• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Водовловлювач типу напівхвиля

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Умови оплати для нерезидентів - Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в наступному порядку: - оплата в сумі ___ (95% від вартості продукції) протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію; - остаточний розрахунок в сумі ___ (5% від вартості продукції) протягом 45 календарних днів з дати підписання Сторонами технічного акту виконання Постачальником шеф-монтажних робіт поставленої продукції.

Завершена

57 377 989.28 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 290 000.00 UAH
Номер: ffb200fbb8d94e3b985c1cd801e667b4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-01-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.12.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 01.12.2022 14:22 - 23.12.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.12.2022 №78-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 01.12.2022 №78-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6.UA-2021-10-29-009637-a 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 676-80-96, ira.vozniuk1@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-01-05-000817-b ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 10 грудня 2021 року №б/н), запитання до процедури закупівлі від 19 листопада 2021 року, відповідь Замовника від 23 листопада 2021 року, вимоги про усунення порушень UA-2021-10-29-009637-a.b1 від 18 листопада 2021 року та UA-2021-10-29-009637-a.b2 від 19 листопада 2021 року, рішення Замовника від 23 листопада 2021 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ) від 14 лютого 2022 року №3053-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «СПЕЦПРОМТРАНСТЕХНІКА», ES Group Europe s.r.o., AWTEX GmbH, протокол розгляду тендерних пропозицій від 18 лютого 2022 року, протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 25 лютого 2022 року №33, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів за кошти від господарської діяльності підприємства (власний бюджет) від 30 березня 2022 року №53-122-01-22-11898 та пояснення від 06 грудня 2022 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 14.12.2022 14:02 - 20.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.12.2022 14:02

Запити/Пояснення