-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Екскаватор-навантажувач
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій : Замовником не вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Завершена
2 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період оскарження:
21.10.2021 16:47 - 03.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Незначні зміни до технічних вимог
Номер:
b9f37fca2fc540c2a473fa9e1fd80443
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-21-002759-c.a1
Назва:
Незначні зміни до технічних вимог
Вимога:
Опис змін у доданому файлі - окреслені червоним кольором.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_КП_Полонне_тепловодопостачання_27102021.doc 27.10.2021 12:18
Дата подачі:
27.10.2021 12:18
Вирішення:
Доброго дня, Шановний учасник!
Тендерним комітетом Комунального підприємства "Полонне Тепловодопостачання" (надалі – Замовник) проводиться закупівля «код ДК 021:2015 - 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (Екскаватор-навантажувач)» (надалі Закупівля) ідентифікатор закупівлі - UA-2021-10-21-002759-c.
Щодо Вашого прохання внести зміни до технічних вимог закупівлі повідомляємо наступне.
Так, відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
В даному випадку у Замовника існує потреба в закупівлі Екскаватора-навантажувача. Будь-які потенційні учасники жодним чином не мають права вказувати та корегувати потребу Замовника виходячи зі своїх фактичних можливостей постачання товару.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не вимог потенційних учасників закупівлі.
Всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією, були розроблені виходячи з завдань та потреб установи, з неухильним додержанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником у ТД не було встановлено конкретних технічних вимог, а були зазначені межи з урахуванням бажаних технічних параметрів предмету закупівлі на підставі яких розраховувалась очікувана вартість предмета закупівлі.
Вказані характеристики були передбачені у зв’язку з тим, що дизельний двигун з параметрами не вище ЄВРО 2 більш пристосований до дизельного пального, яке купляємо на місцевих заправочних станціях, простіший в обслуговуванні, менш затратний в ремонті. Габаритна довжина замовляється найменша з можливого, тому що за умовами роботи, особливо на вузьких вулицях, дворах міста, в обмежених просторах, розмір має значення. Висота вивантажень навантажувального ковша – не менше 2700 мм, за умовами роботи при завантаженні фільтрувальних матеріалів на водо насосній станції підприємства. Максимальна глибина копання екскаватора не менше 5700 мм повинна бути тому, щоб обслуговувати зовнішні мережі водовідведення, КНС, мережі водопостачання. На деяких дільницях трубопроводи та обладнання розташовані на глибині 5-6 метрів.
Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"».
Відповідно до пункту 3.6.4. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»» Усі показники еквіваленту мають відповідати вимогам даної тендерної документації та додаткам до неї.
Окрім того, згідно примітки*** Додатку 2 до Тендерної документації «***у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент"»
Звертаємо увагу, що Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв постачання якісних товарів.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, потенційні учасники не обмежені в закупівлі будь-якої продукції, яка відповідає технічним та якісним показникам предмету закупівлі.
Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів, тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Тендерний комітет Комунального підприємства "Полонне Тепловодопостачання" вважає, що при визначенні предмету закупівлі, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно виходячи з інформації про його технічні та якісні характеристики яка є у вільному доступі, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові), тендерним комітетом повністю дотримано вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено