ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м. Львова
на вул. Тарнавського, 104б
Розмір забезпечення тендерних пропозиції: Вимагається – 13 000,00 грн. Вид забезпечення тендерних пропозиції : Замовник вимагає надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства з урахуванням вимог до забезпечення тендерної пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 за затвердженою даним наказом формою забезпечення тендерної пропозиції (далі форма) відповідно до Додатку № 7 до тендерної документації). Під час подання тендерної пропозиції учасник одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерних пропозицій - 13 000 грн. 00 коп. (тринадцять тисяч гривень 00 коп.) Вид забезпечення тендерних пропозицій - Банківська гарантія. Разом з банківською гарантією надаються: - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи, яка підписує банківську гарантію, - Копія ліцензії, виданої банку Разом з банківською гарантією обов’язково завантажується файл для можливості перевірки достовірності електронного підпису підписанта банківської гарантії. Файл для перевірки електронного підпису може надаватися як окремим файлом так і входити у склад файлу електронної банківської гарантії. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника: Установа дитячо-юнацьких та молодіжних клубів Личаківського району м.Львова ЄДРПОУ: 20775542, вул. Левицького, будинок 67, м. Львів, Львівська область, Україна, 79017, Розрахунковий рахунок: UA648201720344250006000023920, банк УДКСУ в м.Києві, МФО 820172. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції 1. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону (далі – гарантія), банком-гарантом (далі – Гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма, відповідно до Додатку № 7 до тендерної документації), затвердженій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України “Про публічні закупівлі”, постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі відповідно до Додатку № 7 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії повинна бути зазначена наступна інформація: 1) щодо повного найменування гаранта: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі: - повне найменування – для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія – для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) щодо суми гарантії : зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 5) щодо дати початку строку дії гарантії: зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 6) дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми (відповідно до Додатку № 7 тендерної документації), не настане; 7) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 8) щодо тендерної документації: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі; 9) строк сплати коштів за гарантією зазначається в банківських днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.Розмір надання забезпечення пропозицій учасників:13000 UAH
Завершена
2 765 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 825.00 UAH
Період моніторингу:13.07.2022 10:01 - 04.08.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.07.2022 № 180
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 12.07.2022 № 180
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
22 UA-2021-10-04-001877-a
Установа дитячо-юнацьких та молодіжних клубів Личаківського району м.Львова 2 765 000,00 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м. Львова на вул. Тарнавського, 104б Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.10.2021 року №3-ВТ (далі – ТД), тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМТСВА «ПРОМТЕХІМПЕКС» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.10.2021, вимогу про усунення невідповідностей від 29.10.2022, повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2022, договір від 17.11.202 № 1711-ВТ, додаткові угоди №1 від 17.11.2021, ДУ №2 від 17.11.2021, ДУ №3 від 06.12.2021, ДУ №4 від 28.12.2021, ДУ № 5 від 31.12.2021, відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 18.07.2022 та 22.07.2022 року.
Період усунення порушень:01.08.2022 13:25 - 05.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:01.08.2022 13:25
Запити/Пояснення
47444
Номер:1a84f5ca303840799d377b9b6709fe68
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:14.07.2022 13:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:20.07.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 97) 188-19-24 lisitsyna9325@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
47635
Номер:e9c8c8458ec74ea6b728fae4024f788f
Назва:Пояснення на запит
Дата опублікування:18.07.2022 15:00
Автор:Установа дитячо-юнацьких та молодіжних клубів Личаківського району м.Львова
79017, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛЕВИЦЬКОГО, будинок 67
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На Ваш Запит: «Запит про надання пояснень» від 14.07.2022 до закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м. Львова на вул. Тарнавського, 104б (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-04-001877-a) у межах проведення моніторингу UA-M-2022-07-12-000015 від 13.07.2022, надаємо наступні пояснення.
Відповідно до Статуту Установи дитячо-юнацьких та молодіжних клубів Личаківського району м. Львова (далі УДЮМК Личаківського району м.Львова), затвердженого Начальником управління молодіжної політики департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 24.01.2020 №5р УДЮМК Личаківського району м.Львова є позашкільним навчальним закладом, який здійснює навчання і виховання дітей. Засновником УДЮМК Личаківського району м. Львова є Львівська міська рада.
Очікувана вартість предмета закупівлі робіт визначалася Замовником керуючись Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», відповідно до якого (п. 4 Наказу) визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією ФОП Лобзіна Ольга Максимівна (ЄДРПОУ – 2131721743), згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» на об’єкт: Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б.
- експертного звіту ТзОВ «ГЛОБАЛ ПРОМПОСТАЧ» від 26.11.2020р., отриманого за результатом розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б.
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідає затвердженим бюджетним призначенням (Ухвала Львівської міської ради від 11.03.2021р. №313 «Про затвердження розподілу коштів бюджету Львівської міської територіальної громади на 2021 рік» та у відповідності до експертного звіту ТзОВ «ГЛОБАЛ ПРОМПОСТАЧ» від 26.11.2020 року № 861/20-Е3.
Відповідно до пункту 4-1 Постанови КМУ №710 від 11.10.2016р. “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи те, що в УДЮМК Личаківського району м.Львова відсутній власний веб-сайт, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості вказаного вище предмета закупівлі робіт було оприлюднено 05.10.2021р. за ідентифікатором закупівлі UA-2021-10-04-001877-a на офіційному веб-сайті Львівської міської ради, головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/utilities/udyumk/udyumk-lychakivskoho-raionu/obhruntuvannia-zakupivli/2021
p7s
sign.p7s
47858
Номер:441b14af829342d6b5b56e681e8dc7bc
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:20.07.2022 18:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:26.07.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 97) 188-19-24 lisitsyna9325@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо розгляду кошторисної документації об’єкта: "Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104б".
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
48003
Номер:7d8fe6e74f9a41deb65c304e3ba1f36d
Назва:Пояснення на запит
Дата опублікування:22.07.2022 11:15
Автор:Установа дитячо-юнацьких та молодіжних клубів Личаківського району м.Львова
79017, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛЕВИЦЬКОГО, будинок 67
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На Ваш запит «Запит про надання пояснень» від 20.07.2022р. до закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м. Львова на вул. Тарнавського, 104б (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-04-001877-a) у межах проведення моніторингу UA-M-2022-07-12-000015 від 13.07.2022, надаємо наступні документи, а саме: - скан-копію експертного звіту ТзОВ «ГЛОБАЛ ПРОМПОСТАЧ» від 26.11.2020р., отриманого за результатом розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: «Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м.Львова на вул. Тарнавського, 104-б».