• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12. Капітальний ремонт»

Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).

Завершена

1 807 639.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 038.20 UAH
Період оскарження: 20.10.2021 12:39 - 06.11.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА

Номер: 7b124c7414904930a365645e7fc1bff4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-20-001213-c.b3
Назва: СКАРГА
Скарга:
на умови тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.11.2021 10:54
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ", Токаренко Олексій Васильович +380663512305 sale@eurofirst.lutsk.ua
Вимога
Залишено без розгляду

щодо довідки від Замовника

Номер: 4bdaab0c91af41929abd8de38012c97c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-20-001213-c.b2
Назва: щодо довідки від Замовника
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (дискримінаційна вимога – довідка від Замовника) Просимо Вас, усунути порушення під час проведення відкритих торгів UA-2021-10-20-001213-c, а саме - виключити з Тендерної документації (далі також – ТД) вимогу, що призводить до дискримінації учасників, що міститься у пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета» Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД наступного змісту: «…Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: …- Довідку довільної форми, видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником – ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ ТА КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА". » Звертаємо Вашу увагу, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Встановлення вимоги про надання довідки від Замовника у складі тендерної пропозиції є прямим порушенням норм ЗУ "Про публічні закупівлі", адже є дискримінаційною умовою та свідчить про можливе зловживання Замовником своїми правами, що буде мати вираження у небажанні надання таких довідок окремим Учасниками процедури. Надання таких довідок для участі у процедурі закупівлі Учасниками до подання ними пропозицій дасть можливість Замовнику заздалегідь знати кількість Учасників процедури, що суперечить принципам законодавства у сфері публічних закупівель. Вимога щодо надання такої довідки обмежує коло потенційних Учасників. Виходячи з наведеного, Замовник на власний розсуд може надати або не надати довідку про відсутність негативного досвіду співпраці, що, з незалежних від учасника причин, може призвести до подальшого відхилення його Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати вказану вище довідку від Замовника , що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання (учасників), які не зможуть її отримати з тих чи інших причин. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога Замовників щодо надання такої довідки вважається дискримінаційною ( як приклад Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №20878-р/пк-пз 10.11.2020 року) Отже, дії Замовника в частині встановлення у ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Ураховуючи викладене вище, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення з ТД вказаної дискримінаційної/незаконної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ч. 6 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку довільної форми, видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником – ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ ТА КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА". Учасник в порядку передбаченому статтею 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію) та статтею 19 цього самого закону (запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту) мають можливість офіційно запросити від замовника торгів лист-підтвердження про відсутність негативного досвіду співпраці. Таким чином дана вимога не є дискримінаційною та будь хто бажаючий може звернутися до замовника зі запитом про надання будь якої інформації на яку замовник зобов’язаний надати відповідь. Також наводимо Вам рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 23992-р/пк-пз від 22.10.2021 р. у якому піднімається питання щодо подачі замовником довідки про відсутність негативного досвіду співпраці та за результатами розгляду скарги встановлено, що дана вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.10.2021 12:21
Вимога
Залишено без розгляду

щодо акту огляду

Номер: 5021c6ff625e4403a60c99a3cbb7cf06
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-20-001213-c.b1
Назва: щодо акту огляду
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (дискримінаційна вимога – виїзд на об’єкт та Акт огляду об’єкта) Просимо Вас, усунути порушення під час проведення відкритих торгів UA-2021-10-20-001213-c, а саме - виключити з Тендерної документації (далі також – ТД) вимогу, що призводить до дискримінації учасників, що міститься у пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета» Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД наступного змісту: «…До подачі тендерної пропозиції учасник обов’язково повинен здійснити виїзд на об’єкти для ознайомлення з фактичними обсягами робіт, про що зазначити в акті обстеження об’єкту, та підписати цей акт у замовника і надати його копію у складі тендерної пропозиції.» Звертаємо Вашу увагу, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперових актів, що у свою чергу надає можливість Замовнику зловживати правом, а саме, на власний розсуд ставити підпис на актах одних учасників та відмовитись проставляти підпис на актах інших учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому учаснику провести огляд об’єкту. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати акт огляду об’єкта, засвідчений підписом Замовника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання (учасників). Крім того, з підстав, незалежних від учасника, Замовником може бути не підписаний зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб’єктів господарювання. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога Замовників щодо обов’язкового огляду/обстеження об’єкту до аукціону вважається дискримінаційною ( як приклад Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України : №21472-р/пк-пз від 21.09.2021; № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021; №1607-р/пк-пз від 14.07.2021). Отже, дії Замовника в частині встановлення у ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Ураховуючи викладене вище, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення з ТД дискримінаційної/незаконної вимоги, що міститься у пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета» Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, до подачі тендерної пропозиції учасник обов’язково повинен здійснити виїзд на об’єкти для ознайомлення з фактичними обсягами робіт, про що зазначити в акті обстеження об’єкту, та підписати цей акт у замовника і надати його копію у складі тендерної пропозиції. В першу чергу, потрібно зазначити, що така вимога не може бути дискримінаційною, оскільки акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення Учасника з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічним станом об’єкта та іншими, можливо, проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт. По-друге, доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним, добровільним і можливий в будь-який робочий час відокремленого структурного підрозділу «Фахового коледжу телекомунікацій та комп`ютерних технологій національного університету «Львівська Політехніка». Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п. 2 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, а тому вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Тендерну документацію складеною відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників і не може вважатись дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.10.2021 09:26