• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

3. Інформація про предмет закупівлі: 3.1. Найменування предмета закупівлі: КСМНЗ «Малобілозірська ДМШ» ВРР ЗО. Заміна системи опалення (ДК 021:2015 - 45231113-0, заміна трубопроводів). 3.2. Кількість послуги: 1 послуга. 3.3. Місце надання послуги: с. Мала Білозерка, вул. Поштова, б.8 3.4. Строк надання послуги: до кінця липня 2016 року. 3.5. Технічні та якісні вимоги до послуги: 3.5.1. Вид послуги: заміна системи опалення . 3.5.2. Вимоги до надання послуги: 1) кошторисна документація складається на підставі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"; 2) якість та технологія надання послуги повинна відповідати чинним будівельним нормам України; 3) надання послуги без залучення субпідрядних організацій; 4) гарантійний термін складає не менше 3 (трьох) років. 3.5.3. Надання послуги: - проведення заміни системи опалення КСМНЗ «Малобілозерська ДМШ»ВРР ЗО протягом червня-липня, у термін не пізніше 31.07.2016р.; - склад робіт та вимоги відповідно до дефектного акту (Додаток 1); - вартість вказується з врахуванням усіх необхідних для надання послуги витрат; - оплата здійснюється за фактично надану послугу згідно акту виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 після сумісної перевірки виконаних робіт; перерахування попередньої оплати не передбачено.

4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. 4.1. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - оригінал виписки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців; - оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій; - оригінал свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - оригінал ліцензії на господарську діяльність, пов'язану із створенням об'єктів архітектури, з додатками (якщо наявність такої передбачена чинним законодавством України); - копія статуту (іншого установчого документу), сторінки із зазначенням виду діяльності (капітальні та/або поточні ремонти), що дає право учаснику подавати пропозицію для участі в закупівлі з поточного ремонту покрівлі, а також інших документів (протокол загальних зборів учасника, наказ про призначення), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю; - копія балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період; - оригінал гарантійного листа про незалучення субпідрядних організацій для виконання предмету закупівлі; - інформація про учасника закупівлі (Додаток 3); - Довідка у довільній формі з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням П.І.Б., посади; - Довідка у довільній формі з інформацією про наявність матеріально-технічної бази учасника із зазначенням обладнання, що необхідне для надання послуги; - Довідка у довільній формі з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів із зазначенням предмету, суми договору/договорів, року виконання робіт, назви замовників та їх телефонів. 4.2. Учасник, що знаходиться на стадії Кваліфікації повинен документи, перелічені в п.4.1, надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді протягом одного робочого дня після виходу на стадію Кваліфікації, якщо такі документи не були подані до початку аукціону. Неподання або неповне подання Учасником в складі пропозиції документів, перелічених в п.4.1, є підставою для дискваліфікації пропозиції Учасника. 5. Інша інформація: учасник, якого визнано переможцем закупівлі, при укладанні договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи: - розрахунок загальної вартості послуги (договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, пояснювальна записка) у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону (кінцевий варіант ціни). Якщо учасник-переможець не надав вказані в п.5 документи, його пропозицію буде дискваліфіковано та обрано іншого переможця. 6. Термін укладання договору: не раніше, ніж через 3 робочих дні, і не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця.

Торги відмінено

85 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 858.00 UAH