-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, СТО автобусів, адміністративних будівлях, АС «Видубичі», Фунікулері КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
1. Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. 2. Вид предмета закупівлі:Послуги. 3. Особливості процедури: за вартістю придбання (найнижчою ціною). 4. Забезпечення тендерних пропозицій: Присутнє забезпечення: 300000.00 гривень без ПДВ. 5. Місце доставки: 04070 Україна м. Київ Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс». 6. Очікувана вартість закупівлі: 28 942 680.00 гривень з ПДВ.
Завершена
28 942 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 144 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 144 800.00 UAH
Номер:
52afdb51d3104e23aff3ebf369f4c6af
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-21-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2022 00:00
Період моніторингу:
21.02.2022 12:54 - 17.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.02.2022
Ужгород
№ 106
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.02.2022 №003100-18/1510-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2022 № 106
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-10-06-001073-b
06.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII, своєчасності надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2022 року .
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2021 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII), своєчасності надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "КИЇВПАСТРАНС" (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 29.10.2021 №122, роз’яснення Замовника щодо змісту тендерної документації, надані на звернення учасників через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.03.2022 15:25 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2022 15:25
Запити/Пояснення
Номер:
e481952cb8a949069e90243407842563
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.02.2022 10:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, СТО автобусів, адміністративних будівлях, АС «Видубичі», Фунікулері КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-06-001073-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
57220bff6057409b8810bf0e9cf3d7b6
Назва:
Про припинення моніторингів процедур закупівель
Дата опублікування:
24.02.2022 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2022 00:00
Опис:
Відповідно до пункту 2 Наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» припинити проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України.
Номер:
d2fd92873dba4fc1bfd1214478064b41
Назва:
Уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВПАСТРАНС" НЕ має можливості надати відповідь під час воєнного стану в країні.
Дата опублікування:
28.02.2022 12:59
Опис:
Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
Про припинення моніторингів процедур закупівель
Відповідно до пункту 2 Наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» припинити проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України.
Дата, до якої необхідно надати відповідь
2 бер 00:00