-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень на вул. Т. Окуневського,1 у м. Львів» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
3 175 776.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 878.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 878.88 UAH
Номер:
87f34cfd3f80445faf8f592bc3147385
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-13-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.07.2022 00:00
Період моніторингу:
13.07.2022 10:07 - 04.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.07.2022 № 180
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункту 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 12.07.2022 № 180
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2021-10-26-000717-a Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради Капітальний ремонт приміщень на вул. Т. Окуневського, 1 у м. Львові» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація 3 175 776,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.10.2021 № 61 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ЕТАЛОН-КОМ» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 12.11.2021 № 68, від 18.11.2021 № 72, від 22.11.2021 № 73 та від 16.12.2021 № 87, повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2021, договір від 29.12.2021 № 0128122021, додаткові угоди від 29.12.2021 № 01/2021, від 31.01.2022 № 02/2022, від 04.04.2022 № 03/2022, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.11.2021 № 26361-р/пк-пз та від 06.12.2021 № 27065-р/пк-пз, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 18.07.2022 та від 29.07.2022.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
04.08.2022 10:58 - 10.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.08.2022 10:58
Запити/Пояснення
Номер:
24111a043ed94731917f24229d1f7ac4
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
14.07.2022 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2022 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6c980a5c18b04bf1befc0280c0aed518
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.07.2022 13:11
Опис:
За результатами розгляду Вашого Запиту повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Капітальний ремонт приміщень на вул. Т. Окуневського, 1 у м. Львів», що підтверджений Експертним звітом (позитивним) філії ДП «Укрдержбудекспертиза» від 06.09.2021 № 14-0740/01-21 (документи додаються).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося шляхом сумування таких глав Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Капітальний ремонт приміщень на вул. Т. Окуневського, 1 у м. Львів»:
- Разом по главах 1-9: 2 540 499 грн;
- Прибуток: 43 042 грн;
- Адміністративні витрати: 7 868 грн;
- Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва: 55 071 грн;
- ПДВ: 529 296 грн;
Всього: 3 175 776 грн.
2. З Обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт приміщень на вул. Т. Окуневського,1 у м. Львів» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель: UA-2021-10-26-000717-a на очікувану вартість – 3 175 776 грн. можна ознайомитися за посиланням:
https://www.osvitalviv.com.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-kapitalniy-remont-primishhen-na-vul-t-okunevs-2/.
Номер:
37b64537266843d19aa99e0d4f5ee426
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
26.07.2022 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2022 00:00
Опис:
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин, було продовжено строк виконання робіт та строк дії договору від 29.12.2021 № 0128122021?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3db8b75673204e98a7f599c5802dc258
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.07.2022 11:01
Опис:
За результатами розгляду Вашого Запиту повідомляємо наступне.
Пунктами 3.4 і 5.4 Договору № 0128122021 від 29.12.2021 на виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт приміщень на вул. Т. Окуневського,1 у м. Львів» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) передбачено:
«3.4. Строки виконання зобов'язань щодо виконання робіт можуть продовжуватись Сторонами у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі.»
«5.4. Бюджетні зобов'язання за Договором виникають між Сторонами у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.»
Зважаючи на те, що на виконання ухвали Львівської міської ради від 31.12.2021 № 1973 «Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2022 рік» управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради бюджетні асигнування, тобто повноваження розпорядника бюджетних коштів, надане відповідно до бюджетного призначення, на взяття бюджетного зобов’язання та здійснення платежів, яке має кількісні, часові та цільові обмеження, отримало в третій декаді січня 2022 року відповідно до Довідки від 21.01.2022 № 24 про зміни до річного розпису бюджету на 2022 рік, а розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій був здійснений 24.01.2022 відповідно до Довідки від 24.01.2022 № 13а про зміни до кошторису на 2022 рік, було прийнято рішення про продовження терміну дії договору від 29.12.2021 № 0128122021 з одночасним коригуванням Календарного плану виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень на вул. Т. Окуневського, 1 у м. Львів» (додаток 2 до договору).
Принагідно інформуємо, що Додатковий договір № 02/2002 від 31.01.2022 року до Договору № 0128122021 від 29.12.2021 був укладений за згодою двох сторін.