• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання - ДК 021:2015 30230000-0 (комплект навчального обладнання для оснащення кабінету інформатики) (30236000-2 - комп’ютерне обладнання різне))

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.

Завершена

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Номер: c4833f831d8d44569eeb667f75d24fa6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-20-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.12.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 20.12.2022 18:59 - 11.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.12.2022 № 277 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.12.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби Від 20.12.2022 № 277 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 26 UA-2021-10-06-002953-b 06.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 574-16-79, irina.ryzhova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень та усунення вимог щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, та заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень та усунення вимог щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.10.2021 (далі – Замовник), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕО СІНЕРЖІ» (далі – ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ»), протокол розкриття тендерних пропозиції від 25.10.2021, повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2021, договір від 08.11.2021 № 2021КС, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 26.12.2022 та 30.12.2022 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю. Відповідно до вимог абзацу 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ», укладено Договір від 08.11.2021 № 2021КС на суму 478 200,00 грн, строк дії Договору до 31.12.2021, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами зобов'язань за цим Договором, а в частинi розрахункiв в межах зареєстрованих в Державнiй казначейськiй службi України фiнансових зобов'язань. На запит Держаудитслужби про надання інформації та підтвердних документів щодо виконання Договору, Замовник у своїй відповіді 26.12.2022 зазначив, що у зв’язку з подіями, які настали в наслідок відкритої агресії Росії проти України архівні документи та данні до закупівель, зазначеної Вами дати, за наданий час, в силу форс мажорних обставин та непереборної сили отримати не надається можливим, у зв’язку із відсутностю можливості потрапити до кімнати архіву, оскільки будівля де знаходиться архівні документи була передана в інше розпорядження. Для здійснення роботи в архіві потрібно отримати дозвіл на відвідування будівлі у керівної на цей час адміністрації. Здійснення цього процесу займає певну кількість часу, термін якого перевищує наданий строк Держаудитслужбою. При отриманні можливості отримання архівних даних ДНЗ «Регіональний Центр» надасть усі документи. За даними єдиного вебпорталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua) установлено, що Замовником сплачено за Договором ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» 21.12.2021 – 478 200,00 гривень. Даний факт також підтверджено Замовником в інформації, опублікованій в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/, а саме в інформації про платежі за договором (відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів). Таким чином, зобов’язання за Договором обома сторонами виконані станом на 31.12.2021 в повному обсязі. На запит Держаудитслужби від 27.12.2022 про надання пояснення щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю, Замовник у своїй відповіді 30.12.2022 зазначив, що 2021 рік розпочався із запровадження жорстких карантинних обмежень. Станом на 31.12.2021 місто Харків знаходився у стані жовтої зони безпеки – Робота закладів освіти передбачала певні заборони щодо праці. Справа в тому, що в період пандемії робота здійснювалася дистанційно і саме в цей період часу була велика кількість захворюваності на COVID-19. Фінансовий відділ, який: забезпечує, супроводжує, сплачує, зберігає, підписує та отримує відповідні фінансові документи, знаходиться у відокремленій будівлі від уповноваженої особи, оскільки уповноважена особа здійснює сумісництво цієї діяльності за основним місцем зайнятості, тому інформація про виконання договору надається відповідним працівником, який відповідає за реалізацію фінансування та бачить й знає про повну сплату або виконання договору, про що і надає інформацію. Відповідна інформація про повне виконання (сплати) договору до уповноваженої особи не надходила. Тобто, доки працівник фінансового відділу не надасть інформацію про повне виконання, сплату договору, уповноважена особа вважає його не виконаним повністю. В продовж певного часу були реалізовані кроки в з’ясуванні питань стосовно закупівлі, але події 24 лютого 2022 року не надали можливим реалізувати питання до кінця. Крім цього працівники, які здійснювали та забезпечували фінансовий процес організації, забезпечували виконання договірних відносин, слідкували за виконанням договору закупівлі та супроводжували документообіг, вже не працюють, а деякі на теперішній час перебувають за кодоном. Проте на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 09.01.2023 20:37 - 24.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.01.2023 20:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 10.01.2023 19:57

Запити/Пояснення