• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з виготовлення поліграфічної продукції (79810000-5 Друкарські послуги)

Завершена

8 769 121.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 845.61 UAH
Номер: 6a34572770314a72b47d5880e03001e2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-16-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.12.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 16.12.2021 11:51 - 12.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.12.2021 № 716 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 15.12.2021 № 716 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-10-18-014020-c 18.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення вказаних порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 29.10.2021 № ЦН-01/328/3 (далі – ТД), тендерні пропозиції ПрАТ АРТСЕРВІС ТОВ та «КОНВІ ПРІНТ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.11.2021 № ЦН-01/328/9, повідомлення про намір укласти договір від 26.11.2021, договір від 15.12.2021 № Ф/ЦН-Т-250/21, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 23.12.2021. Перевіркою відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація не містить прикладів формальних помилок відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 12.01.2022 14:46 - 27.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.01.2022 14:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом філії «Центр сервісного забезпечення» акціонерного товариства «Укрзалізниця» розглянуто висновок Державної аудиторської служби до моніторингу процедури закупівлі: код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги (Послуги з виготовлення поліграфічної продукції) та вбачається за необхідне зазначити наступне. Абзацом 12 частини 1 статті Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимогу Закону наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок який є вичерпний. Відповідно Замовник під час складання тендерної документації повинен враховувати положення вищезазначеного наказу Мінекономіки , тобто повинен був використовувати саме цей перелік формальних помилок в своїй тендерній документації. Допущена Замовником помилка до процедури закупівлі: UA-2021-10-18-014020-c в частині не відображення в тендерній документації повного переліку формальних помилок не призвела до спотворення інформації та допущена не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації. В той же час, зобовязуємось в подальшому суворо дотримуватись вимог Закону щодо відображення повної та необхідної інформації в тендерній документації Замовника.
Дата публікації звіту: 21.01.2022 16:01

Запити/Пояснення