• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП "Південний" з/на роботу

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2022 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 323 333,00 грн. без ПДВ/ 8 787 999,60 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.11.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати: поетапна оплата за фактично надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту здавання – приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту здавання – приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 26.11.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

7 323 333.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 616.67 UAH
Номер: 2bc93ec402e548978d3aab16caa62e5c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-14-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.10.2022 15:25 - 04.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 14.10.2022 № 299 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14.10.2022 № 299 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 15 UA-2021-10-26-003751-a 26.10.2021 Південна філія ДП "АМПУ" Код ЄДРПОУ: 38728549 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів встановлено порушення вимог передбачених нормою пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КРИВОРОЖТРАНС" встановлено порушення абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, як наслідок, порушення вимоги пункту 2 частини 1 статті 32 Закону №922 та пункту 2 частини 2 статті 32 № 922. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922, розгляду тендерної пропозиції переможця ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧТРАНС", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939- ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі Закон №922), дотримання Замовником вимог Закону №922 під час розгляду тендерної (-их) пропозиції (-й) учасника (-ів), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно правових актів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Південна філія ДП "АМПУ" UA-P-2021-09-27-001490-c (далі Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-10-26-003751-a, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 26.10.2021 (далі Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧТРАНС" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРОЖТРАНС", протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір (про надання послуг) №359-В-ПВФ-21 від 31.12.2021 та пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Крім цього, відповідно до пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) Державну аудиторську службу зобов’язано забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Так, відповідно до статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом № 922-VIII. Моніторингом установлено, що Замовник є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Однак, на запит Східного офісу Держаудитслужби Замовником надано відповідь, яка не містить інформацію про посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, Замовником порушено вимоги норми пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). Окрім того, аналізом питання дотримання Замовником вимог Закону №922 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КРИВОРОЖТРАНС" установлено наступне. Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1.2 частини 1 Розділу І Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до цієї тендерної документації. До довідки додаються чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (оригінали або завірені Учасником копії), видані кожному із перелічених у довідці водіїв довідка про проходження обов`язкового медичного огляду водіями. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації скановані копії документів, які долучаються учасником процедури закупівлі до тендерної пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ. У складі тендерної пропозиції ТОВ "КРИВОРОЖТРАНС" завантажена Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі вих. №148 від 26.11.2021 та (файл: Дов вод.PDF 26 листопада 2021 12:56) де у пункті 9 зазначений Седунов Сергій Валентинович та завантажена Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом №263281 (файл: Мед вод_.PDF26 листопада 2021 12:56), яка завантажена учасником не належної якості, що не дає можливість коректно прочитати документ, зокрема на зворотній бік Медичної довідки колонку де ставиться відмітка про придатність або , як це регламентовано Положенням про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженим Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80 та Зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22 лютого 2013 р. за № 308/22840. Вказане не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Натомість ТОВ "КРИВОРОЖТРАНС" допущено до аукціону. При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника. Як наслідок, Замовником недотримано вимоги пункту 2 частини 1 статті 32 Закону №922 про закупівлі в частині не відміни замовником торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Крім того, вказане призвело до порушення пункту 2 частини 2 статті 32 Закону № 922 відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень: 08.11.2022 18:35 - 23.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.11.2022 18:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Східного офісу Держаудитслужби від 08.11.2022 по відкритим торгам на предмет закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП «Південний» з/на роботу, оголошення UA-2021-10-26-003751-а 26.10.2021 Замовником – Південною філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрацією морського порту Південний) в електронній системі закупівель Прозорро оприлюднено оголошення про проведення закупівлі по відкритим торгам на предмет закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП «Південний» з/на роботу (надалі також – Процедура закупівлі), оголошення UA-2021-10-26-003751-а. За результатами зазначеної Процедури закупівлі 31.12.2021 укладений договір про надання послуг № 359-В-ПВФ-21. Наказом Східного офісу Держаудитслужби (надалі також – Східний офіс) від 14.10.2022 № 299 Про початок здійснення моніторингу закупівель було розпочато моніторинг вищезазначеної Процедури закупівлі. 20.10.2022 Східним офісом був надісланий запит про надання пояснення (надалі також – Запит) із питанням стосовно розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, його технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості, а також сторінки власного/офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів, де розміщено таку інформацію. 24.10.2022 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено відповідь на зазначений Запит. 08.11.2022 (КЕП підписанта накладено о 18:35) в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок Східного офісу про результати моніторингу процедури закупівлі (надалі також – Висновок), яким було встановлено порушення законодавства у сфері закупівель та зобов’язано Замовника «здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі також – Закон) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Отже, враховуючи вищезазначені норми чинного законодавства, Замовник зазначає, що вказаний Висновок є неконкретизованим та необґрунтованим, таким, що не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, а зміст такого висновку спонукає замовника до самостійного визначення заходів усунення виявлених порушень, у зв’язку з чим Замовник із зазначеним Висновком не погоджується у повному обсязі, та надає свої заперечення до Висновку, враховуючи наступне. Так, у Висновку було зазначено, що Замовником на Запит надано відповідь, яка не містить інформації про посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Внаслідок зазначеного Замовником, на думку Східного офісу, порушено вимоги норми пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). Що стосується розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості на процедури закупівлі: Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення повідомляємо: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів. Витрати на зазначені послуги передбачені фінансовим планом на 2022 рік. Очікувана вартість була розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (із змінами), та склала 7 323 333,00 грн. (без ПДВ)/ 8 787 999,60 грн. (з ПДВ), детальний опис обґрунтування очікуваної вартості додається. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 4 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економіки України) та Закону України «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю. Слід зазначити, що вказана стаття містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація про очікувану вартість предмета закупівлі зазначена у оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Варто зазначити, що інформація, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» оприлюднена в строки, передбачені Законом. Відповідно до п.1 ч.1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» основною функцією Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель. Таким чином, із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі. Враховуючи вищевикладене, ДП «АМПУ», як єдиним власником веб-сайту, було прийнято рішення не розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайту. Крім того, з системи електронних закупівель вбачається, що Процедура закупівлі UA-2021-10-26-003751-а проводилась за власні кошти Замовника (кошти від господарської діяльності підприємства), що підтверджується планом закупівлі, який розміщений за посиланням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-09-27-001490-c. Таким чином, Замовник не є суб’єктом, який розпоряджається або використовую кошти державного бюджету. Крім того, у Висновку також зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Криворожтранс» завантажена медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом неналежної якості, що не дає можливості коректно прочитати документ. Таким чином, щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник повідомляє наступне. Учасником процедури закупівлі ТОВ «КРИВОРОЖТРАНС» у складі тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 26.11.2021 № 148. До довідки надані копії посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії, довідки про проходження обов’язкового медичного огляду водіями та поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або договори страхування або поліси обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті на кожного з перелічених в Довідці водіїв, проте чотири із вищезазначених довідок про проходження медичного огляду були не належної якості з відсутнім рівнем чіткості, тому не забезпечено можливість коректно прочитати дані документи, про що й було повідомлено учасника 07 грудня 2021 року в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі ТОВ «КРИВОРОЖТРАНС» мав можливість виправити вказані невідповідності протягом 24 годин з моменту їх розміщення в електронній системі закупівель, але вимога була виконана частково. Відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 5 до ТД), для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен мати в наявності комфортабельні автобуси у кількості, що забезпечує перевезення пасажирів за всіма напрямками та у кількості, що зазначені в маршрутах 1-7. Окрім цього, учасник повинен мати в наявності додатково щонайменш 2 од. автобусів (пасажиромісткістю не менш ніж 49 посадочних місць) для здійснення заміни у разі виходу з ладу автобуса під час надання послуг та ще 2 од. автобусів для виконання попередніх заявок (разових). Загалом це має бути 11 од. автобусів (7 од. автобусів для роботи на маршрутах 1-7, 2 од. автобусів для роботи за попередніми заявками та 2 од. автобусів для можливості здійснення заміни у разі виходу з ладу автобуса під час надання послуг). Учасником ТОВ «КРИВОРОЖТРАНС» в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі, було надано 12 водіїв, в той час як для надання послуг цілком достатньо 11 водіїв відповідно до максимально-необхідної кількості автобусів. Таким чином, завантажена медична довідка учасником ТОВ «КРИВОРОЖТРАНС» на водія Седунова Сергія Володимировича, яка початково була неналежного рівня чіткості та згодом не була виправлена, Замовником до уваги не приймалась та не розглядалась, оскільки всі інші водії, які зазначені в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі, повністю відповідають вимогам Замовника. Таким чином, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КРИВОРОЖТРАНС» та з урахуванням усунення невідповідностей, встановлено, що Учасник ТОВ «КРИВОРОЖТРАНС» відповідає кваліфікаційним критеріям, всстановленими Замовником в Тендерній документації та тендерна пропозиція Учасника ТОВ «КРИВОРОЖТРАНС» відповідає умовам Тендерної документації Замовника, внаслідок чого й було допущено до аукціону. Крім того, пунктом 3 оскаржуваного Висновку Східний офіс зобов`язує Замовника здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Тобто оскаржуваним висновком Східний офіс не зобов`язує позивача усунути виявлені порушення законодавства, а фактично зобов`язує Замовника дотримуватися вимог законодавства на майбутнє, вказуючи у пункті 3 висновку про те, що встановлені порушення усунути неможливо. Зазначення Держаудитслужбою у висновку Вимоги про необхідність «здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому» без конкретизації яких саме заходів має вжити замовник та без визначення способу усунення виявлених під час моніторингу порушень (не визначив передбачений законом спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень), фактично спрямованої на майбутнє вимоги, свідчить про його нечіткість та невизначеність, що є порушенням вимог Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» в частині змісту Висновку як акта індивідуальної дії. Отже, зобов`язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення має передбачати чітке визначення способу усунення такого порушення, яке у Висновку – відсутнє. Враховуючи викладені у запереченні на Висновок обставини, вважаємо зазначені у Висновку порушення необґрунтованими та протиправними, оскільки Замовником були виконані всі передбачені чинним законодавством дії. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Враховуючи зазначене, необхідно зауважити, що Замовник має на меті скористатись наданим йому правом на оскарження Висновку до суду. З врахуванням вищезазначеного, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) просить прийняти до уваги наведені аргументовані заперечення до Висновку в прийнятті подальшого рішення.
Дата публікації звіту: 15.11.2022 15:45

Запити/Пояснення