є порушенням вимог п.2.1. ч.2. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Відповідно до вимог пп 4, п.5.1., ч.5, Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати: «Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності)». З цього випливає, що Учасники зобов’язані надати відповідні розрахунки відповідно до умов тендерної документації, оскільки вартість власної чи орендованої техніки для виконання робіт по об’єкту визначається індивідуально для кожного учасника. Крім того зазначаємо, що наданий Вами гарантійний лист №07/11-21 від 16 листопада 2021р. не має ніякого відношення до вищевказаних розрахунків, оскільки даний лист гарантує, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість робіт, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. На підставі викладеного у Вашій тендерній пропозиції відсутні вищевказані розрахунки, що є порушенням вимогам пп 4, п.5.1., ч.5, Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». На підставі викладеного Ваша Вимога не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

щодо неправомірного визначення переможця

Номер: 39c8d49b13f04df7a0b0eebc88a217bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-003767-a.b2
Назва: щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Скарга на неправомірні дії Замовника, щодо незаконного визнання переможця тендерної пропозиції 02.11.2021 року Управлінням будівництва та розвитку інфраструктури Калуської міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: «Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області», (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2021 11-02-003767-a Аукціон було проведено 22.11.2021 року. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: ТОВ "БУДІНВЕСТ-ІФ" 3 124 500,00 грн ФОП "ЗУБАТЮК РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" 3 123 116,31 грн ФОП Синяков Костянтин Ігорович 3 119 595,00 грн ПП Еліт Україна 3 115 312,80 грн Відповідно до Протоколу №25 від 25.11.2021 року було вирішено прийняти пропозицію відкритих торгів на закупівлю робіт: ««Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області», (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА», як таку що відповідає вимогам тендерної документації . ФОП СИНЯКОВ КОСТЯНТИН ІГОРОВИЧ не погоджується з рішенням Замовника, оскільки Замовник детально не вивчив тендерну пропозицію ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА», що призвело до неправомірного визначення переможця тендерної закупівлі. 1. Згідно ч.5 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником вимагалось надати Лист-згоду на обробку персональних даних (за формою наведеною у додатку 6 до тендерної документації). Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Згідно ст.2 Закону України "Про захист персональних даних 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи згідно додатку 6 тендерної документації, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТ УРАЇНА» надав цивільно-правові угоди: №1 укладену з Грицишин Андрієм Ярославовичем; №2 укладену з Захаровим Олександром Володимировичем; №3 укладену з Малишевським Юрієм Ігоровичем; №4 укладену з Малишевським Павлом Ігоровичем; №5 укладену з Микитин Назаром Орестовичем; №6 укладену з Кобащук Дмитром Васильовичем. Хочу зауважити, що відповідними цивільно-правовими угодами, укладеними з відповідними фізичними особами, не передбачали згоди на обробку персональних даних для забезпечення участі у процедурі торгів. Згідно п.9 «Юридичні адреси, поштові та платіжні реквізити сторін на момент укладення договору» згідно цивільно-правових угод, згаданих вище, було опубліковано персональні дані вище згаданих фізичних осіб, проте в складі тендерної пропозиції не було надано листа-згоди на обробку персональних даних (за формою наведеною у додатку 6 до тендерної документації) зазначених фізичних осіб, а пропозиція учасника ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» не відповідає вимогам документації, що повинно було призвести до відхилення пропозиції такого учасника. 2. Згідно ч.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції згідно п.5.1 Перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону Замовником вимагалось надання оригіналу інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі (наявність будівельних машин і механізмів, матеріалів, виробів, транспортних засобів, устаткування, конструкцій тощо. Учасник не повинен відступати від даної форми. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан (нове, справний, кількість) Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору) 1. Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування 1.1 1.2 2. Офісне приміщення Адреса Площа м2 3. Матеріально- технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо) Адреса Площа м2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна). - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. В складі тендерної пропозиції учасником ПП ЕЛІТ УКРАЇНА, на підтвердження Матеріально-технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо) було надано Договір оренди приміщення №5 від 04.01.2021р. Згідно даного договору Орендарем виступає ПП ЕЛІТ УКРАЇНА, в особі головного інженера Мендели Юрія Івановича , діючого на підставі Доручення №1 від 17.01.2020 року., про те даного доручення, на яке посилається учасник в договорі оренди , не додано в складі тендерної пропозиції, а з вище згаданого учасник ПП ЕЛІТ УКРАЇНА не підтвердив правочин договору оренди приміщення №5 від 04.01.2021р. Згідно договору оренди приміщення №5 від 04 січня 2021 року термін оренди складає 1 рік з моменту прийняття об’єкта, що орендується, і до моменту закінчення договору (п.3.1 договору), акт приймання передачі приміщення підписаний 04 січня 2021 року, тобто термін оренди до 04 січня 2022 року, якщо припустити, що договір в майбутньому буде продовжений ще на 6 місяців (п.3.3 договору), то термін його дії до 04 липня 2022 року, а в тендерній документації термін виконання робіт встановлений до 28.10.2022 року і на цей термін мають бути в наявності вся матеріально технічна база та обладнання, в тому числі і по даному договору. А те, що в п.9.1 вказано, що договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2022 року свідчить про не правильне його складання і не можна брати його до уваги, оскільки термін оренди по договору складає 1 рік. З вище викладеного Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ПП ЕЛІТ УКРАЇНА, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Згідно ч.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції замовником вимагалося надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. А саме: - Пояснювальна записка до договірної ціни. - Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності). - Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій. - Розрахунок загальновиробничих витрат. - Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки). - Локальні кошториси по переліку робіт, передбачених у Додатку 2 до тендерної документації. Учасник ПП ЕЛІТ УКРАЇНА в складі пропозиції надав документ «10 розрахунок вартості машин.pdf», який передбачає контроль ціни для орендованих машин, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки Замовником вимагалось надати Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності). Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо, відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі: Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області», (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) відповідно до п.2 частини першої статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку з неможливістю усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не додано документ
Дата скасування: 27.11.2021 21:44
Вимога
Відкликано скаржником

щодо неправомірної дискваліфікації

Номер: 5bfbe209a436491ab5e51c69f3c22ddf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-003767-a.c1
Назва: щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Скарга на неправомірні дії Замовника, щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції 02.11.2021 року Управлінням будівництва та розвитку інфраструктури Калуської міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: «Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області», (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2021 11-02-003767-a Аукціон було проведено 22.11.2021 року. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: ТОВ "БУДІНВЕСТ-ІФ" 3 124 500,00 грн ФОП "ЗУБАТЮК РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" 3 123 116,31 грн ФОП Синяков Костянтин Ігорович 3 119 595,00 грн ПП Еліт Україна 3 115 312,80 грн Відповідно до Протоколу №24 від 25.11.2021 року було вирішено відхилити пропозицію відкритих торгів на закупівлю робіт: ««Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області», (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), ФОП СИНЯКОВ КОСТЯНТИНА ІГОРОВИЧА відповідно до ч.1 ст 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Відповідно до вимог п.2.1. ч.2. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії, детальний опис до оформлення вказані у Додатку 7 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ» до цієї документації», проте згідно Додатку 7 ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, Замовник ввів в оману учасника, оскільки не привів у відповідність тендерну документацію та Додаток 7 до тендерної документації. Згідно п.1 Реквізити «Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності)», Замовник не виключав про можливості надання забезпечення тендерної пропозиція від банківських установ, жодного посилання не міститься у Додатку №7, про те що гарантія повинна бути виключно «страховою гарантією» та видана страховою установою. Згідно ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 згідно п.1 «Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант)» , хочемо відзначити, що в трактуванні Закону по суті гарантом може фігурувати як страхова компанія, фінансова установа так і банк, по своїй суті, зміст та функціональні характеристики гарантії нічим не відрізняються. ЗУ «Про публічні закупівлі» не надає Замовнику дозволу ставити обмеження, яка конкретно установа її має надати, адже це вважаться дискримінаційною вимогою. Жодним законодавчим актом, нормативно-правовим актом також не надано подібних повноважень Замовнику при складанні тендерної документації. Завданням забезпечення є надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія (ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Відповідно до ст. 560 ЦК України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Статтею 563 ЦК України встановлено, що У разі порушення боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, гарант зобов'язаний сплатити кредиторові грошову суму відповідно до умов гарантії. Звідси вбачається, що гарант відповідно до цивільного законодавства під час видачі гарантії бере на себе відповідні обов’язки. Порушення цих обов’язків тягне за собою відповідальність гаранта (ст. 566 ЦК України). Закон України та жоден інший законодавчий/підзаконний акт не містять привілеїв або пріоритетних оцінок установ, які можуть видавати гарантії. Відсутні у чинному законодавстві і норми, які б вказували, що гарантії певних установ є привілейованими перед гарантіями інших установ. Вважаю, що Замовник прийняв необґрунтоване та безпідставне рішення, грубо порушив Закон України «Про публічні закупівлі» з повним ігноруванням основних положень та принципів здійснення публічних закупівель встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме: принципи, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, не дослідив належним чином тендерну пропозицію ФОП СИНЯКОВА КОСТЯНТИНА ІГОРОВИЧА , що потягло за собою прийняття оскаржуваного рішення щодо відхилення моєї тендерної пропозиції. Відповідно до Протоколу №24 від 25.11.2021 року п.2 Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до вимог пп.4 п.5.1 ч.5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Замовником вимагалося надання Розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності), проте даний розрахунок несе тільки інформаційний характер, та не впливає на зміст та вартість нашої пропозиції в цілому. Всі витрати договірної ціни, приведено у відповідності до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, про що надано гарантійний лист №07/11-21 від 16 листопада 2021р. Просимо, відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі: Капітальний ремонт приміщення третьої патрульної роти патрульного батальйону в/ч 1241 НГУ по вул.Тихого,8 в м.Калуш Івано-Франківської області», (ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) відповідно до п.2 частини першої статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку з неможливістю усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не додано документ
Дата скасування: 27.11.2021 21:40