• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП "Південний" з/на роботу

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2022 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 323 333,00 грн. без ПДВ/ 8 787 999,60 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.11.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати: поетапна оплата за фактично надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту здавання – приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту здавання – приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 26.11.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

7 323 333.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 616.67 UAH
Номер: 4794203254be47a38b741cbc3e0a6bf1
Внутрішній номер закупівлі: 12152923
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-26-003751-a   
Замовник: Південна філія ДП "АМПУ"
Контактна особа: Волошанюк Наталія Романівна 0487381786 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua http://yuz-uspa.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезенняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 7 323 333.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 36 616.67 UAH
Період уточнення: 26.10.2021 14:03 - 16.11.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 26.10.2021 14:03 - 26.11.2021 15:00
Період прекваліфікації: 26.11.2021 15:02 - 19.12.2021 00:00
Аукціон: 20.12.2021 12:10 - 20.12.2021 12:33
Період кваліфікації: 20.12.2021 12:33 - 20.12.2021 16:05
Період завантаження договору: 20.12.2021 16:05 - 09.01.2022 16:05
Умови оплати:
інша подія - 80%
інша подія - 20%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП "Південний" з/на роботу
Код ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Учасник
Початкова / Кінцева пропозиція
Результати прекваліфікації
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧТРАНС"

Оскарження: 20.12.2021 16:05 - 31.12.2021 00:00
Початкова пропозиція 6 800 000.00 UAH без ПДВ /
6 800 000.00 UAH без ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
13.12.2021 14:55
Результати кваліфікації
Переможець
20.12.2021 16:05
Відповіді на вимоги 11
Документи 106
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРОЖТРАНС"

Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 7 100 000.00 UAH без ПДВ /
7 063 383.33 UAH без ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
13.12.2021 14:55
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 79
Скарги 0

Контракти

Номер: 203afba743ce433cb3b85606db049e0d
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-26-003751-a-a1
Постачальник: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧТРАНС"
Номер договору: 359-В-ПВФ-21
Сума договору: 9 242 124.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 7 701 770.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 31.12.2021 00:00 - 15.03.2023 00:00
Дата підписання: 31.12.2021 00:01
Статус:
Виконаний
pdf
359-В-ПВФ-21 від 31.12.2021 ТОВ ПІВНІЧ ТРАНС.pdf
docx
Звіт про результати проведення закупівлі Послуги автоперевіз...
docx
Повідомлення про внесення змін до договору 359-В-ПВФ-21 від...
pdf
ду 1 к 359-В-ПВФ-21 від 31.12.2021 ПП ПІВНІЧТРАНС.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ду 2 к 359-В-ПВФ-21 від 31.12.2021 ТОВ ПІВНІЧ-ТРАНС.pdf
docx
Повідомлення про виправлення помилки.docx
docx
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю № 3...
p7s
sign.p7s
docx
Звіт про виконання договору про закупівлю № 359-В-ПВФ-21 від...
p7s
sign.p7s