-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП "Південний" з/на роботу
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2022 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 323 333,00 грн. без ПДВ/ 8 787 999,60 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.11.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати: поетапна оплата за фактично надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту здавання – приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту здавання – приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 26.11.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
мін. крок: 0.5% або 36 616.67 UAH
-
Код ЄДРПОУ:
38728549
-
Додаткова контактна особа:
Волошанюк Наталія Романівна 0487381786 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua
-
Додаткова контактна особа:
Кафтан Віталій Валерійович 048 7381734 Vitalii.Kaftan@pf.uspa.gov.ua
-
Додаткова контактна особа:
Мошун Наталія Володимирівна 0487381719 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua
-
Додаткова контактна особа:
Малакаєва Яна Іванівна 0487381836 Yana.Malakaieva@pf.uspa.gov.ua
-
Адреса:
65481, Україна, Одеська область, Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
- Подіяінша подія
- Описпоетапна оплата за фактично надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту здавання – приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту
- Розмір80%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 банківські дні
- Подіяінша подія
- Описпротягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту здавання – приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту
- Розмір20%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
05523553
-
Контактна особа:
ПІВНІЧТРАНС ПАТ "ПІВНІЧТРАНС" 380487502151 OSSHERSTNEVA@SARMONTGROUP.COM http://www.severtrans.at.ua
-
Адреса:
65025 , Україна, Одеська область, Одеса, 65025, Одеська обл., м. Одеса, 21 км Старокиївської дороги
Оскарження: 20.12.2021 16:05 - 31.12.2021 00:00
6 800 000.00 UAH без ПДВ
-
Код ЄДРПОУ:
43143620
-
Контактна особа:
Василь Макаренко 380930788759 LLC.KRT.2021@gmail.com
-
Адреса:
50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ АТО, будинок 30В, КАБІНЕТ 326
7 063 383.33 UAH без ПДВ
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
05523553
-
Контактна особа:
ПІВНІЧТРАНС ПАТ "ПІВНІЧТРАНС" 380487502151 OSSHERSTNEVA@SARMONTGROUP.COM http://www.severtrans.at.ua
-
Адреса:
65025 , Україна, Одеська область, Одеса, 65025, Одеська обл., м. Одеса, 21 км Старокиївської дороги