-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Відновлення дамби на р.Дністер в с.Дубівці Галицького району Івано-Франківської області, пошкодженої стихією 12-24 червня 2020 року. Капітальний ремонт.»
Місце виконання робіт: дамба на р.Дністер в с.Дубівці Галицького району Івано-Франківської області
Завершена
4 261 664.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 308.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 308.32 UAH
Номер:
8516bb923a7543ed9e2ed3f606825aab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-26-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2021 00:00
Період моніторингу:
26.11.2021 10:45 - 18.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
26.11.2021 №739
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 26.11.2021 №739
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-10-29-002355-b 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПМК-77» – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 06 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами), розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дністровського басейнового управління водних ресурсів (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію ТОВ «ПМК-77», протокол засідання тендерного комітету від 22.11.2021 №б/н, вимогу Замовника про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника від 02.12.2021.
Період усунення порушень:
06.12.2021 13:54 - 10.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2021 13:54
Запити/Пояснення
Номер:
643d7682407a41679599db5536f7188e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
01.12.2021 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Відновлення дамби на р.Дністер в с.Дубівці Галицького району Івано-Франківської області, пошкодженої стихією 12-24 червня 2020 року. Капітальний ремонт» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-29-002355-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПМК-77» те, що у довідці «Про обладнання і механізми» від 15.11.2021 №5 наданої учасником, відсутня інформація щодо наявності будівельних машин і механізмів, зазначених в підсумковій відомості ресурсів, наданій у складі договірної ціни учасника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Номер:
c0522a1037c642358d6ef1e16dfb53f0
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
02.12.2021 14:43
Опис:
У довідці про обладнання і механізми від 15.11.2021 №5 включене основне обладнання необхідне для виконання вказаних робіт як нами і вимагалось. У підсумковій відомості ресурсів включено і додаткове обладнання.