• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання для закладів освіти)

Торги відмінено

299 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 495.00 UAH
Номер: 376d3a85ba2e410fbd5c5c64b8f192ca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-16-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.11.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 17.11.2021 12:39 - 09.12.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.11.2021 № 494 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.11.2021 №494 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2021-10-23-006939-b 23.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 99) 301-99-91, polinasinko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 22 частини першої статті 1 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом відміни торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Краснопільської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.10.2021, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 25.10.2021 та від 26.10.2021, роз’яснення Замовника від 28.10.2021 та від 29.10.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.11.2021, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Землякової Карини Миколаївни, вимогу про усунення невідповідностей до 12.11.2021, протокол прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.11.2021 № 93, повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2021 року. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 за № 500/34783, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник). Моніторингом встановлено, що відповідно до Технічного завдання додатку 1 до тендерної документації Замовник має намір придбати наступні товари: проектор у кількості 4 шт., інтерактивна дошка у кількості 4 шт., ноутбук у кількості 4 шт. за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Однак, товар – ноутбуки не є телевізійним та аудіовізуальним обладнанням та відноситься до коду ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина). Отже, Замовником невірно обрано код предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником для товару ноутбуки. Таким чином, Замовник в межах єдиної процедури закупівлі здійснює закупівлю двох різних предметів закупівлі (за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) та за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання), що є порушенням вимог пункту 22 частини першої статті 1 Закону. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 22.11.2021 09:15 - 07.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.11.2021 09:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Рішенням уповноваженої особи відділу освіти Краснопільської селищної ради у протоколі № 98 від 23.11.2021 року на виконання зобов'язання відкриті торги Код ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання для закладів освіти) відмінено з підстави ст. 32 ч. 1 п. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме Замовником невірно обрано код предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником для товару ноутбуки.
Дата публікації звіту: 23.11.2021 19:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Так
Опис: .
Дата публікації: 06.12.2021 08:10