-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Екскаватор-навантажувач
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій : Замовником не вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Завершена
2 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Номер:
f1075beb1a2e45cc853a13f2f6700142
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-01-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2022 00:00
Період моніторингу:
02.12.2022 10:06 - 24.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.12.2022 № 49-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.12.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.12.2022 № 49-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2021-10-21-002759-c 21.10.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; розміщення інформації в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Полонне тепловодопостачання» (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-10-21-012555-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 21.10.2021 (протокол № 6) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері»; вимоги про усунення порушення та відповіді Замовника; протокол засідання тендерного комітету від 09.11.2021 № 7; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товару від 22.11.2021 № 55 (далі – Договір); повідомлення по внесення змін до Договору, оприлюднені в електронній системі закупівель 02.05.2022 та 02.09.2022; додаткові угоди до Договору від 29.04.2022 № 1 та від 31.08.2022 № 2; пояснення Замовника, отримані 07.12.2022 та 19.12.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082 після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель на неї накладений удосконалений електронний підпис (файл «sign.p7s»), а не кваліфікований електронний підпис. Зокрема, відповідно до даних онлайн сервісу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (https://czo.gov.ua/verify) файл «sign.p7s» є удосконаленим електронним підписом (тип підпису: Удосконалений, тип носія особистого ключа: Незахищений) Іщук Людмили Петрівни. При цьому, цей підпис ідентифікується як підпис фізичної особи Іщук Людмили Петрівни, а не посадової особи Замовника.
Період усунення порушень:
20.12.2022 14:25 - 04.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2022 14:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час публікацій оголошень у подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником.
Дата публікації звіту:
26.12.2022 09:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
05.01.2023 17:23
Запити/Пояснення
Номер:
dda680acdebd4261aa56a9727b1f8c94
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.12.2022 19:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
8aac51983000490e841a229e5eb7afbb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.12.2022 09:54
Опис:
Доброго дня, КП Полонне тепловодопостачання розглянуло Ваш запит від 2022-12-03 19:16:22. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит у вкладенні.
Номер:
b8c5307241754a77ba2bb50fa2906f80
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
15.12.2022 07:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Додатковими угодами від 29.04.2022 № 1 та від 31.08.2022 № 2 до договору про закупівлю товару від 22.11.2021 № 55 (далі – Договір) змінено його істотні умови, а саме: продовжено строк дії договору.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин для укладання додаткових угод від 29.04.2022 № 1 та від 31.08.2022 № 2 до Договору та продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ed8b9b8182be40b78eb75874a0f0c500
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
19.12.2022 14:51
Опис:
Доброго дня, КП Полонне тепловодопостачання розглянуло Ваш запит від 2022-12-15 07:05:28. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит у вкладенні.