-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт по об’єкту: «Часткова заміна вікон та дверей на енергозберігаючі в Олешнянському навчально-виховному комплексі: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти імені Героя Радянського Союзу Степана Долгого Чупахівської селищної ради Охтирського району Сумської області (Сумська обл., Охтирський р-н, с. Олешня, пров. Шкільний, 1)» (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
3 199 701.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 998.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 998.51 UAH
Номер:
cde5e0c5a4d643ea80bd0efc498b1495
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-16-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.11.2021 00:00
Період моніторингу:
17.11.2021 12:38 - 09.12.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.11.2021 № 494
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 16.11.2021 №494
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-10-20-013490-b 20.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Олешнянського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - заклад дошкільної освіти імені Героя Радянського Союзу Степана Долгого Чупахівської селищної ради Охтирської району Сумської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.10.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.11.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Елітбуд», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.11.2021, повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2021, договір від 19.11.2021 № 1.
Період усунення порушень:
23.11.2021 11:43 - 27.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2021 11:43