• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м. Львова на вул. Тарнавського, 104б

Розмір забезпечення тендерних пропозиції: Вимагається – 13 000,00 грн. Вид забезпечення тендерних пропозиції : Замовник вимагає надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства з урахуванням вимог до забезпечення тендерної пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 за затвердженою даним наказом формою забезпечення тендерної пропозиції (далі форма) відповідно до Додатку № 7 до тендерної документації). Під час подання тендерної пропозиції учасник одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерних пропозицій - 13 000 грн. 00 коп. (тринадцять тисяч гривень 00 коп.) Вид забезпечення тендерних пропозицій - Банківська гарантія. Разом з банківською гарантією надаються: - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи, яка підписує банківську гарантію, - Копія ліцензії, виданої банку Разом з банківською гарантією обов’язково завантажується файл для можливості перевірки достовірності електронного підпису підписанта банківської гарантії. Файл для перевірки електронного підпису може надаватися як окремим файлом так і входити у склад файлу електронної банківської гарантії. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника: Установа дитячо-юнацьких та молодіжних клубів Личаківського району м.Львова ЄДРПОУ: 20775542, вул. Левицького, будинок 67, м. Львів, Львівська область, Україна, 79017, Розрахунковий рахунок: UA648201720344250006000023920, банк УДКСУ в м.Києві, МФО 820172. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції 1. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону (далі – гарантія), банком-гарантом (далі – Гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма, відповідно до Додатку № 7 до тендерної документації), затвердженій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України “Про публічні закупівлі”, постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі відповідно до Додатку № 7 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії повинна бути зазначена наступна інформація: 1) щодо повного найменування гаранта: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі: - повне найменування – для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія – для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) щодо суми гарантії : зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 5) щодо дати початку строку дії гарантії: зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 6) дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми (відповідно до Додатку № 7 тендерної документації), не настане; 7) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 8) щодо тендерної документації: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі; 9) строк сплати коштів за гарантією зазначається в банківських днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.Розмір надання забезпечення пропозицій учасників:13000 UAH

Завершена

2 765 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 825.00 UAH
Номер: 742c2d50256743b7b0eb1792d6b22c26
Внутрішній номер закупівлі: 11814568
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-04-001877-a   
Замовник: Установа дитячо-юнацьких та молодіжних клубів Личаківського району м.Львова
Контактна особа: Серафин Оксана Орестівна 380678041672 serafun8@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 2 765 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 13 825.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 13 000.00 UAH
Період уточнення: 04.10.2021 12:18 - 11.10.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 04.10.2021 12:18 - 21.10.2021 17:00
Аукціон: 22.10.2021 14:36 - 22.10.2021 15:17
Період кваліфікації: 22.10.2021 15:17 - 29.10.2021 15:53
Період завантаження договору: 29.10.2021 15:53 - 18.11.2021 15:53
Умови оплати:
виконання робіт - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; за CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація - Капітальний ремонт приміщень УДЮМК Личаківського району м. Львова на вул. Тарнавського, 104б
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 79017, Україна, Львівська область, Львів, вул. Тарнавського, 104б На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХІМПЕКС"

Оскарження: 29.10.2021 15:53 - 08.11.2021 23:00
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 2 391 076.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 357 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.10.2021 15:53
Відповіді на вимоги 12
Документи 52
Скарги 0
ТОВ "Дім-Ек"
Початкова пропозиція 2 405 301.90 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 358 165.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 45
Скарги 0
ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР"
Початкова пропозиція 2 656 482.08 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 372 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 12
Скарги 0
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
Початкова пропозиція 2 599 897.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 586 072.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 56
Скарги 0
ПП Олбуд
Початкова пропозиція 2 695 809.72 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 599 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 37
Скарги 0

Контракти

Номер: 8ce2340587b34e05b358df3bbcc85006
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-04-001877-a-a1
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХІМПЕКС"
Номер договору: 1711-ВТ
Сума договору: 2 357 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 964 166.67 UAH без ПДВ
Період дії договору: 17.11.2021 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 17.11.2021 10:05
Статус:
Розірваний
pdf
Договір № 1711-ВТ від 17.11.21р..pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №1.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №2.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №3.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №4.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №5.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №6.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №7 від 29.12.23р. до Дог. №1711-ВТ від 17.11.2021р.pdf
p7s
sign.p7s