-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
капітальний ремонт
Завершена
7 724 411.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77 244.11 UAH
мін. крок: 1% або 77 244.11 UAH
Номер:
e4cb19c3d47a44959249c263f7e27b70
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-11-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2022 00:00
Період моніторингу:
11.04.2022 13:07 - 05.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.04.2022 № 54
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2021-10-01-003224-b 01.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, стану виконання рішення колегії АМКУ, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій ПВКП «Будівельник» та ТОВ «Прогрес», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та змін до неї, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Тульчинська загальноосвітня школа I-III ступенів-ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Вінницької обласної ради» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.10.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного виробничо-комерційного підприємства «Будівельник» (далі – ПВКП «Будівельник») та товариства з обмеженою відповідальністю «Прогрес» (далі – ТОВ «Прогрес»), рішення колегії АМКУ від 10.11.2021 № 25368-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 15.11.2021, повідомлення про намір укласти договір від 15.11.2021, договір підряду на виконання робіт від 26.11.2021 № 143.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
02.05.2022 21:37 - 06.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2022 21:37