-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12. Капітальний ремонт»
Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
Завершена
1 807 639.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 038.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 038.20 UAH
Номер:
85b054008d7e41a39e72bf88ff49e93e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-14-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
15.06.2022 10:48 - 09.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.06.2022 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.06.2022 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2021-10-20-001213-c 20.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж телекомунікації та комп'ютерних технологій Національного університету «Львівська політехніка» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 20 жовтня 2021 року, із змінами затвердженими рішенням тендерного комітету від 02 листопада 2021 року, запитання до процедури закупівлі від 25 жовтня 2021 року 16:36 год., 16:55 год., 17:05 год., відповіді Замовника від 27 жовтня 2021 року 10:10 год., 10:19 год., 10:38 год., вимоги про усунення порушення від 25 жовтня 2021 року 16:28 год., відповідь Замовника від 28 жовтня 2021 року 09:26 год., тендерні пропозиції ПП «СВТ-ПЛЮС», ФОП Пліш Миколи Івановича, ТзОВ «Кодекс Безпеки», рішення тендерного комітету від 17 листопада 2021 року, від 18 листопада 2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 18 листопада 2021 року, договір від 01 грудня 2021 року №01/11-21 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 02 грудня 2021 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 01 грудня 2021 року №1, від 23 грудня 2021 року №2 до Договору, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01 листопада 2021 року №24695-р/пк-пз та пояснення від 20 червня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.06.2022 13:52 - 30.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2022 13:52
Запити/Пояснення
Номер:
e0e1fadfef6447a790f8e11774d15391
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.06.2022 14:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12. Капітальний ремонт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-20-001213-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому в договорі від 01.12.2021 №01/11-21 укладеному з ТзОВ «Кодекс Безпеки» договірну ціну 1681870,00 грн зазначено з ПДВ – 280311,67 грн, тоді як переможець торгів, згідно витягу з реєстру платників єдиного податку не зареєстрований платником ПДВ?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2709d5bcbac14b0e8d85b65afd331cae
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
20.06.2022 15:22
Опис:
Предмет закупівлі: «Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12. Капітальний ремонт» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-10-20-001213-c)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12». Роботи виконані відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт від 10 червня 2021 р. № 282/21-ЕЗ. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті на «Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від 10 червня 2021 р. № 282/21-ЕЗ.
Обґрунтування очікуваної вартості:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку з урахуванням ПДВ.
Посилання на обгрунтування: https://itcollege.lviv.ua/prozoro-2021/
Щодо вартості договору: При укладені договору сторанами була допущена механічна описка, а саме зазначено суму з ПДВ. При виявлені сторонами даної помилки була укладена додаткова угода № 2 від 23.12.2021 р. у якій сторони домовились внести зміни у пункт 3.1. Договору та виклали його у наступній редакції: 3.1. Договірна ціна на момент укладання Договору є твердою і становить: 1681870.00 грн. (Один мільйон шістсот вісімдесят одна тисяча вісімсот сімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ Фінансування на 2021 р. ставка – 535 000.00 грн без ПДВ Фінансування на 2022 р. ставка – 1146870.00 грн без ПДВ. З метою виправлення інформацію про ПДВ на майданчику Замовником вибрано наступну підставу: пункту 7, абзацу 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Таким чином Замовником виправлено інформацію у договорі без зміни ціни пропозиції, яка була запропонована учасником ТОВ Кодекс Безпеки.