-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі Красноградського багатопрофільного ліцею та благоустрою прилеглої до нього території за адресою: вул. 19 Вересня, 119А, м. Красноград, Харківської області
Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради». Україна, 63304, Харківська обл., місто Красноград, вул.Соборна, будинок 77. ЄДРПОУ 43991328. Категорія п.3 ч.4. ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі). Вид закупівлі аб. 1., п. 5, ч. 2, ст 4 (відкриті торги).Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою.
Завершена
35 496 544.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 1 064 896.32 UAH
мін. крок: 3% або 1 064 896.32 UAH
Номер:
e06ecdecd04f44cba62ad3e260bcf037
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-02-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2021 00:00
Період моніторингу:
02.12.2021 13:49 - 24.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.11.2021 510
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 30.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 30.11.2021 № 510
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
47 UA-2021-10-22-006987-b 22.10.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 14 та 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, своєчасності надання відповіді на запитання до процедури та вимоги про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання відповіді на запитання до процедури та вимоги про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету № 275 від 29.10.2021 (зі змінами), роз’яснення до процедури, тендерні пропозиції ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» та ТОВ «АВЄГА», протоколи засідання тендерного комітету від 11.11.2021 № 228 та від 16.11.2021 № 293, повідомлення про намір укласти договір від 16.11.2021 року, договір від 29.11.2021 № 29/11, додаткова угода від 30.11.2021 № 1.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. При цьому слід зазначити, що вичерпний перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998 (далі – Наказ № 710).
Так, підпункт 2.1. пункту 2 розділу 5 тендерної документації містить опис та приклади формальних помилок, які не в повному обсязі відповідає вимогам переліку формальних помилок, затверджених Наказом № 710.
Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.
Період усунення порушень:
31.12.2021 15:43 - 19.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.12.2021 15:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповаженою особою Комунальної установи "Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради" було проаналізовано висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби, який було опубліковано 31 грудня 2021 року в інформаційній системі закупівель Prozorro щодо закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі Красноградського багатопрофільного ліцею та благоустрою прилеглої до нього території за адресою: вул. 19 Вересня, 119А, м. Красноград, Харківської області» (код ДК 021:2015: 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація.
Відповідно до отриманих зауважень уповноважена особа повідомляє, що повністю погоджується з висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо невідповідності тендерної документації даної закупівлі, в частині не повного переліку формальних помилок, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710). Уповноважена особа зобов’язується в подальшому не допускати такі порушення та дотримуватися норм чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом № 710. У зв’язку з виявленим порушенням розглядається можливість щодо підвищення рівня професійної підготовки уповноваженої особи шляхом проходження додаткового навчання з публічних закупівель (участі у семінарах, конференціях тощо).
Дата публікації звіту:
06.01.2022 11:40