• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«КОД ДК 021:2015 44140000-3 – ПРОДУКЦІЯ, ПОВ’ЯЗАНА З КОНСТРУКЦІЙНИМИ МАТЕРІАЛАМИ (ТРУБИ НАПІРНІ З ПОЛІЕТИЛЕНУ ДЛЯ ПОДАЧІ ХОЛОДНОЇ ВОДИ)»

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, за винятком документів та інформації, передбачених ч.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію мовою передбачуваною законодавством країни, де він зареєстрований з обов’язковим наданням автентичного перекладу на українську мову(у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача).

Торги відмінено

1 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
Номер: 8fb394ec2ff04eecada95836641dff6c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-22-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.05.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.06.2022 11:39 - 24.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 31.05.2022 № `152 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 31.05.2022 №152 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2021-10-23-002738-b 23.10.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код за ЄДРПОУ 03341305) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини 3 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення частини 12 статті 29 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію Замовника, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі колегія АМКУ) від 10.01.2022 № 331-р/пк-пз, коментар Замовника щодо усунення порушення від 08.02.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2022, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.06.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2022, інформацію про відміну тендера, опубліковану в електронній системі закупівель 13.06.2022. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до частини 3 статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тис. євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Моніторингом установлено, що на дату оголошення закупівлі очікувана вартість предмета закупівлі (товар) не перевищувала межі, встановлені вищезазначеною нормою Закону. При цьому внаслідок оголошення процедури про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів з дня його оприлюднення. Відповідно до пояснення, оприлюдненного Замовником в електронній системі закупівель слідує, що предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Всі закупівлі здійснюються відповідно до річного плану Замовника. Станом на 23.10.2021 (дата внесення змін до річного плану та дата оголошення відкритих торгів по закупівлі UA-2021-10-23-002738-b) по коду ДК 44140000-3 – продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами вже були оголошенні закупівлі, сукупна очікувана вартість яких (за показником четвертої цифри коду) вже перевищувала 133 тисяч євро, тому Замовником оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю UA-2021-10-23-002738-b відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Проте аналізом електронної системи закупівлі встановлено, що 23.10.2021 Замовником заплановано (річний план закупівлі UA-Р-2021-10-23-001834-b) та оголошено за кодом ДК 021:2015:44140000-3 – Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами лише одну процедуру закупівлі очікуваною вартістю 1 950 000,00 грн, що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 63772,59 євро (курс на 23.10.2021 – 30,5774 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб- сайт Національного банку України). Таким чином Замовником на порушення частини 3 статті 10 Закону в електронній системі закупівлі оприлюднено оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі з англійською мовою внаслідок чого відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів з дня його оприлюднення. Відповідно до даних електронної системи закупівель АМКУ своїм рішенням від 10.01.2022 № 331-р/пк-пз зобов’язав Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельний дім «ЄВРОТРУБПЛАСТ». Замовником в електронній системі закупівель 08.02.2021 опубліковано коментар про усунення порушення та відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2022 скасовано рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельний дім «ЄВРОТРУБПЛАСТ». Відповідно до частини 12 статті 29 Закону якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. На початок проведення моніторингу тендерна пропозиція ТОВ «Торгівельний дім «ЄВРОТРУБПЛАСТ» має статус «Очікує рішення». На момент проведення моніторингу на порушення частини 12 статті 29 Закону протокол розгляду тендерних пропозицій з результатами розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону) в електронній системі закупівель відсутній. Аукціон та оцінка тендерних пропозицій не проведені, рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі та інформація про укладення договору в електронній системі закупівлі відсутні. Відповідно до пояснення Замовника слідує, що строки на розгляд тендерних пропозицій по закупівлі UA-2021-10-23-002738-b сплинув, а рішення так і не було прийнято. При цьому пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма Закону є імперативною, а отже обов’язковою до виконання. Під час проведення моніторингу на підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2022 та відповідно до інформації про відміну, опублікованої в електронній системі закупівель 13.06.2022 тендер відмінено через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 23.06.2022 19:42 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2022 19:42

Запити/Пояснення