• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, СТО автобусів, адміністративних будівлях, АС «Видубичі», Фунікулері КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»

1. Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. 2. Вид предмета закупівлі:Послуги. 3. Особливості процедури: за вартістю придбання (найнижчою ціною). 4. Забезпечення тендерних пропозицій: Присутнє забезпечення: 300000.00 гривень без ПДВ. 5. Місце доставки: 04070 Україна м. Київ Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс». 6. Очікувана вартість закупівлі: 28 942 680.00 гривень з ПДВ.

Завершена

28 942 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 144 800.00 UAH
Номер: 52afdb51d3104e23aff3ebf369f4c6af
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-21-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.02.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 21.02.2022 12:54 - 17.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 21.02.2022 Ужгород № 106 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами. НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.02.2022 №003100-18/1510-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2022 № 106 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 19 UA-2021-10-06-001073-b 06.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII, своєчасності надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2022 року . Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2021 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII), своєчасності надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "КИЇВПАСТРАНС" (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 29.10.2021 №122, роз’яснення Замовника щодо змісту тендерної документації, надані на звернення учасників через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 30.03.2022 15:25 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2022 15:25

Запити/Пояснення