-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі «Опорного закладу «Кролевецький ліцей № 3» Кролевецької міської ради» по вул. Чкалова, 36 в м. Кролевець Сумської області. Коригування (Код 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Завершена
17 273 238.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86 366.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 86 366.19 UAH
Номер:
e507bdd596c14befa505c303c5b30bbc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-14-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
14.06.2022 17:02 - 08.07.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-10-07-001628-c 07.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Кролевецької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.10.2021 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Монтаж-конструкція», товариства з обмеженою відповідальністю «Хімбуд-3» та товариства з обмеженою відповідальністю «Тірада», протокольні рішення уповноваженої особи від 27.10.2021 № 320,
№ 321 та № 322, повідомлення про намір укласти договір від 27.10.2021, договір підряду від 08.11.2021 № 600, додаткові угоди від 12.11.2021 № 1, від 20.12.2021 № 2 та від 30.121.2021 № 3.
Період усунення порушень:
06.07.2022 18:44 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2022 18:44