• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Екскаватор-навантажувач

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій : Замовником не вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.

Завершена

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Номер: f1075beb1a2e45cc853a13f2f6700142
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-01-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.12.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 02.12.2022 10:06 - 24.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.12.2022 № 49-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.12.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 01.12.2022 № 49-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 4 UA-2021-10-21-002759-c 21.10.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 445-77-28, kseniya250495@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; розміщення інформації в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Полонне тепловодопостачання» (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-10-21-012555-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 21.10.2021 (протокол № 6) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері»; вимоги про усунення порушення та відповіді Замовника; протокол засідання тендерного комітету від 09.11.2021 № 7; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товару від 22.11.2021 № 55 (далі – Договір); повідомлення по внесення змін до Договору, оприлюднені в електронній системі закупівель 02.05.2022 та 02.09.2022; додаткові угоди до Договору від 29.04.2022 № 1 та від 31.08.2022 № 2; пояснення Замовника, отримані 07.12.2022 та 19.12.2022 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082 після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель на неї накладений удосконалений електронний підпис (файл «sign.p7s»), а не кваліфікований електронний підпис. Зокрема, відповідно до даних онлайн сервісу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (https://czo.gov.ua/verify) файл «sign.p7s» є удосконаленим електронним підписом (тип підпису: Удосконалений, тип носія особистого ключа: Незахищений) Іщук Людмили Петрівни. При цьому, цей підпис ідентифікується як підпис фізичної особи Іщук Людмили Петрівни, а не посадової особи Замовника.
Період усунення порушень: 20.12.2022 14:25 - 04.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 20.12.2022 14:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час публікацій оголошень у подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником.
Дата публікації звіту: 26.12.2022 09:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 05.01.2023 17:23

Запити/Пояснення