3. Інформація про предмет закупівлі: 3.1. Найменування предмета закупівлі: КСМНЗ «Малобілозірська ДМШ» ВРР ЗО. Заміна системи опалення (ДК 021:2015 - 45231113-0, заміна трубопроводів). 3.2. Кількість послуги: 1 послуга. 3.3. Місце надання послуги: с. Мала Білозерка, вул. Поштова, б.8 3.4. Строк надання послуги: до кінця липня 2016 року. 3.5. Технічні та якісні вимоги до послуги: 3.5.1. Вид послуги: заміна системи опалення . 3.5.2. Вимоги до надання послуги: 1) кошторисна документація складається на підставі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"; 2) якість та технологія надання послуги повинна відповідати чинним будівельним нормам України; 3) надання послуги без залучення субпідрядних організацій; 4) гарантійний термін складає не менше 3 (трьох) років. 3.5.3. Надання послуги: - проведення заміни системи опалення КСМНЗ «Малобілозерська ДМШ»ВРР ЗО протягом червня-липня, у термін не пізніше 31.07.2016р.; - склад робіт та вимоги відповідно до дефектного акту (Додаток 1); - вартість вказується з врахуванням усіх необхідних для надання послуги витрат; - оплата здійснюється за фактично надану послугу згідно акту виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 після сумісної перевірки виконаних робіт; перерахування попередньої оплати не передбачено.
4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. 4.1. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - оригінал виписки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців; - оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій; - оригінал свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - оригінал ліцензії на господарську діяльність, пов'язану із створенням об'єктів архітектури, з додатками (якщо наявність такої передбачена чинним законодавством України); - копія статуту (іншого установчого документу), сторінки із зазначенням виду діяльності (капітальні та/або поточні ремонти), що дає право учаснику подавати пропозицію для участі в закупівлі з поточного ремонту покрівлі, а також інших документів (протокол загальних зборів учасника, наказ про призначення), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю; - копія балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період; - оригінал гарантійного листа про незалучення субпідрядних організацій для виконання предмету закупівлі; - інформація про учасника закупівлі (Додаток 3); - Довідка у довільній формі з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням П.І.Б., посади; - Довідка у довільній формі з інформацією про наявність матеріально-технічної бази учасника із зазначенням обладнання, що необхідне для надання послуги; - Довідка у довільній формі з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів із зазначенням предмету, суми договору/договорів, року виконання робіт, назви замовників та їх телефонів. 4.2. Учасник, що знаходиться на стадії Кваліфікації повинен документи, перелічені в п.4.1, надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді протягом одного робочого дня після виходу на стадію Кваліфікації, якщо такі документи не були подані до початку аукціону. Неподання або неповне подання Учасником в складі пропозиції документів, перелічених в п.4.1, є підставою для дискваліфікації пропозиції Учасника. 5. Інша інформація: учасник, якого визнано переможцем закупівлі, при укладанні договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи: - розрахунок загальної вартості послуги (договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, пояснювальна записка) у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону (кінцевий варіант ціни). Якщо учасник-переможець не надав вказані в п.5 документи, його пропозицію буде дискваліфіковано та обрано іншого переможця. 6. Термін укладання договору: не раніше, ніж через 3 робочих дні, і не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця.
Період оскарження:03.06.2016 15:22 - 08.06.2016 16:00
Скарга
Очікує розгляду
Оскарження
Номер:2471fce88f0b4199bf3b1ba3ff56aa89
Пов'язана кваліфікація:ФЛП Долгов Валерий Александрович, UA-EDR 2201105139
Ідентифікатор запиту:UA-2016-06-03-000147-b.a3
Назва:Оскарження
Скарга:
В пункті 296.3 ст.296 ПКУ не зазначено, що декларація платника єдиного податку 3-ої групи є фінансовим звітом, а в п. 4.1. вимоги до кваліфікації учасників не зазначено, що треба подати декларацію платника єдиного податку. Ми будемо оскаржувати протокол засідання комітету з конкурсних торгів №6 від 14.06.2016 року про дискваліфікацію ФОП Долгова В.О.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:15.06.2016 17:24
Вирішення:У пункті 4.1.6, на наш погляд, зрозуміло вказано -копія балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період- як і зрозуміло, на нашу думку, для всіх Учасників, що для юридичних осіб і для ФОП ці документи не однакові.
Щодо оскарження,то це ваше право гарантовано законодавством.
Статус вимоги:Задоволено
Задовільнена:Ні
Автор:Долгов Валерий Александрович, Долгов Валерий Александрович +380676199494 dolgov_tok@mail.ru
resolved
0
pending
Скарга
Очікує розгляду
Дискваліфікація переможця
Номер:f091441b080747aa95f9807bfd11fa18
Пов'язана кваліфікація:ФЛП Долгов Валерий Александрович, UA-EDR 2201105139
Ідентифікатор запиту:UA-2016-06-03-000147-b.a2
Назва:Дискваліфікація переможця
Скарга:
Просимо Вас переглянути протокол засідання комітету з конкурсних торгів №6 від 14.06.2016 року в зв'язку з нашою незгодою щодо дискфаліфікації учасника торгів ФОП Долгова В.О.
По перше: Щодо п 4.1. вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтверження
Учасник повинен надати скановані оригінали своїх документів, а не копії завірені печаткою
п.4.1.6 - копія балансу та звіту про фінансові результати за останній період-
Відповідно до ст.1 дія "Порядку подання фінансової звітності" (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів), затвердженого Постановою Кабінету міністрів України №419 від 28 лютого 2000 року поширюються лише на юридичних осіб, фізичні-особи підприємці не надають зазначені документи.
По друге: ФОП Вертелецький В.І. надав витяг з реєстру платників єдиного податку №102 від 07.06.2016р де вказано, що він є платником єдиного податку 2 групи
Відповідно ст. 291.4. Податкового Кодексу України від 02.12. 2010 року № 2755-VІ з змінами та доповненнями, друга група - фізичні особи-підприємці, можуть здійснювати господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та / або населенню. Ви Замовник - Відділ Культури І Туризму Василівської Районної Державної Адміністрації Запорізької Області є не прибутковою організацією і не можете заключати договора з фізичними-особами підприємцями, котрі відносяться до другої групи спрощенної системи опадкування.
По трете. В нашій "Ціновій пропозиції" було чітко написано, що ми погоджуємося виконати Роботи, зазначені у Договорі протягом червня-липня не пізніше 31.07. 2016 року з дня підписання Договору. А формулювання тексту не раніше 10 днів, не помилка і на дискваліфікацію нас як учасника не впливає.
Четверте. Крітерия вибору переможця Вами була зазначена ціна -100%. Ми надали меньшу ціну, а саме 83000,00 грн.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:15.06.2016 14:47
Вирішення:По-перше, згідно п. 4.1 вами не надано Декларацію єдиного податку, що для підприємців третьої групи є фінансовим звітом і подається раз на календарний квартал (п.296.3 cт.293 ПК), тобтo декларацію вони надають протягом 40 кaлeндарних днів, наcтyпних за останнім калeндapним днем звітного (податкового) квартaлу (зг.пп.49.18.2 cт.49 ПKУ).
По- друге, відділ культури і туризму може заключати договора з фізичними особами-підприжмцями 2-гої групи.
По-третє, термін для укладання договору встановлено ЗУ " Про закупівлю" та нашими внутрішніми нормативними актами та не має відношення до строку дії договору.
Статус вимоги:Задоволено
Задовільнена:Ні
Автор:Долгов Валерий Александрович, Долгов Валерий Александрович +380676199494 dolgov_tok@mail.ru
resolved
0
pending
Скарга
Очікує розгляду
Обжалование
Номер:89484e0ac9d742b7a87c04c0f80bea60
Пов'язана кваліфікація:ФЛП Долгов Валерий Александрович, UA-EDR 2201105139
Ідентифікатор запиту:UA-2016-06-03-000147-b.a1
Назва:Обжалование
Скарга:
Прошу указать причину отказа нашей организации как победителя в рассмотрении тендерного предложения.
Дата прийняття скарги до розгляду:15.06.2016 10:11
Вирішення:1.Учасник торгів ФОП Долгов В.О. не надав документу по п. 4.1.6 - копія балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період.
2.Учасник у наданих ним «Цінових пропозиціях» «зобов»язується підписати договір із Замовником не раніше, ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір», що не відповідає п.6 Інструкції, оскільки є крайнім терміном.
Статус вимоги:Задоволено
Задовільнена:Ні
Автор:Долгов Валерий Александрович, Долгов Валерий Александрович +380676199494 dolgov_tok@mail.ru