-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Коперника (від пров. Паркового до вул. Берегової) в м. Здолбунів Рівненської області
Завершена
1 716 729.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 583.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 583.65 UAH
Номер:
f2360289460548e9809b4c3bc706c337
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-30-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.06.2022 00:00
Період моніторингу:
30.06.2022 15:09 - 22.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.06.2022 № 172
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.06.2022 № 172
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
18. UA-2021-10-19-009359-c Комунальне підприємство "Здолбунівське" Здолбунівської міської ради Рівненської області Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Коперника (від пров. Паркового до вул. Берегової) в м. Здолбунів Рівненської області 1 716 729,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.10.2021 № 243-к, тендерні пропозиції ПП «ЄВРОБУД-9» та ТОВ «Кортакоз» (далі – Переможець), протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 03.11.2021 № 1245, від 21.12.2021 № 1492, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2021, договір від 14.01.2022 № 14/22, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 06.07.2022, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.11.2021 № 26496-р/пк-пз, від 07.12.2021 № 27145-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.07.2022 09:30 - 22.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2022 09:30
Запити/Пояснення
Номер:
ea3e80ce0ce74c908ee271d8d9ec1c27
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.07.2022 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Коперника (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-19-009359-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
09e41516592f4d2f81b38d5545b86743
Назва:
Відповідь в Держаудит стосовно закупівлі
Дата опублікування:
06.07.2022 13:12
Опис:
Надання пояснень стосовно тендерної закупівлі Капітальний ремонт дорожнього покриття по
вул. Коперника (від пров. Паркового до вул. Берегової)
в м. Здолбунів Рівненської області.
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-19-009359-c