• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі амбулаторії ЗПСМ № 8 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда»за адресою вул. Нова, 1а м. Павлоград, Дніпроптровської обл

Завершена

1 204 429.63 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 7 226.57 UAH
Номер: bf086ce48b2e4457a9e0936ccef81b36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-11-000128
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.07.2022 15:54 - 02.08.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.07.2022 № 202 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.07.2022 № 202. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-12-005925-c, 12.10.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України 003100-18/3932-2022 від 03.06.2022. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та виконання їх учасниками встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Осауленка О.В., визначення вказаного учасника переможцем та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а також частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності опублікування рішень Замовником на вимоги про усунення порушення щодо процедури закупівлі, своєчасності розміщення повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, виконання Замовником рішень Органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а також частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, письмово звернутися до ФОП Осауленка О.В. щодо розірвання договору. Крім того, вжити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, а також вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону при відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності опублікування рішень Замовником на вимоги про усунення порушення щодо процедури закупівлі, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, розгляду тендерних пропозицій, виконання Замовником рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-10-12-002716-a), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, опубліковані рішення Замовником на вимоги про усунення порушення щодо процедури закупівлі, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, опубліковану інформацію щодо оскарження рішення Замовника та розгляду скарг Органом оскарження (рішення №26338-р/пк-пз від 24.11.2021 та №28429-р/пк-пз від 28.12.2021), протоколи засідання тендерного комітету №31/3 від 03.10.2021 та від 04.10.2021, №31/5 від 10.11.2021, №31/7 від 12.11.2021, №31/10 від 03.12.2021, тендерні пропозиції ФОП Осауленка О.В., ТОВ «БК ЛІДЕР ІНВЕСТ» та ФОП Позейчука С.В., опубліковані Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях ФОП Осауленка О.В., ТОВ «БК ЛІДЕР ІНВЕСТ» та ФОП Позейчука С.В. та опубліковані вказаними учасниками документи на виконання таких вимог, повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2021, опубліковані переможцем торгів документи після аукціону, договір підряду №Т-2022 від 05.01.2022, додаткові угоди №1 від 05.01.2022, №2 від 18.05.2022 та №3 від 30.06.2022 до вказаного договору, опубліковані під час моніторингу Замовником інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. У зв’язку з розглядом Органом оскарження скарг на рішення Замовника та прийняття Органом оскарження відповідних рішень (№26338-р/пк-пз від 24.11.2021 та №28429-р/пк-пз від 28.12.2021) моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду скарг, не проводився. За нормою пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Проведеним моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника (частина 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції») наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок, який відповідає переліку таких помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Однак, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до норм пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення до 09.11.2021 учасником ТОВ «БК ЛІДЕР ІНВЕСТ» невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до пункту 3 частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Проте, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 у повідомленні з вимогами про усунення невідповідностей до 09.11.2021 учасником ТОВ «БК ЛІДЕР ІНВЕСТ» Замовником не вказано переліку виявлених невідповідностей, а також посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до умов пункту 1.1 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Відповідно до частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником, у Додатку 2 до тендерної документації зазначено кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям згідно із законодавством. Так, у Додатку №2 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема, відповідно до розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, за наведеною у вказаному Додатку формою. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод), а також документи, що підтверджують проходження працівниками навчання з охорони праці. При цьому, відповідно до розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації підтвердження наявності повинно бути надано на всіх працівників, зазначених у довідці. Учасником ФОП Осауленком О.В. у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Довідка про наявність працівників.pdf») про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, в якій міститься інформація про 5 найманих осіб, а саме – інженер з проектно-кошторисної документації (Кабашна О.О.), 2 муляри-штукатури (Литвин Н.О. та Стебуль Д.В.) та 2 монтажники (Раєв Д.Г. та Скирда Д.Г.). Водночас, учасником ФОП Осауленком О.В. у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують проходження навчання з охорони праці працівниками: Кабашною О.О., Литвин Н.О., Стебуль Д.В. та Скирдою Д.Г. Відповідно до норм пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність вищевказаному кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону до 03.11.2021, а саме щодо відсутності документів, що підтверджують проходження працівниками навчання з охорони праці (Скирда Д.Г., Литвин Н.О., Стебуль Д.В.). Крім того, після винесення рішення Органом оскарження №26338-р/пк-пз від 24.11.2021 щодо зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Осауленка О.В., Замовником повторно опубліковано повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах вказаного учасника до 03.12.2021, у якому, серед іншого вказано про ненадання учасником посвідчень, що підтверджують проходження навчання з охорони праці працівниками: Литвин Н.О., Стебуль Д.В. та Раєв Д.М. Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ФОП Осауленком О.В. надано підтвердження проходження навчання з охорони праці лише працівниками Раєвим Д.Г. та Скирдою Д.Г., а також Осауленком О.В. Однак щодо працівників Кабашної О.О., Литвин Н.О. та Стебуль Д.В. документи, що підтверджують проходження працівниками навчання з охорони праці, не надано, чим недотримано вимог розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації та не виконано вимоги Замовника щодо усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції. Таким чином, учасником ФОП Осауленком О.В. не підтверджено кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до вимог тендерної документації та не виправлено виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Проте, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція ФОП Осауленка О.В. Замовником не відхилена, вказаного учасника визначено переможцем тендеру та укладено з ним договір. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак, в недотримання частини шостої статті 17 Закону, переможцем тендеру ФОП Осауленком О.В. не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Проте, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Осауленка О.В., а укладено з вказаним переможцем договір підряду №Т-2022 від 05.01.2022 на суму 899 408,49 гривень.
Період усунення порушень: 02.08.2022 11:24 - 17.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.08.2022 11:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 24.10.2022 10:47

Запити/Пояснення