-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (теплова ізоляція огороджувальних конструкцій, заміна покрівлі) закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Колобок" Прилісненської сільської ради в селі Прилісне по вул.Сойне, 6а Маневицького району Волинської області
Завершена
8 522 429.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 612.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 612.15 UAH
Номер:
a08017934d3c4af99f6d24440abd39e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-13-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.04.2022 00:00
Період моніторингу:
13.04.2022 09:57 - 07.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.04.2022 № 111
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
13.04.2022 № 111
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-01-002345-a, 01.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону та недотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 цього Закону.
За результатами моніторингу установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання відповіді на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру або на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та внесення змін до неї; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю; надання інформації, документів у випадках передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Колобок» Прилісненської сільської ради Маневицького району Волинської області (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.11.2021 № 44, перелік змін до тендерної документації, оприлюднений в електронній системі закупівель 10.11.2021, тендерну документацію, зі змінами, внесеними згідно з протоколом уповноваженої особи від 09.11.2021 № 47 (далі – тендерна документація); запитання та роз’яснення до тендерної документації; звернення з вимогою щодо усунення порушень та відповіді на них; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СМ-Рембуд» (далі – ТОВ СМ-Рембуд); документи, надані переможцем відкритих торгів відповідно до статті 17 Закону та вимог тендерної документації; повідомлення про намір укласти договір; договір від 07.12.2021 № 26/2021; звіт про результати проведення закупівлі.
Під час моніторингу установлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (крім розміру та виду) не зазначено умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовником, не зазначивши в тендерній документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій, недотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено, що 07.12.2021 між Замовником та ТОВ СМ-Рембуд укладено договір підряду на виконання робіт № 26/2021 на суму 7 733 029,04 грн. Згідно з розділом 1 цього договору підрядник зобов’язується виконати роботи: Капітальний ремонт (теплова ізоляція огороджувальних конструкцій, заміна покрівлі) закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Колобок» Прилісненської сільської ради в селі Прилісне по вул. Сойне, 6А, Маневицького району Волинської області (ДК 021:2015 — 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до вимог проектно-кошторисної документації, у встановлений цим договором строк, а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи на умовах визначених цим договором. Згідно з розділом 14 цього договору невід’ємною частиною цього договору є: «Договірна ціна», «Календарний графік виконання робіт», «План фінансування робіт». Договір від 07.12.2021 № 26/2021 та додатки до нього не містять обсягів та видів робіт, які передбачені проектно-кошторисною документацією та підлягають виконанню.
Статтею 318 Господарського кодексу України передбачено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об’єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов’язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об’єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об’єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору.
Відповідно до пункту 7 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, зі змінами (далі – Загальні умови), умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Відповідно до пункту 15 Загальних умов у договорі підряду сторони зобов’язані визначити найменування об’єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об’єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору.
Типовий договір підряду в капітальному будівництві затверджено наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 (далі – Типовий договір підряду) та відповідно до пункту 3 Типового договору підряду склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені проектною документацією, яка є невід’ємною частиною договору.
Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов’язується збудувати і здати у встановлений строк об’єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов’язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов’язок не покладається на підрядника, прийняти об’єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Також, за нормою статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до вимог частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Оскільки договір від 07.12.2021 № 26/2021 не містить обсягів та видів робіт, він укладений не відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, чим порушено вимоги частини першої статті 41 Закону та не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 цього Закону.
Крім того, Замовником на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надані відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту (21.04.2022 та 25.04.2022) посадової особи органу державного фінансового контролю про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
03.05.2022 13:44 - 19.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.05.2022 13:44
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржено до суду.
Справа № 140/3885/22.
Волинський окружний адміністративний суд.
Дата публікації:
19.05.2022 14:45
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У період з 13.04.2022 р. по 03.05.2022 р. Західним офісом Держаудитслужби проводився моніторинг публічної закупівлі UA-2021-11-01-002345-a. За результатами моніторингу було складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-01-002345-a від 03 травня 2022 р. (далі по тексту – Висновок), у відповідності до якого було встановлено порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
- За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
- За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону та недотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 цього Закону.
- За результатами моніторингу установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
З даним висновком Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Колобок" Прилісненської сільської ради Маневицького району Волинської області категорично не згідний, вважає його протиправним та безпідставним з огляду на наступні обгрунтовані заперечення:
Як вбачається з констатуючої частини Висновку:
- під час моніторингу установлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (крім розміру та виду) не зазначено умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
- За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовником, не зазначивши в тендерній документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій, недотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
- Оскільки договір від 07.12.2021 № 26/2021 не містить обсягів та видів робіт, він укладений не відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, чим порушено вимоги частини першої статті 41 Закону та не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 цього Закону.
- Крім того, Замовником на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надані відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту (21.04.2022 та 25.04.2022) посадової особи органу державного фінансового контролю про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
В якості заперечення вищевказаних доводів, зазначаємо наступне:
- Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-01-002345-a містить розмір забезпечення тендерних пропозицій, який складає 42612.15 UAH, а також вид забезпечення тендерних пропозицій, а саме – страхова гарантія. Окрім того, у Тендерній документації Замовником було передбачено наступне: Учасник відкритих торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 42612,15 грн. (0,5 % очікуваної вартості закупівлі). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом дії тендерної пропозиції. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління) - надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління) у розширенні p7s через електронну систему закупівель. У гарантії обов’язково зазначається, що вона є безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником тендерної документації, відповідно до вимог «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на id закупівлі на порталі prozorro.gov.ua. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством. Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції, надання забезпечення тендерної пропозиції надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність), задля підтвердження права гарантування страхового фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації, відповідно до Закону України «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), внутрішні правила надання фінансових послуг, відповідно до виду добровільного страхування, затверджені фінансовою установою та зареєстровані Нацкомфінпослуг, що підтверджують обов’язок відшкодовувати страхові ризики внаслідок невиконання (неналежного виконання) Страхувальником вимог тендерної документації, відповідно до яких укладаються договори добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації. Зокрема, гарантія повинна містити такі реквізити:
- назву документа – «Страхова гарантія»;
- номер, дату та місце складання;
- повна назва, код ЄДРПОУ, юридична та фактична адреса принципала (страхувальника), (для принципала (страхувальника) фізичної особи, в т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім’я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформація про адресу реєстрації місця проживання, банківські реквізити;
- суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами;
- посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться закупівля у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії;
- повну назву бенефіціара (вигодонабувача), код ЄДРПОУ, юридична адреса;
- назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, юридична адреса;
- термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту);
- умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики);
- у гарантії обов’язково зазначається що принципал (страхувальник) ознайомлений з умовами гарантії;
- порядок та умови виплати страхового відшкодування.
Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на беніфеціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення пропозиції, виплата не може перевищувати триденний термін, про що зазначити в гарантії. Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затверджені фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Учасник повинен документально підтвердити проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації та надати договір добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Страхувальником вимог тендерної документації. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, будь-яким чином обмежують права бенефіціара.
Отже, Тендерна документація Замовника містить інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, а також виду забезпечення тендерних пропозицій (банківська гарантія, страхова гарантія або гарантія фінансової компанії). Наголошуємо, що учасники процедури закупівлі мали достатньо інформації щодо виду, розміру та умов забезпечення тендерної пропозиції, і наведене не завадило учасникам процедури закупівлі подати тендерні пропозиції, а Замовнику - здійснити їх розгляд та визначити переможців, та ніяк не вплинуло на кінцевий результат проведеної публічної закупівлі і не може бути підставою для застосування наслідків, які визначені у висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-01-002345-a від 03.05.2022.
- Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-01-002345-a містить інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 18 листопада 2021 10:14. Окрім того, кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений на кожному з майданчиків для проведення публічних закупівель. Наголошуємо, що учасники процедури закупівлі мали достатньо інформації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, і наведене не завадило учасникам процедури закупівлі подати тендерні пропозиції, а Замовнику - здійснити їх розгляд та визначити переможців, та ніяк не вплинуло на кінцевий результат проведеної публічної закупівлі і не може бути підставою для застосування наслідків, які визначені у висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-01-002345-a від 03.05.2022.
- Дійсно, 07.12.2021 між Замовником та ТОВ СМ-Рембуд укладено договір підряду на виконання робіт № 26/2021 на суму 7 733 029,04 грн. Згідно з розділом 1 цього договору підрядник зобов’язується виконати роботи: Капітальний ремонт (теплова ізоляція огороджувальних конструкцій, заміна покрівлі) закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Колобок» Прилісненської сільської ради в селі Прилісне по вул. Сойне, 6А, Маневицького району Волинської області (ДК 021:2015 — 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до вимог проектно-кошторисної документації, у встановлений цим договором строк, а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити такі роботи на умовах визначених цим договором. Згідно з розділом 14 цього договору невід’ємною частиною цього договору є: «Договірна ціна», «Календарний графік виконання робіт», «План фінансування робіт». При цьому Договір від 07.12.2021 № 26/2021 та додатки містять інформацію про обсяги та види робіт, які передбачені проектно-кошторисною документацією та підлягають виконанню.
Статтею 318 Господарського кодексу України передбачено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об’єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов’язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об’єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об’єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору.
Відповідно до пункту 7 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, зі змінами (далі – Загальні умови), умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Відповідно до пункту 15 Загальних умов у договорі підряду сторони зобов’язані визначити найменування об’єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об’єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору.
Типовий договір підряду в капітальному будівництві затверджено наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 (далі – Типовий договір підряду) та відповідно до пункту 3 Типового договору підряду склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені проектною документацією, яка є невід’ємною частиною договору. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що обсяги та види робіт, які передбачені проектно-кошторисною документацією та підлягають виконанню зазначені, зокрема у додатку 2 до договору підряду на виконання робіт № 26/2021 «Календарний графік виконання робіт». Даний додаток є невід’ємною частиною договору підряду.
Отже, висновки моніторингу про порушення нами частини першої статті 41 Закону та не дотриманню принципів здійснення публічних закупівель – є безпідставними.
Тому, Замовник не вбачає підстав для припинення зобов’язань за укладеним договором.
Додатково повідомляємо, що Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-01-002345-a від 03 травня 2022 р. буде оскаржено нами до суду в порядку та строки, визначені чинним законодавством.
Дата публікації звіту:
10.05.2022 14:49
Запити/Пояснення
Номер:
009c6284a26e47cbbeaf463604dad3c0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.04.2022 10:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-01-002345-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи є Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Колобок» Прилісненської сільської ради Маневицького району Волинської області розпорядником бюджетних коштів, якщо так, то чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-11-01-002345-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- з яких підстав у тендерній документації не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
- чому оголошення про проведення відкритих торгів, крім розміру та виду не містить умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
8d12b9fb24d74d5291fe1bbf439c5af8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2022 14:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-01-002345-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому договір підряду на виконання робіт від 07.12.2021 № 26/2021 укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, що суперечить вимогам статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (договір підряду не містить таких істотних умов, як обсяги робіт, що підлягають виконанню)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.